DimpZ Skrivet 31 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 31 oktober, 2006 (redigerad) Har aldrig varit intresserad av MMORPGs, men det här var ju gratis och sen så ser det ju rätt hyffsat ut också.. Tankar iaf spelet nu men det går sakta som faan, måste hitta en bättre mirror Åhh, ny sida EDIT: 650kb/s är bättre än 40kb/s (^^,) EDIT2: Holy crap, är på uppdatering 9/445 nu... 8kb/s WTF! Redigerad 31 oktober, 2006 av DimpZ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 31 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 31 oktober, 2006 Uppdateringen är skitskum och seg ibland. Nu börjar Halloween- eventet! Time to kill those freakin' mobs! Om vi klarar alla giants på två timmar får vi dubbel droprate under en vecka. De har fixat ett jättesöt höst-tema, förresten. Visar sen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZcruweN Skrivet 31 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 31 oktober, 2006 JIppie! Äntligen efter två veckors slött spelande har jag kommit upp till lvl 21 vilket innebär att jag fick flyga för en lvl sen Ruggigt roligt måste jag säga OMFG 2 veckor Tog lvl 21 över en helg med min Assist. BTW håller på att tanka installern igen, vart lite små sugen på att spela Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DimpZ Skrivet 31 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 31 oktober, 2006 Är på lvl 10 nu... längtar till 15 och 20 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 1 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 november, 2006 (redigerad) Yay! Lawolf klarade av invasionen med bara några minuters marginal! Nu får vi dubbelt så stor chans att hitta unika föremål! http://ww2.beffo.se/upload/pic~/18jhm8fdne...k7b3t4nytpc.JPG Höst i Flarine. Okay, invasionen. http://ww2.beffo.se/upload/pic~/lkonccjuns...f5yumj4fp33.JPG En massa monster kom, jag tog tyvärr inga bilder på dem eftersom det hackade för mycket. Men här står jag vid benet på en CW och skjuter faktiskt på honom. Han skadade som fan. http://ww2.beffo.se/upload/pic~/uhmkewhroi...qvg3n7wrdum.JPG Det var inte bara en CW. Det fanns en i Darkon och två i SaintMorning. Här är den andra i SaintMorning, ja, jag attackerade den med. http://ww2.beffo.se/upload/pic~/2dfyvgt05l...uqfkzuwqrsa.JPG ... Och där gör det ont. När vi trodde att vi hade klarat det, så visade det sig att det fanns en jävel kvar, med 18 miljoner i hp. Men vi klarade av honom precis innan det tog slut, här står dess mördare och firar. http://ww2.beffo.se/upload/pic~/ncf9z4ug31...ck4vvm2y88q.JPG Jag fick även en idé att vi skulle fira nakna. Rätt många som hakade på den idén, heh. http://ww2.beffo.se/upload/pic~/1widn1brf9...w2t4zvrfwwd.JPG http://ww2.beffo.se/upload/pic~/er9ag2zcod...w5jbmhciauf.JPG Jävla n00bs som tror att de kan slåss. Ledsen för bildkvalitén. Ja, just det. Jag disbandar SweDoom nu. Tråkigt, men jag vill hitta en guild jag kan döda CW med, så jag får lite pengar. Redigerad 1 november, 2006 av Siana Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kattälskaren Skrivet 1 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 november, 2006 Yay! Lawolf klarade av invasionen med bara några minuters marginal! Nu får vi dubbelt så stor chans att hitta unika föremål! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MAFIA_KING Skrivet 1 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 november, 2006 ? jag antar att han menar hela Lawolf. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZcruweN Skrivet 1 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 november, 2006 http://ww2.beffo.se/upload/pic~/er9ag2zcod...w5jbmhciauf.JPG Jävla n00bs som tror att de kan slåss. Vad många XP lådor *springer och petar på alla* Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Santa Skrivet 1 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 november, 2006 Funderar på att börja köra igen, har inte mycket annat att göra Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DimpZ Skrivet 1 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 november, 2006 Ding! Level 15, dags att skaffa jobb, men vad ska man välja? :'( Ser ju att många frågar efter ringmasters, är det nåt att vara? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 1 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 november, 2006 (redigerad) Jaa....? Servern klarade av invasionen på två timmar, alltså får servern belöning. Funderar på att börja köra igen, har inte mycket annat att göra Gör så. Bli level 56-60 så kan du levla med mig. L'editation. DimpZ: Magiker skadar mycket, tål inte så mycket. Acrobats crittar mycket och får därför aldrig hårda slag på sig, men skadar inte lika mycket. Assists beror ju på, blir du BP får du ju fin AoE på level 28 men den är kass vid level 60. Blir du FS / RM så levlar du rätt snabbt, men måste alltid ha en partner. Mercenarys antingen slår snabbt eller hårt, och tål mycket. Välj själv, ingen känner dig bättre än du själv. Redigerad 1 november, 2006 av Siana Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DimpZ Skrivet 1 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 november, 2006 Hmm, så alla har sina för och nackdelar.. Jobbigt om man ska ha någon med sig hela tiden, måste ju hitta nån.. Mercenarys såg ut att vara den ultimata eftersom den slog hårt och tog lite skada enligt det du sa.. Måste man ha någon med sig om man är RM, eller kan man klara sig själv? och vad är AoE? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZcruweN Skrivet 1 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 november, 2006 Problem med Flyff Så fort jag försöker Connecta till Lawolf så stängs hela skiten ner. Nån som har/haft samma problem? Det är väldigt störande Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 1 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 november, 2006 Hmm, så alla har sina för och nackdelar.. Jobbigt om man ska ha någon med sig hela tiden, måste ju hitta nån.. Mercenarys såg ut att vara den ultimata eftersom den slog hårt och tog lite skada enligt det du sa.. Måste man ha någon med sig om man är RM, eller kan man klara sig själv? och vad är AoE? Area of Effect Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DimpZ Skrivet 1 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 november, 2006 Aokej Iaf så lutar det åt att bli Mercenary, och sen bli Blade... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 1 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 november, 2006 Aokej Iaf så lutar det åt att bli Mercenary, och sen bli Blade... Verkar som du inte förstod... AoE är som sagt Area of Effect... vilket betyder att... om den är 3 m så skadar den alla (eller X <-sätt in siffra, beroende på attack) inom 3 meters område (runt dig). Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DimpZ Skrivet 1 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 november, 2006 Okej, men det är bara assists som får den va? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
yoda Skrivet 1 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 november, 2006 AOE= Som en hand granat när den sårängs så sprängs ju ett område. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 1 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 november, 2006 AOE= Som en hand granat när den sårängs så sprängs ju ett område. Inte om du sätter in den i en boll av diamant som precis täcker ytorna på granaten ! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 1 november, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 1 november, 2006 Inte om du sätter in den i en boll av diamant som precis täcker ytorna på granaten ! Det där var det dummaste jag har hört på länge. Aja, ska patcha, kommer nog in lite senare, free lewt FTW! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts