Santa Skrivet 4 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 oktober, 2006 Jag är lagom hög lvl, men jagspelar ju knapp ska tröttna på rappelz först tror jag, sen kanske jag kör flyff igen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tossie Skrivet 4 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 oktober, 2006 (redigerad) Billposter! Bosspwn: http://img177.imageshack.us/img177/1756/deadsq2.th.jpg Redigerad 4 oktober, 2006 av Tossie Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 5 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 oktober, 2006 Billposter! Bosspwn: *Fina bilder* Grattis! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 5 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 oktober, 2006 Billposter! Bosspwn: *p00n* Grattis. Som synes på min Flyff- film var Venel buggad. Santa - min Assist kommer ju typ hinna levla om dig innan du börjar igen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Halo Skrivet 6 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 oktober, 2006 Går det att spela i ett fönster? alltså nu när jag spelar så är det i helskärm och det funakr itne att klicka på windowsknappen ens, så min fråga är om det går att ändra till fönster-bild? Är verkligen noob när det gäller flyff, har bara gått runt i början och dödat lite smått och gott, fattar inte hur man gör quests, men snart så ska jag nog förstå Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 6 oktober, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 6 oktober, 2006 Går det att spela i ett fönster? alltså nu när jag spelar så är det i helskärm och det funakr itne att klicka på windowsknappen ens, så min fråga är om det går att ändra till fönster-bild? Är verkligen noob när det gäller flyff, har bara gått runt i början och dödat lite smått och gott, fattar inte hur man gör quests, men snart så ska jag nog förstå http://www.gtasajten.com/forum/index.php?a...st&p=754924 http://www.gtasajten.com/forum/index.php?a...st&p=767270 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Halo Skrivet 6 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 oktober, 2006 http://www.gtasajten.com/forum/index.php?a...st&p=754924 http://www.gtasajten.com/forum/index.php?a...st&p=767270 Tack så mycket Stell . Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 7 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 oktober, 2006 (redigerad) Jag stötte på en arab när jag spelade. Han var en knight på level 60, som väldigt gärna bille bli level 65. Han erbjöd mig en baby Leyena för att ta upp honom de fem levlarna. Först lät det för bra, men sedan insåg jag att han hade ruggigt många Cash Shop- saker. Det visade sig att han var 30 år gammal och spenderat runt 2000 kronor på Flyff. Jeez. För att förhindra att han scammade mig fick jag 10 miljoner för varje level och när han var level 65 bytte jag de pengarna mot leyenan. Jävlar, vilken tid det tog. Eftersom han var knight behövde jag även en Ringmaster i partyt, vilket ledde till sämre exp för honom. Jag satt uppe till 5 på morgonen igår eftersom han ville bli level 65 samma dag. Ändå räckte det inte för hans level, så idag fick jag fortsätta. Efter åtskilliga timmar var han bara 40% ifrån level 65. Då gjorde han några quests, och, w00t, han var level 65. ... Så skulle jag trada tillbaka pengarna mot leyenan. "Wait, there's a bug, I need to relog" skrev han och försvann. Satan vad upprörd jag blev. ... Tills han kom tillbaka. Araber äger. Har en Leyena nu. Kanske byter den till en Luia senare. Eller säljer. De går ju inte längre att köpa i Cash Shop, så de kommer bli ruggigt värdefulla nu. Redigerad 7 oktober, 2006 av Siana Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kattälskaren Skrivet 7 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 oktober, 2006 *Samma text två gånger.* Är förövrigt mage på level 16 eller 17, Claudeial heter han. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 7 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 oktober, 2006 Är förövrigt mage på level 16 eller 17, Claudeial heter han. Jeez. Min Assist, som jag bara säljer saker med, typ, är level 18. Det blev något krångel med texten. Bilden fungerar inte heller. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kattälskaren Skrivet 7 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 oktober, 2006 (redigerad) Jeez. Min Assist, som jag bara säljer saker med, typ, är level 18. Det blev något krångel med texten. Bilden fungerar inte heller. Min också. Redigerad 7 oktober, 2006 av kattälskaren Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 8 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 oktober, 2006 Min också. Ah, minnen. Jag älskar Spike Stone. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 8 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 oktober, 2006 Ah, minnen. Jag älskar Spike Stone. Jag tror den heter Stone Spike...? Hatade den Gillade Wind - saken dock ^^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tossie Skrivet 8 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 oktober, 2006 Guildlös pga hackers Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 8 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 oktober, 2006 (redigerad) Jag vet, Djinnae blev kickad ur guilden och hennes party. Oroa dig inte, invitar igen om två dar. En fransos var alldeles för pilsk på Djinnae när jag healade honom. Rätt som det var tog han av sig alla kläder och bad mig göra detsamma, för att göra "push up". Sjuka människor det finns, Quickie. Level 73 på Sijaenna, förresten. Redigerad 8 oktober, 2006 av Siana Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Asistenten Skrivet 9 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 oktober, 2006 Yea! Såg denna sidan o blev glad för att jag valte rätt server Lawolf ^^ fattade inte helt det med namn lvl eller va det nu var, så jag gissar... DkSweAssist Assist 40 (Ringmaster) va det rätt? =/ Adda mig Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 9 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 oktober, 2006 Yea! Såg denna sidan o blev glad för att jag valte rätt server Lawolf ^^ fattade inte helt det med namn lvl eller va det nu var, så jag gissar... DkSweAssist Assist 40 (Ringmaster) va det rätt? =/ Adda mig Nice, vill du joina SweDoom? Den infon är väl inte jätteviktig eftersom pojkvaskern som är ansvarig för förstasidan har slutat spela och visa något särskilt intresse för tråden. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Asistenten Skrivet 9 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 oktober, 2006 Ok Ska bara vänta i 2 dagar, ska änna quitta min egen guild Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 9 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 oktober, 2006 Ok Ska bara vänta i 2 dagar, ska änna quitta min egen guild Vad är det för guild då? Level 21 med Djinnae. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kattälskaren Skrivet 10 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 oktober, 2006 Vad är det för guild då? Level 21 med Djinnae. Också Level 21 med Claudeial. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts