Jump to content

Flyff: Fly For Fun | MMORPG

StellHell
 Share

Recommended Posts

Inte jag heller. Men Hotmail har krånglat mycket för dem, speciellt när aktiveringsmailen på Rappelz skickades ut, så de bestämde sig för att inte tillåta Hotmail vid registrering längre.

kattälskarn - level 20? Jeez. Jag drog upp min female assist till 15 på en kväll för att kunna venda i Darkon.

Hotmail funkade inte för mig för 1 månad sen

Och vad är Venda?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

• Inlägg 1,5k
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Ungefär att man tar en ny gubbe (som man skapat själv) och ger den alla sakerna man vill sälja, sen medan man har en "affär" som säljer så kan man gå och tränna/skaffa flera saker,

man kräver dock 2 datorer tror jag

Jupp.

Har två accounts. Loggar in på mitt main- account på den stationära och mitt andra på den bärbara. Sedan ger jag alla min Psykeepers saker till assisten som står i Darkon och säljer dem medan jag Giant Huntar.

Djinnae heter alltså min blivande Ringmaster. Men den spelar jag inte på än så länge som sagt.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Redan fått 100 milj? >_<

Varför inte fortsätta att döda lite så du kan ge mig lite så jag får råd med en flurry suit >_<:angry:

Näh, orkade inte skrapa ihop 100mil. Fixade 54.

Det var en jävla Giant spawn på Server 3 i SaintMorning alldeles nyss. De avslutade med en Clockwork. Den slog jävligt hårt. När den dog var det en del experience boxes där. Jag var såklart på plats och printade, lägger upp screens imorgon. Lyckades tyvärr inte få tag på någon drop. ^_^

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Var fan finns Wingyei? :unsure:

Va? Katterna?

Menar du en NPC så vet knappast någon här vem det är, säg vad denne är för någon istället för dess namn. Ingen kommer ihåg alla namnen.

Edit.

Varför gå med i annan guild? Om tio levlar kan du ju joina SweDoom. Och man kan inte joina en guild direkt efter att man lämnat en annan.

Redigerad av Siana
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Va? Katterna?

Menar du en NPC så vet knappast någon här vem det är, säg vad denne är för någon istället för dess namn. Ingen kommer ihåg alla namnen.

Edit.

Varför gå med i annan guild? Om tio levlar kan du ju joina SweDoom. Och man kan inte joina en guild direkt efter att man lämnat en annan.

[Drillmaster Magician] Wingyei, som startar job-bytet till mage.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor