Jump to content

Flyff: Fly For Fun | MMORPG

StellHell
 Share

Recommended Posts

• Inlägg 1,5k
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Är lvl 40 Merc nu och jag ska skaffa en egen guild. Har haft en innan men jag vart tilldelad ledarskapet så jag vet inget om att forma så hur gör jag? <_< Har försökt titta i spelet men hittar ingen direkt fakta :P

Gå till Helen, Public Office, mitt i Darkon, där alla flockas. Men jag varnar dig, det finns redan ett överflöd av guilder. Enda chansen till att den ska bli stor är om du bjuder in level 20-30- chars.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

• 2 weeks later...
Fall leaf Event & Fall Sprotect Bundle!

You can collect Fall leafs by slaying monsters in-game and turn them in for Prizes!

This event will last for 1 week, so start collecting those leaves!

Also, we are holding a promotion with Sprotects!

For 1500 gPotato, if you purchase the fall SProtect bundle you will receive 20 Scroll of SProtects and 5 Power Dice 4 (The promotion is only available for 1 week!).

Event Details:

Collect 100 Leafs - Talk to the NPC Firdryad to receive Fire Tree(Located in Flaris)

Prizes:

10 White Cake

10 Green Cake

10 Pink Cake

Collect 300 Leafs - Talk to the NPC Persdryad to receive Persimmon Tree (Located in Flaris)

Prizes:

1 Shineglass

1 Dragon Stick box

1 Mask box

20 White Cake

20 Green Cake

20 Pink Cake

Collect 600 Leafs - Talk to the NPC Peardryad to receive Pear Tree (Located in Flaris)

Prizes:

1 Soccerball Angel

1 Cloak box

1 Necklace box

10 Bull Hamstern

10 VitalDrink X

10 Refresher Hold

Collect 1000 Leafs - Talk to the NPC Pinedryad to receive Pine Tree (Located in Flaris)

Prizes:

1 Hera Hoverbike

1 of the unique weapons for 105 level (Legendary Weapon)

Please Note: Prizes are completely random.

:(

Jag ska spela arslet av mig i helgen.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

"If your in Exile Island or AKA Jail in the PK server, and your level is below 40, just delete your account. It's not going to be possible to get those beads."

:lol: Jag är på lvl 21, så det enda jag kan göra är alltså att döda 200 feferns, eller?

Det där handlar ju om questen för att få nyckeln. Mobs droppar nycklar också, så det spelar ingen roll. Om inget annat så kan du köpa det av andra spelare i fängelset.

Jag fick 100 löv efter att ha spelat som en galning i helgen... Jag gav upp och sålde dem. :lol:

Redigerad av Siana
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Det där handlar ju om questen för att få nyckeln. Mobs droppar nycklar också, så det spelar ingen roll. Om inget annat så kan du köpa det av andra spelare i fängelset.

Jag fick 100 löv efter att ha spelat som en galning i helgen... Jag gav upp och sålde dem. >_<

Bara dom riktigt rika eller dom riktiga spel-nördarna(spelar 22 timmar om dagen 7 dagar i veckan) kan få tag i tillräkligt, själv hade jag, och sålde 2 st >_<

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Bara dom riktigt rika eller dom riktiga spel-nördarna(spelar 22 timmar om dagen 7 dagar i veckan) kan få tag i tillräkligt, själv hade jag, och sålde 2 st >_<

Jag fick två stycken på min Psykeeper. Jag körde knepet att skapa n00bs och döda aibatts, om du är buffad (ökar raten) ger det hyfsad drop. Man får runt tjugo i timmen.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor