DimpZ Skrivet 4 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 4 februari, 2007 Han är helt borta Kan då inte se honom Wiie, hade en shop öppen inatt och nu är jag 180k rikare Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JSHC Skrivet 4 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 4 februari, 2007 Ska in och lira lite nu Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DimpZ Skrivet 4 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 4 februari, 2007 Vanudå.. Disconnected, sen kan jag inte komma in igen.. Samma sak för dig JSHC? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JSHC Skrivet 4 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 4 februari, 2007 Vanudå.. Disconnected, sen kan jag inte komma in igen.. Samma sak för dig JSHC? Vet inte, inte testat, dingade 31 sen orkade jag inte lira mer Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DimpZ Skrivet 4 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 4 februari, 2007 Vet inte, inte testat, dingade 31 sen orkade jag inte lira mer Ah, men det blev nå skit, så jag kom tillbaka till mina 58% på lvl 21. Hade väl typ 92% när det buggade Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 4 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 4 februari, 2007 Kan då inte se honom Wiie, hade en shop öppen inatt och nu är jag 180k rikare Vad säljer du PD4:or för? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DimpZ Skrivet 4 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 4 februari, 2007 Vad säljer du PD4:or för? Har inga, vet inte vad dom är värda heller.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JSHC Skrivet 4 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 4 februari, 2007 När jag började med flyff (något år sedan kanske?) så var PD6 värda hur mkt som helst, tror en polare skulle köpa en för 300k Men nu har dom gått ner för att dom är lättare att hitta. Både bra och dåligt. PD4 kanske är värda 20k Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 4 februari, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 4 februari, 2007 Vad säljer du PD4:or för? Runt 40.000 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DimpZ Skrivet 4 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 4 februari, 2007 Runt 40.000 Finns det någon typ av lista där man kan se vad div. prylar är värda? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JSHC Skrivet 4 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 4 februari, 2007 Finns det någon typ av lista där man kan se vad div. prylar är värda? Alla värderar allt olika, finns inte direkt några exakta värden.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 4 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 4 februari, 2007 Runt 40.000 Måste vart PD6:or som jag menade Sålde dem för 200k och dem gick åt som smör Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JSHC Skrivet 4 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 4 februari, 2007 Hmm, servrarna nere? Någon som vet om man förlorar exp när man dör på PK servern? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 4 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 4 februari, 2007 Hmm, servrarna nere? Någon som vet om man förlorar exp när man dör på PK servern? Ja, det gör man Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 4 februari, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 4 februari, 2007 Måste vart PD6:or som jag menade Sålde dem för 200k och dem gick åt som smör Runt 200k för PD6 är ganska okej. Dock ska man inte luras av PD8 och PD10, då dom är förannat och inte alls är värda så mycket. Para PD12 som är det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JSHC Skrivet 4 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 4 februari, 2007 Runt 200k för PD6 är ganska okej. Dock ska man inte luras av PD8 och PD10, då dom är förannat och inte alls är värda så mycket. Para PD12 som är det. Tror jag aldrig har hittat en PD12 faktiskt, så dom borde vara rätt mycket värda? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 4 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 4 februari, 2007 Runt 200k för PD6 är ganska okej. Dock ska man inte luras av PD8 och PD10, då dom är förannat och inte alls är värda så mycket. Para PD12 som är det. PD10 är värda en del. ... På min tid, i alla fall. Men priserna förändras helt extremt mycket så jag kan mycket väl ha fel. När jag slutade spela så autopricade man t o m PD6 - alltså runt 10k för dem. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 4 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 4 februari, 2007 PD10 är värda en del. ... På min tid, i alla fall. Men priserna förändras helt extremt mycket så jag kan mycket väl ha fel. När jag slutade spela så autopricade man t o m PD6 - alltså runt 10k för dem. Ajdå... "på min tid" innan du slutade spela så gick dem som smör... Det måste ju betyda att ekonomin är ganska så instabil nu. Har också sett att Flyff har fått några stora update:s, vad? (Ja jag är så extremt lat att jag inte orkar leta upp deras hemsida och kolla själv ) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JSHC Skrivet 4 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 4 februari, 2007 Här är några. http://flyff.gpotato.com/version7/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 4 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 4 februari, 2007 Här är några. http://flyff.gpotato.com/version7/ Äsh dem har ju ändrat hela spelsystemet, nästan :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts