ZcruweN Skrivet 23 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 23 januari, 2007 Vafals? spelar folk detta fortfarande? @ DimpZ: nån säljare i städerna ska ha, har för mig att det var magic säljarna Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DimpZ Skrivet 23 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 23 januari, 2007 Jasså, ska kolla hos magikerna då Jofan, detta är ju ett av dom bättre gratis mmorpg'n tycker jag! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZcruweN Skrivet 23 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 23 januari, 2007 Jasså, ska kolla hos magikerna då Jofan, detta är ju ett av dom bättre gratis mmorpg'n tycker jag! Bra tills man kommer till lvl 25 då det mestadels börjar bli segt IMO. Men det är ett utav dom bättre, det kan jag hålla med om Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DimpZ Skrivet 23 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 23 januari, 2007 Hittar fasiken inga pilar! Du vet inte något annat ställe där det finns? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 23 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 23 januari, 2007 (redigerad) Bra tills man kommer till lvl 25 då det mestadels börjar bli segt IMO. Men det är ett utav dom bättre, det kan jag hålla med om ... lol. Det börjar bli segt vid level 80. Vid level 25 tog man ju typ 10 levlar per dag. Vet inte riktigt hurpass du kan avgöra om spelet är bra eller ej när du inte nått 60 eftersom det är först där som spelet "börjar". Jag har gått över till WoW. Har inte orkat sälja mitt account än, för jag orkar inte regga mig på eBay. Kan ju hända att jag i framtiden tröttnar på WoW - då är det FlyFF som gäller, helt klart. Gör nog en ny Billposter då. Egentligen blev jag aldrig riktigt trött på FlyFF. Tog bara en kort paus, och sedan kom annat emellan. Saknar det ibland när jag tittar på fina gamla screens. :'( http://ww2.beffo.se/upload/pic~/18jhm8fdneimndwm0d22csok7b3t4nytpc.JPG Angående pilar är det så länge sen så jag knappt minns, men jag har för mig att de säljs i General Shop. Redigerad 23 januari, 2007 av Siana Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZcruweN Skrivet 23 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 23 januari, 2007 ... lol. Det börjar bli segt vid level 80. Vid level 25 tog man ju typ 10 levlar per dag. 10 levlar per dag? yeah right, du kanske men inte jag. Och ja, jag har egentligen tagit en liten paus från det jag med, funderar på att pröva det snart igen.... om jag kommer ihåg mitt acc Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DimpZ Skrivet 23 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 23 januari, 2007 (redigerad) Angående pilar är det så länge sen så jag knappt minns, men jag har för mig att de säljs i General Shop. Var är den? EDIT: Hittade nåt i SM, verkar sälja pilar Redigerad 23 januari, 2007 av DimpZ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 23 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 23 januari, 2007 (redigerad) Var är den? Uhh... Jag minns inte exakt, det är en kille i flaris - om jag minns rätt står han på mittenplattan, alltså inte den med fontänen och inte östra flaris. Leta runt i kanterna av varje platta så hittar du honom snabbt. Edith: Jupp, finns en general shop i varje stad. Den i SM är lite lättare att hitta... Redigerad 23 januari, 2007 av Siana Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nik. Skrivet 1 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 1 februari, 2007 Here we go spelet patchar nu(segt) kanske kommar igång idag Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JSHC Skrivet 1 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 1 februari, 2007 Here we go spelet patchar nu(segt) kanske kommar igång idag Kanske man skulle spela lite sen idag då.. Lirar du på lawolf eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 1 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 1 februari, 2007 Kanske man skulle spela lite sen idag då.. Lirar du på lawolf eller? Tror alla GTAsajtarte gör det Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JSHC Skrivet 1 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 1 februari, 2007 Tror alla GTAsajtarte gör det Njae, var några som lirade på Mia har jag för mig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DimpZ Skrivet 2 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 2 februari, 2007 Augh, 1075 filer att tanka! xD Jag spelar också på Lawolf! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nik. Skrivet 2 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 2 februari, 2007 Humm asså jag hittar inte första questen De va nån som hette paul? ..vart finns han? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DimpZ Skrivet 2 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 2 februari, 2007 Humm asså jag hittar inte första questen De va nån som hette paul? ..vart finns han? Han står vid bron som går över bäcken till Aibatts och Mushpangs! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nik. Skrivet 3 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 3 februari, 2007 Damn....hittar han fortfarande inte nån som kan hjälpa mig lite..? namn: gemage Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DimpZ Skrivet 3 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 3 februari, 2007 Damn....hittar han fortfarande inte nån som kan hjälpa mig lite..? namn: gemage Sure.. lirar du på lawolf? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JSHC Skrivet 3 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 3 februari, 2007 Sure.. lirar du på lawolf? Vad nickar du ingame DimpZ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DimpZ Skrivet 3 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 3 februari, 2007 Vad nickar du ingame DimpZ? Just nu lirar jag med " Dafook ".. ja jag vet.. det är ju ett jävla namn Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JSHC Skrivet 3 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 3 februari, 2007 Just nu lirar jag med " Dafook ".. ja jag vet.. det är ju ett jävla namn Haha, tror jag nickar JSHC, inte helt säker dock Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts