StellHell Skrivet 10 oktober, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 10 oktober, 2006 Nice, vill du joina SweDoom? Den infon är väl inte jätteviktig eftersom pojkvaskern som är ansvarig för förstasidan har slutat spela och visa något särskilt intresse för tråden. Pojkvasker. Pff.... Fast ja, jag har slutat. Mer eller mindre. Är ju iofs lvl 60 med min Warlock nu, som jag sa att jag skulle fixa innan jag börjar igen. Så, man vet aldrig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 10 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 oktober, 2006 Pojkvasker. Pff.... Fast ja, jag har slutat. Mer eller mindre. Är ju iofs lvl 60 med min Warlock nu, som jag sa att jag skulle fixa innan jag börjar igen. Så, man vet aldrig. Det är ju sant. Silkroad - iweX och Sniper MapleStory - T-Ryder och HOWHOW Flyff - StellHell och Siana Var det inte så vi sa? Tossie och Siana ftw. Spela igen, för guds skull. Jag kan ju spela med dig på Djinnae. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 10 oktober, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 10 oktober, 2006 Det är ju sant. Silkroad - iweX och Sniper MapleStory - T-Ryder och HOWHOW Flyff - StellHell och Siana Var det inte så vi sa? Tossie och Siana ftw. Spela igen, för guds skull. Jag kan ju spela med dig på Djinnae. lvl 19, vafalls.. Mina är ju 38 och 29. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 10 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 oktober, 2006 lvl 19, vafalls.. Mina är ju 38 och 29. Level 21, faktiskt. And still going. Sedan måste en assist vara på mycket lägre level för att det ska gynna båda parterna. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 10 oktober, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 10 oktober, 2006 Level 21, faktiskt. And still going. Sedan måste en assist vara på mycket lägre level för att det ska gynna båda parterna. 19 lvls för att vara exakt. 38 - 21 = 17 lvls. So, be my guest. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Asistenten Skrivet 10 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 oktober, 2006 Vad är det för guild då? Level 21 med Djinnae. Den hette TheNordicMilitia... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 10 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 oktober, 2006 Silkroad - iweX och Sniper och Topp3 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 10 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 oktober, 2006 Glömde honom. Borde väl lägga till typ ThuuG och Gemage på MapleStory också, men ni förstår poängen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 10 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 oktober, 2006 Glömde honom. Borde väl lägga till typ ThuuG och Gemage på MapleStory också, men ni förstår poängen. Näe..? Att du och Stell spelar Flyff? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 10 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 oktober, 2006 Näe..? Att du och Stell spelar Flyff? Haha, StellHell förstår poängen snarare, det var ett internskämt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 10 oktober, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 10 oktober, 2006 Haha, StellHell förstår poängen snarare, det var ett internskämt. Absolut. @Sniper: När vi började med Flyff så var det ett par som spelade alla de olika nämda spelen som var högst lvl och spelade mest och var aktiva i topicarna. Så vi satt och snackade på MSN och sa att vi två antagligen skulle vara dom enda som skulle fortsätta spela och bli lvl 60. Det var påväg att bli så tills jag tröttnade. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kattälskaren Skrivet 11 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 oktober, 2006 Varför i helvete får jag inte mer karma? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 11 oktober, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 11 oktober, 2006 Varför i helvete får jag inte mer karma? Varför i helvete vill du få mer karma? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_ThuuG Skrivet 12 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 oktober, 2006 Glömde honom. Borde väl lägga till typ ThuuG och Gemage på MapleStory också, men ni förstår poängen. Just nu är ju jag då faktiskt högst level non-hacker i maple-tråden.. Fast Howierob blev ju Lv 70-72 legit, men han är historia nu.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 12 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 oktober, 2006 Have you ever wondered what it feels like to be a monster? Well, Now is your chance! You will be able to transform into an Aibatt or Lawolf by using the Aibatt and Lawolf trans Items! There will be 6 trans items availabe for only 150 gPotatos (sets of 10): Baby Aibatt Trans, Aibatt Trans, Giant Aibatt Trans, Baby Lawolf Trans, Lawolf Trans, Giant Lawolf Trans. Måste titta när jag kommer hem. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kattälskaren Skrivet 12 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 oktober, 2006 Varför i helvete vill du få mer karma? För att jag har -2050 i karma, vad annars? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 12 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 oktober, 2006 För att jag har -2050 i karma, vad annars? PKarn där. Du måste komma till fängelset a k a Kebaras Island. Detta gör du genom att dö. I och med att din karma är under 0 kan du riskera att tappa något när du dör, så försök att låsa in allt du har på dig i banken innan, det finns en bank på Kebaras också. Akta dig bara, NPC Guardsen attackerar dig, och dödar dig på två skott (det stårr "Miss!" när de skjuter, men du dör ändå). Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kattälskaren Skrivet 12 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 oktober, 2006 PKarn där. Du måste komma till fängelset a k a Kebaras Island. Detta gör du genom att dö. I och med att din karma är under 0 kan du riskera att tappa något när du dör, så försök att låsa in allt du har på dig i banken innan, det finns en bank på Kebaras också. Akta dig bara, NPC Guardsen attackerar dig, och dödar dig på två skott (det stårr "Miss!" när de skjuter, men du dör ändå). Jag har kommit dit, gjort Beads of sin-questet, flygit till Flaris, så kommer en gej och dödar mig jag gör questet igen, en NPC dödar mig, jag får inte mer karma. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 12 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 oktober, 2006 Jag har kommit dit, gjort Beads of sin-questet, flygit till Flaris, så kommer en gej och dödar mig jag gör questet igen, en NPC dödar mig, jag får inte mer karma. Ehh, va? Jag hängde inte med, men jag ska ge dig ett litet tips till framtiden. Håll dig borta från PK-Servern förrän du är level 60+. Egentligen ska man inte alls vara på PK-Servern, inte förrän man är på så hög level att man inte längre levlar utan underhåller sig med annat. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 13 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 oktober, 2006 Ehh, va? Jag hängde inte med, men jag ska ge dig ett litet tips till framtiden. Håll dig borta från PK-Servern förrän du är level 60+. Egentligen ska man inte alls vara på PK-Servern, inte förrän man är på så hög level att man inte längre levlar utan underhåller sig med annat. Zeus? Han var väl lvl 105++ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts