DimpZ Skrivet 3 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 3 februari, 2007 Haha, tror jag nickar JSHC, inte helt säker dock Spelar du nu eller? Isf, på vilken kanal? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JSHC Skrivet 3 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 3 februari, 2007 Spelar du nu eller? Isf, på vilken kanal? Spelade på 1:an. Men slutade nu, 20% exp kvar till lvl 30 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DimpZ Skrivet 3 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 3 februari, 2007 Spelade på 1:an. Men slutade nu, 20% exp kvar till lvl 30 OMG, jag har typ 50 kvar till 18 xD Har har du för job? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JSHC Skrivet 3 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 3 februari, 2007 OMG, jag har typ 50 kvar till 18 xD Har har du för job? Magician, ska bli elementer. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 3 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 3 februari, 2007 (redigerad) Jag har en lvl 39 Magican på Lawwolf Om jag spelar kommer jag nog Bli ele Redigerad 3 februari, 2007 av Sniper Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JSHC Skrivet 3 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 3 februari, 2007 Ska ta 30 nu, du kan ju adda mig ingame dimpz om du vill Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nik. Skrivet 3 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 3 februari, 2007 Sure.. lirar du på lawolf? japp Och ...vad är en bra "nybörjar job"? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JSHC Skrivet 3 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 3 februari, 2007 japp Och ...vad är en bra "nybörjar job"? Merc är inte så invecklat så det är väl bra för nybörjare. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DimpZ Skrivet 3 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 3 februari, 2007 (redigerad) Noo, jag som hade tänkt dinga lvl20 nu, men då är alla kanaler fulla @ xXxGemagexXx.. förstår varför du inte hittar honom.. han står inte kvar! :S Redigerad 4 februari, 2007 av DimpZ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 4 februari, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 4 februari, 2007 Gillar nya skill systemet. Drog lvl 30 med min assist och 39 med min merc. Fint med 1000-1200~ med aoe assisten och 2000 crits med 39 mercen. Maxxade skills FTW! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DimpZ Skrivet 4 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 4 februari, 2007 Gillar nya skill systemet. Drog lvl 30 med min assist och 39 med min merc. Fint med 1000-1200~ med aoe assisten och 2000 crits med 39 mercen. Maxxade skills FTW!!! Sätter du alla poäng på en eller två skills, eller delar du över alla du använder? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 4 februari, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 4 februari, 2007 Öhm.. dumåste ju ha vissa poäng på allaför att få tag på dom sista skilsen på ett träd så att säga. Är ju påväg mot blade på min merc, så har kört det som behövs fram tills sista för sword mastery och maxat den, sen har jag kört vad som behövs fra mtill den undre attack skillen och maxxat den. Resterande poäng satte jag på weapon mastery så jag har 14 på den jsut nu. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JSHC Skrivet 4 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 4 februari, 2007 Öhm.. dumåste ju ha vissa poäng på allaför att få tag på dom sista skilsen på ett träd så att säga. Är ju påväg mot blade på min merc, så har kört det som behövs fram tills sista för sword mastery och maxat den, sen har jag kört vad som behövs fra mtill den undre attack skillen och maxxat den. Resterande poäng satte jag på weapon mastery så jag har 14 på den jsut nu. Fasen, inte visste jag att du fortfarande lirade Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DimpZ Skrivet 4 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 4 februari, 2007 Lvl20 nu! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 4 februari, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 4 februari, 2007 JSHC: det gör jag inte. Bara testade lite Aja, Dimpz, detta är vad jag menar iaf. Servrarna blev fulla så kan inte visa min assist. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DimpZ Skrivet 4 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 4 februari, 2007 Aja, Dimpz, detta är vad jag menar iaf. Servrarna blev fulla så kan inte visa min assist. Aha, hur många poäng behövs för att det blir max? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JSHC Skrivet 4 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 4 februari, 2007 Aha, hur många poäng behövs för att det blir max? 20 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 4 februari, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 4 februari, 2007 20 Sant, men varje skill up är inte 1 poäng. Tror det är runt 50 skillpoints för att maxa en skill. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JSHC Skrivet 4 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 4 februari, 2007 Sant, men varje skill up är inte 1 poäng. Tror det är runt 50 skillpoints för att maxa en skill. Typ så ja. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nik. Skrivet 4 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 4 februari, 2007 (redigerad) Noo, jag som hade tänkt dinga lvl20 nu, men då är alla kanaler fulla @ xXxGemagexXx.. förstår varför du inte hittar honom.. han står inte kvar! :S Han är helt borta BTW när e de man kan flyga? Redigerad 4 februari, 2007 av xXxGemagexXx Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts