kattälskaren Skrivet 27 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 september, 2006 Hur kommer man dit utan att flyga? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 27 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 september, 2006 Hur kommer man dit utan att flyga? Blinkwingar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
rabarben Skrivet 27 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 september, 2006 (redigerad) Finns det nåt sätt att föra över pengar (från ett bankfack) från en char till en annan char? På samma server samma inloggning? Redigerad 27 september, 2006 av rabarben Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Santa Skrivet 27 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 september, 2006 Finns det nåt sätt att föra över pengar (från ett bankfack) från en char till en annan char? På samma server samma inloggning? Ja, men tyvärr så måste man köpa en speciel sak som kostar riktiga pengar för det Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
rabarben Skrivet 27 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 september, 2006 Ja, men tyvärr så måste man köpa en speciel sak som kostar riktiga pengar för det Helvetes jävla skit... Tack ändån. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tossie Skrivet 27 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 september, 2006 Finns det nåt sätt att föra över pengar (från ett bankfack) från en char till en annan char? På samma server samma inloggning? Du kan gå till tjejen som säljer flygbrädorna och maila över sakerna Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Santa Skrivet 27 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 september, 2006 Du kan gå till tjejen som säljer flygbrädorna och maila över sakerna Kan man göra det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 27 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 september, 2006 Det funkar också att be någon annan du litar på hålla grejerna. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
rabarben Skrivet 27 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 september, 2006 Du kan gå till tjejen som säljer flygbrädorna och maila över sakerna Wow! Tack så mycket! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Roxxy Skrivet 28 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 september, 2006 Jag håller på ladda ner spelet nu. Hoppas det är kul och enklet att levla Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Plaisir Skrivet 28 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 september, 2006 Har laddat ner spelet o det är uppdaterat till max.. Problemet är bara att det säger att jag inte har DirectX instalerat Ok Datorn är ny o så men jag är mer än 99%säker på att directX är installerat. Varför funkar det inte?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Roxxy Skrivet 28 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 september, 2006 (redigerad) Vafan start patchen om för? Jävla kukspel...aaahhhhh...har redan patchat den ju. Ahhhh..nu säger spelet att ID:n är fel Kollade på deras hemsida, skit många har samma problem. Redigerad 28 september, 2006 av Roxxy Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MAFIA_KING Skrivet 28 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 september, 2006 Varför tror ni att det finns problem för då? jävla b-spel är det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 28 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 september, 2006 Varför tror ni att det finns problem för då? jävla b-spel är det. Du glömmer att det är gratis. Förresten råkar aldrig jag ut för några fel, det handlar om vem som sitter framför skärmen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Roxxy Skrivet 28 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 september, 2006 Du glömmer att det är gratis. Förresten råkar aldrig jag ut för några fel, det handlar om vem som sitter framför skärmen. Haha..nej men...Har de nåt fel? GM har inte svarat hittils. Det händer bara med de ny registrerade.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 1 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 oktober, 2006 Nu är jag igång och dödar Glaphans på level 102. Tog två levlar igår. Får 3-1%. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 1 oktober, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 1 oktober, 2006 Nu är jag igång och dödar Glaphans på level 102. Tog två levlar igår. Får 3-1%. Imba. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Plaisir Skrivet 1 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 oktober, 2006 GUess who som har skaffat det? Moi!!! Nu äre dags o lära sig vill jag lova Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 4 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 oktober, 2006 Hum, jag och Tossie verkar vara de enda som nått lite högre levlar som fortarande spelar. http://img512.imageshack.us/img512/4567/flyffguildew5.png Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Plaisir Skrivet 4 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 oktober, 2006 Hum, jag och Tossie verkar vara de enda som nått lite högre levlar som fortarande spelar. http://img512.imageshack.us/img512/4567/flyffguildew5.png Jag kommer nog snart... elelr inte.. Spelar men jag har aldrig tid så jag har bara hunnit lira i ca 3-4 timmar o därför bara kommit upp till lvl 10... Buttcheek FTW!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts