chucky.swe Skrivet 3 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 augusti, 2006 (redigerad) Nu går det att komma in gott folk! 1 av 5 har jag kommit på anda steget går grymt segt. eller glöm vad jag sa! Argh nu funkar knappt GG heller....BAH Redigerad 3 augusti, 2006 av chucky.swe Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gäst Skrivet 3 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 augusti, 2006 Måste testa det här! Ser roligt ut! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 3 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 augusti, 2006 Nu går det att komma in gott folk! 1 av 5 har jag kommit på anda steget går grymt segt. eller glöm vad jag sa! Argh nu funkar knappt GG heller....BAH Vad tusan snattrar du om? Servern är nere, det går inte att komma in. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
chucky.swe Skrivet 3 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 augusti, 2006 (redigerad) Ööh..Jag har klienten och allt sånt uppe tillochmed inloggningsrutan? Bild: Men vafan det går inte att välja thumbnail. Redigerad 3 augusti, 2006 av StellHell Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 3 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 augusti, 2006 Ööh..Jag har klienten och allt sånt uppe tillochmed inloggningsrutan? Bild kommer snart Tror dig, jag kom in nu. Jag fick försöka ett par gånger. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JSHC Skrivet 3 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 augusti, 2006 (redigerad) OMG, hade patchat halva så kom felmeddelandet upp.. Lite för stor bild det där chucky? Redigerad 3 augusti, 2006 av JSHC Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 3 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 augusti, 2006 (redigerad) ... Och så la servern ner igen, eller? ... Nu. Men istället funkar inte GameGuard. För i helvete! Redigerad 3 augusti, 2006 av Siana Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 3 augusti, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 3 augusti, 2006 02:55:02 AM PDT - Server Status: Down Antagligen ligger patchingen på en annan server, så kommer ni till inloggningen så kan ni ändå inte komma in för inloggningsservrarna inte är uppe. Lättast är om ni sitter och uppdaterar deras hemsida så kommer ni se när servrarna är uppe. *edit* Lättare sagt än gjort. Nu är deras hemsida nere! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 3 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 augusti, 2006 (redigerad) Antagligen ligger patchingen på en annan server, så kommer ni till inloggningen så kan ni ändå inte komma in för inloggningsservrarna inte är uppe. Lättast är om ni sitter och uppdaterar deras hemsida så kommer ni se när servrarna är uppe. *edit* Lättare sagt än gjort. Nu är deras hemsida nere! Nejdå, kolla! 02:59:10 AM PDT - Server Status: Up ... Inte för att GameGuard fungerar ändå... Redigerad 3 augusti, 2006 av Siana Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 3 augusti, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 3 augusti, 2006 Nejdå, kolla! 03:00:25 AM PDT - Server Status: Up Noticed! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tux Skrivet 3 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 augusti, 2006 Tar det tid att levla? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JSHC Skrivet 3 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 augusti, 2006 (redigerad) Tar det tid att levla? Står några sidor bakåt Går inte uppdatera gameguard för mig Redigerad 3 augusti, 2006 av JSHC Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 3 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 augusti, 2006 Är det någon som kommit in än? Jag får samma problem som alltid, ibland kommer jag förbi patchfönstret, men då kan inte GameGuard connecta. Såg att någon på Flyff- forumet hade samma problem. chucky.swe har inte skrivit på ett tag, undrar om det fungerar för honom. Han fick trots allt fem patch- paket, jag fick bara ett. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JSHC Skrivet 3 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 augusti, 2006 Är det någon som kommit in än? Jag får samma problem som alltid, ibland kommer jag förbi patchfönstret, men då kan inte GameGuard connecta. Såg att någon på Flyff- forumet hade samma problem. chucky.swe har inte skrivit på ett tag, undrar om det fungerar för honom. Han fick trots allt fem patch- paket, jag fick bara ett. Har exakt samma sak, så störande.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 3 augusti, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 3 augusti, 2006 Påminn mig om hur mycket jag hatar spel med GameGuard. Måste vara det sämsta anti-hack system som finns... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JSHC Skrivet 3 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 augusti, 2006 Påminn mig om hur mycket jag hatar spel med GameGuard. Måste vara det sämsta anti-hack system som finns... Yupp, är bara för syns skull enligt mig, det gör inte möe.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kaiser Franz Skrivet 3 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 augusti, 2006 Va fan jag får inget mail av dom.nån annan med sama problem? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Colan K Skrivet 3 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 augusti, 2006 Va fan jag får inget mail av dom.nån annan med sama problem? Kollat skräp-posten ? Är lvl 9 nu, ute och härjar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 3 augusti, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 3 augusti, 2006 Jag måste ha det sjukaste lagget mot servern idag. Kan stå och slå på ett monster i flera minuter utan att den förlorar liv, sen så går allt i multispeed och jag ligger oftast död för det är monster som är röda (aggroar) som har dödat mig under tiden. Störande som fan. kan fan inte lvla. Btw, någon som vet hur man får spelet i Windows Mode. Jag har klickat i den flera gånger men inget händer. Bild: HATA! Jag kommer ju åt servern, då jag kan komma åt mina gubbar. Men kan inte connecta längre. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Colan K Skrivet 3 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 augusti, 2006 Jag måste ha det sjukaste lagget mot servern idag. Kan stå och slå på ett monster i flera minuter utan att den förlorar liv, sen så går allt i multispeed och jag ligger oftast död för det är monster som är röda (aggroar) som har dödat mig under tiden. Störande som fan. kan fan inte lvla. Btw, någon som vet hur man får spelet i Windows Mode. Jag har klickat i den flera gånger men inget händer. Nej det vet jag inte men, sett dig flera gånger. Du loggar typ in och ut Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts