Sniper Skrivet 1 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 november, 2006 Det där var det dummaste jag har hört på länge. Aja, ska patcha, kommer nog in lite senare, free lewt FTW! ... vilken lvl är du nu då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 1 november, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 1 november, 2006 ... vilken lvl är du nu då? Har ingen aning.. Har inte spelat på vad kan det vara.. 2-3 månader. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 1 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 november, 2006 Okej, men det är bara assists som får den va? Näh, men det är bara assists som får den före level 60. Jag har två stycken AoEs nu, som jag använder flitigt så fort jag ska samla quest items. Jag fick den andra på min nuvarande level, 75. Det var också min sista skill någonsin. Lite vemodigt, men samtidigt väldigt elajt. Jag joinar en CW- guild så fort mina 48 timmar har tagit slut, jag har redan fått två förfrågningar. Antingen desires eller KTHXBAI. Kul, StellHell is back on track! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Santa Skrivet 1 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 november, 2006 Ok, eftersom jag är en FS assist,(Full Support) så helar jag ju och sånt, och därför så blir jag trännad på det sättet,och quest items får jag nästan aldrig, så jag har inte gjort något (tror jag) quest sedan lvl 20 Därför skulle det sitta fint om någon/några skulle kunna skänka quest items till mig, Och varför skulle ni göra det kanske ni undrar, jo, när/om ni är runt lvl 60+, Då är chansen ganska stor att ni kommer behöva en helare för att tränna bra. iallafall, några kommer säker förstå, hjälper ni mig, kommer jag hjälpa er Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 1 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 november, 2006 Ok, eftersom jag är en FS assist,(Full Support) så helar jag ju och sånt, och därför så blir jag trännad på det sättet,och quest items får jag nästan aldrig, så jag har inte gjort något (tror jag) quest sedan lvl 20 Därför skulle det sitta fint om någon/några skulle kunna skänka quest items till mig, Och varför skulle ni göra det kanske ni undrar, jo, när/om ni är runt lvl 60+, Då är chansen ganska stor att ni kommer behöva en helare för att tränna bra. iallafall, några kommer säker förstå, hjälper ni mig, kommer jag hjälpa er FS och RM ska inte göra quests. Ni blir ju å andra sidan ständigt plevlade. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DimpZ Skrivet 2 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 november, 2006 (redigerad) Ding lvl 16, Merc påväg att bli blade Fan, jag får nåt error då jag ska uppdatera =/ Redigerad 2 november, 2006 av DimpZ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 2 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 november, 2006 Ding lvl 16, Merc påväg att bli blade Fan, jag får nåt error då jag ska uppdatera =/ Det kanske var Server Maintenance, den var inatt. I och med den får vi nu dubbel drop rate! Alltså, dubbelt så stor chans att mobsen droppar rare items. CW, här kommer jag! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Santa Skrivet 2 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 november, 2006 Ska nog köra med några av mina andra gubbar, så jag kan döda och plocka upp saker själv Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
darkfejs Skrivet 2 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 november, 2006 När jag ska Patcha upp från 1.5 så kommer det upp en ruta *Åtgärden tog för lång tid CODE:12002 RESULT:2* vad är detta? Det började igår omkring 1 tiden Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DimpZ Skrivet 2 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 november, 2006 Hade samma problem, men jag satt och truckte på försök igen, så efter en jävla lång tid så fick jag äntligen lira Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZcruweN Skrivet 2 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 november, 2006 Tryck här Please upzip all the files into C:\Program Files\GalaNet\Flyff or C:\Program Files\GPotato\Flyff (Depends on which install file you used) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 3 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 november, 2006 Screenshots! Jävlar vad kul jag hade igår! En kille transy- ade till Giant Luia. Sen gav han ett par kompisar transys. Sedan gjorde de sig till Lawolf. Och JAG fick en transy. http://ww2.beffo.se/upload/pic~/21d551q0p3o7fggpryjuipsubup3uv24tu.JPG Han gav en massa transys, helt plötsligt var vi ett par... Och här dödar jag glaphs med två guildmembers. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Santa Skrivet 3 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 november, 2006 Du har över 8k liv Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 3 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 november, 2006 Du har över 8k liv Och du har inget liv. Mohah. Bytte alldeles nyss min Baby Leyena emot en Baby Luia. BBQ Chicken! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Santa Skrivet 3 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 november, 2006 Och du har inget liv. Mohah. Bytte alldeles nyss min Baby Leyena emot en Baby Luia. BBQ Chicken! Joo lite har jag, nu tål jag faktist ETT slag från cranes om dom inte gör crit *stolt* Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 3 november, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 3 november, 2006 Bleh.. Spelet är inte lika roligt längre. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 3 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 november, 2006 Bara för att du inte är över level 60. Du var tvungen att prata på om pizzor och spela på flera karaktärarer, då går det som det går. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 3 november, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 3 november, 2006 Bara för att du inte är över level 60. Du var tvungen att prata på om pizzor och spela på flera karaktärarer, då går det som det går. Njae.. WoW tog min oskuld och vi har varit ett par sen dess.. Tyvärr. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 4 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 november, 2006 Njae.. WoW tog min oskuld och vi har varit ett par sen dess.. Tyvärr. Grah, tråkmåns. Nej, nu ska jag ta den där jävla level 78! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 4 november, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 4 november, 2006 Grah, tråkmåns. Nej, nu ska jag ta den där jävla level 78! Pff, WoW är faktist roligare.. faktist. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts