Siana Skrivet 13 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 oktober, 2006 Zeus? Han var väl lvl 105++ wingedd är level 109. Finns inget monster som längre ger exp på den leveln. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 13 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 oktober, 2006 Någon som skulle kunna tänka sig att hjälpa mig med att regga mig ? Vill verkligen testa spelet, men etersom jag bara har en hotmail så kan jag inte regga mig, eftersom de inte accepterar hotmail längre :/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 13 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 oktober, 2006 Registrera dig på vilken annan mail som helst då. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 13 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 oktober, 2006 Registrera dig på vilken annan mail som helst då. Känns lite onödigt att skaffa en ny mail för att ta emot ett enda mail :/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 13 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 oktober, 2006 Känns lite onödigt att skaffa en ny mail för att ta emot ett enda mail :/ Det går ju på några sekunder. Jag gjorde det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 13 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 oktober, 2006 Det går ju på några sekunder. Jag gjorde det. Ok, vilket använde du då ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Plaisir Skrivet 13 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 oktober, 2006 Ok, vilket använde du då ? använd Beffo Mail.. Det går på några sekunder... Här klickar vi! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 13 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 oktober, 2006 använd Beffo Mail.. Det går på några sekunder... Här klickar vi! Jag har ett konto på beffo sen tidigare, går det att använda som mail, och hur gör jag? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Plaisir Skrivet 13 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 oktober, 2006 Jag har ett konto på beffo sen tidigare, går det att använda som mail, och hur gör jag? Klickar du på länken så är det inte jättesvårt att förstå hur man gör... En såhääääääär stor reklam för beffos nya tjänst webbmail i mitten som man klickar på sen är det väl tre fält som behövs fyllas i skulle jag tro.. Du får nog mer än gärna använda ditt gamla kontonamn. Om inte någon jevel har varit framme o snott det Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 13 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 oktober, 2006 Klickar du på länken så är det inte jättesvårt att förstå hur man gör... En såhääääääär stor reklam för beffos nya tjänst webbmail i mitten som man klickar på sen är det väl tre fält som behövs fyllas i skulle jag tro.. Du får nog mer än gärna använda ditt gamla kontonamn. Om inte någon jevel har varit framme o snott det Om en annan jävel (jag) har glömt bort både användarnamn och lösenord då ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Plaisir Skrivet 13 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 oktober, 2006 Om en annan jävel (jag) har glömt bort både användarnamn och lösenord då ? Det spelar ingen roll.. Mailen och webbhotellet har inget med varandra att göra. Bara att registrera vad som helst.. Men du måste dock registrera dig.. Det finns alltså inga överförda konton på nåt sätt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 13 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 oktober, 2006 Det spelar ingen roll.. Mailen och webbhotellet har inget med varandra att göra. Bara att registrera vad som helst.. Men du måste dock registrera dig.. Det finns alltså inga överförda konton på nåt sätt Ok, ska ge det ett förswök sen, om jag klarar av det ^^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kattälskaren Skrivet 17 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 oktober, 2006 Bara jag som inte kommer in? =/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 17 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 oktober, 2006 Jag har inte testat, jag har inte spelat på ett tag. Jag har spelat UT2004 istället. Jag börjar inte förrän 12.20 imorgon, så jag tänkte sitta uppe lite senare och spela lite. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 17 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 oktober, 2006 Bumpie. En av mina grafikdrivrutiner lägger av när jag försöker starta spelet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Plaisir Skrivet 17 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 oktober, 2006 JIppie! Äntligen efter två veckors slött spelande har jag kommit upp till lvl 21 vilket innebär att jag fick flyga för en lvl sen Ruggigt roligt måste jag säga Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 19 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 oktober, 2006 (redigerad) Gahahaha http://www.duggmirror.com/gaming_news/Guy_...n_MMORPG_Forum/ Postade även samma länk på Flyff Sverige. Där kan man diskutera den i en egen tråd. http://flyff.beffo.se/viewtopic.php?p=523 Redigerad 19 oktober, 2006 av SlewME Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Roxxy Skrivet 19 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 oktober, 2006 Gahahaha http://www.duggmirror.com/gaming_news/Guy_...n_MMORPG_Forum/ Postade även samma länk på Flyff Sverige. Där kan man diskutera den i en egen tråd. http://flyff.beffo.se/viewtopic.php?p=523 Haha..så gulligt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 20 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 oktober, 2006 Fan, problem med att ansluta igen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 31 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 31 oktober, 2006 Jag bumpar lite. Jag har äntligen kommmit igång med Flyff- spelandet igen, level 74. Jag tänkte bara tipsa de på lite högre level, det är en Halloween- invasion idag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts