Jump to content

Flyff: Fly For Fun | MMORPG

StellHell
 Share

Recommended Posts

• Inlägg 1,5k
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Okej, men det är bara assists som får den va?

Näh, men det är bara assists som får den före level 60. Jag har två stycken AoEs nu, som jag använder flitigt så fort jag ska samla quest items. Jag fick den andra på min nuvarande level, 75. Det var också min sista skill någonsin. Lite vemodigt, men samtidigt väldigt elajt. Jag joinar en CW- guild så fort mina 48 timmar har tagit slut, jag har redan fått två förfrågningar. Antingen desires eller KTHXBAI. >_<

Kul, StellHell is back on track! >_<

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Ok, eftersom jag är en FS assist,(Full Support) så helar jag ju och sånt, och därför så blir jag trännad på det sättet,och quest items får jag nästan aldrig, så jag har inte gjort något (tror jag) quest sedan lvl 20 >_<

Därför skulle det sitta fint om någon/några skulle kunna skänka quest items till mig,

Och varför skulle ni göra det kanske ni undrar, jo, när/om ni är runt lvl 60+, Då är chansen ganska stor att ni kommer behöva en helare för att tränna bra.

iallafall, några kommer säker förstå, hjälper ni mig, kommer jag hjälpa er >_<

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Ok, eftersom jag är en FS assist,(Full Support) så helar jag ju och sånt, och därför så blir jag trännad på det sättet,och quest items får jag nästan aldrig, så jag har inte gjort något (tror jag) quest sedan lvl 20 >_<

Därför skulle det sitta fint om någon/några skulle kunna skänka quest items till mig,

Och varför skulle ni göra det kanske ni undrar, jo, när/om ni är runt lvl 60+, Då är chansen ganska stor att ni kommer behöva en helare för att tränna bra.

iallafall, några kommer säker förstå, hjälper ni mig, kommer jag hjälpa er >_<

FS och RM ska inte göra quests. Ni blir ju å andra sidan ständigt plevlade. :P

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Screenshots! Jävlar vad kul jag hade igår! :)

bmrhiraj3b91blm7bojcfpgw10ged4ygrc.jpg

En kille transy- ade till Giant Luia.

dz3ht57gdjd5p8gyfshgc9w88irupuecn7.jpg

Sen gav han ett par kompisar transys. Sedan gjorde de sig till Lawolf. Och JAG fick en transy. :ph34r:

Han gav en massa transys, helt plötsligt var vi ett par...

itpy8ilv33ewo9bif5o8taark8ft3pqe1b.jpg

Och här dödar jag glaphs med två guildmembers. :)

wvolnzs9wtcnz81dqhv5h5ase054mws9fi.jpg

Länk till kommentar
Dela på andra sidor