Jump to content

Flyff: Fly For Fun | MMORPG

StellHell
 Share

Recommended Posts

• Inlägg 1,5k
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Bra tills man kommer till lvl 25 då det mestadels börjar bli segt IMO.

Men det är ett utav dom bättre, det kan jag hålla med om

... lol.

Det börjar bli segt vid level 80. Vid level 25 tog man ju typ 10 levlar per dag. Vet inte riktigt hurpass du kan avgöra om spelet är bra eller ej när du inte nått 60 eftersom det är först där som spelet "börjar". :P

Jag har gått över till WoW. Har inte orkat sälja mitt account än, för jag orkar inte regga mig på eBay. :D

Kan ju hända att jag i framtiden tröttnar på WoW - då är det FlyFF som gäller, helt klart. Gör nog en ny Billposter då. :D

Egentligen blev jag aldrig riktigt trött på FlyFF. Tog bara en kort paus, och sedan kom annat emellan. Saknar det ibland när jag tittar på fina gamla screens. :'(

itpy8ilv33ewo9bif5o8taark8ft3pqe1b.jpg

wvolnzs9wtcnz81dqhv5h5ase054mws9fi.jpg

Angående pilar är det så länge sen så jag knappt minns, men jag har för mig att de säljs i General Shop.

Redigerad av Siana
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

:D Var är den?:D

Uhh... Jag minns inte exakt, det är en kille i flaris - om jag minns rätt står han på mittenplattan, alltså inte den med fontänen och inte östra flaris. Leta runt i kanterna av varje platta så hittar du honom snabbt.

Edith:

Jupp, finns en general shop i varje stad. Den i SM är lite lättare att hitta...

Redigerad av Siana
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

• 2 weeks later...