JSHC Skrivet 3 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 augusti, 2006 Ding, level 17, orkar inte köra mer inatt, får bli mera imorn, och hopaps att flera spelar då, Hittar ju maaassa saker som jag inte behöver som jag tex kan ge bort Dingade lvl 12 Och sakerna kan du ju ge till mig Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Santa Skrivet 3 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 augusti, 2006 Dingade lvl 12 Och sakerna kan du ju ge till mig Ja det kan jag ju, men du måste ju hitta lite själv och sånt, o inte låta mig hitta allt åt dig Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JSHC Skrivet 3 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 augusti, 2006 Ja det kan jag ju, men du måste ju hitta lite själv och sånt, o inte låta mig hitta allt åt dig Köpte faktiskt nya gauntlets o boots nu Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 3 augusti, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 3 augusti, 2006 @Santa: Imorgon blir en full dag för mig, har inte riktigt haft tid att spela idag. Men ändå hunnit bli lvl 8. Just nu har jag sepe lagg och kan inte vara inne mer än någon minut innan jag blir disconnected from server. Hoppas det är bättre imorgonbitti. @JSHC: Köp inte equiment. Bara slöseri enligt mig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JSHC Skrivet 3 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 augusti, 2006 @Santa: Imorgon blir en full dag för mig, har inte riktigt haft tid att spela idag. Men ändå hunnit bli lvl 8. Just nu har jag sepe lagg och kan inte vara inne mer än någon minut innan jag blir disconnected from server. Hoppas det är bättre imorgonbitti. @JSHC: Köp inte equiment. Bara slöseri enligt mig. nått måste jag ju göra, har sådan fin inkomst ändå Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Santa Skrivet 3 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 augusti, 2006 @Santa: Imorgon blir en full dag för mig, har inte riktigt haft tid att spela idag. Men ändå hunnit bli lvl 8. Just nu har jag sepe lagg och kan inte vara inne mer än någon minut innan jag blir disconnected from server. Hoppas det är bättre imorgonbitti. @JSHC: Köp inte equiment. Bara slöseri enligt mig. Beror på vad man köper, tex saker som bara Vargant kan ha, det är slöseri att köpa, saker som man behöver job för , KAN vara bra att köpa, jag har tex bara hittat en båge än så länge, och maaaaaassa Vargant saker Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Colan K Skrivet 3 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 augusti, 2006 Råkade trycka bort min ikon, lite onödigt. Men är lvl 6 iaf, köpte ett nytt svärd och bara satsat på styrka hittils ^^ Ska ju bara gå runt och slakta ändå så, gått bra Fast ändå inte helt hundra på fall min gubbe gör sin atack, tvekar på det men. Nu är jag trött.. zzz Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 3 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 augusti, 2006 (redigerad) Jag och Tossie peppar varandra, så vi levlar på en hel del. Försöker bli lvl 15 så fort som möjligt, är lvl 13 just nu. Siana - Sijaenna(Mage(Psykeeper)) chucky, bli elementar istället då, så är vi två olika slags mages. Jag gillar hurpass snabbt man faktiskt levlar. Jag menar, slåss man bara mot rätt mobs går det rätt kvickt. Redigerad 3 augusti, 2006 av Siana Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Santa Skrivet 3 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 augusti, 2006 Ok, till er som precis börjat och så, jag ska ge er ett tips, lägg in ALLA "Stat" points på strenght (kanske stamina med) Det gör så man får mer liv/skadar mera varför säger jag det? för att när man skaffar jobbet (lvl 15) så resetas all stats, så man kan sätta om den som man vill ha tex, magiker på INT Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 3 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 augusti, 2006 Ok, till er som precis börjat och så, jag ska ge er ett tips, lägg in ALLA "Stat" points på strenght (kanske stamina med) Det gör så man får mer liv/skadar mera varför säger jag det? för att när man skaffar jobbet (lvl 15) så resetas all stats, så man kan sätta om den som man vill ha tex, magiker på INT Vet. Jag lade mycket på STR och lite på STA i början, men jag behöver inte sätta mer på STA nu, är aldrig riktigt livshotad. Däremot behövde jag sätta lite på DEX eftersom jag missade varannat slag... Vad är bra mobs att döda på lvl 14? Hittar bara lvl 13 och lvl 17. Imorgon dingar jag lvl 15 direkt när jag vaknar. Mums. Jag och Tossie skaffade oss nya, dyra frisyrer. Han har lila rastaflätor, och jag har spikit, ljusblått hår som är platt uppepå. Ett litet tack till Tossie också, du är riktigt skön att spela med. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Santa Skrivet 3 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 augusti, 2006 Vet. Jag lade mycket på STR och lite på STA i början, men jag behöver inte sätta mer på STA nu, är aldrig riktigt livshotad. Däremot behövde jag sätta lite på DEX eftersom jag missade varannat slag... Vad är bra mobs att döda på lvl 14? Hittar bara lvl 13 och lvl 17. Imorgon dingar jag lvl 15 direkt när jag vaknar. Mums. Jag och Tossie skaffade oss nya, dyra frisyrer. Han har lila rastaflätor, och jag har spikit, ljusblått hår som är platt uppepå. Ett litet tack till Tossie också, du är riktigt skön att spela med. Tycker du ska hålla dig till Lawolfs till lvl 15, sen drar du till andra sidan, (över den trasiga bron) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
chucky.swe Skrivet 3 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 augusti, 2006 Stell,du skulle inte kunna editera din första post? jag ska bli elementer men nu ändrar jag mig inte mer. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 3 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 augusti, 2006 Stell,du skulle inte kunna editera din första post? jag ska bli elementer men nu ändrar jag mig inte mer. Soft. Annars har du 45 levels att ändra dig på. Nu ska jag dingelidinga level 15. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
chucky.swe Skrivet 3 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 augusti, 2006 Det..Går väl inte att spela? Dom har nån ny server på gång så dom har förlängt stängningen. (sökningen) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 3 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 augusti, 2006 Det..Går väl inte att spela? Dom har nån ny server på gång så dom har förlängt stängningen. (sökningen) Upptäckte det, kan inte ansluta. När kan man spela igen? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 3 augusti, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 3 augusti, 2006 [News] Extended Maintenance Tonight's regular server maintenance will extended from Wednesday, August 2nd at 10pm to 2am on Thursday, August 3rd. That's one hour earlier and one hour later than normal. This is so we can add a new server cluster, Mia, during the maintenance. We apologize for any inconvienence this may cause. 02:19:28 AM PDT - Server Status: Down Alltså ska servrarna vara upp snart. Dom är redan 20 minuter försenade. Så håll koll på hemsidan, där står det vad klockan är och vilken status servrarna har. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
chucky.swe Skrivet 3 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 augusti, 2006 (redigerad) Det står: Tonight's regular server maintenance will extended from Wednesday, August 2nd at 10pm to 2am on Thursday, August 3rd. That's one hour earlier and one hour later than normal. This is so we can add a new server cluster, Mia, during the maintenance. ajdå..Typiskt stell! Det bästa med det här spelet är att man kan köra med dom högsta inställningarna edit3: det var en liten of post edit det ovanför mig. Redigerad 3 augusti, 2006 av chucky.swe Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 3 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 augusti, 2006 Alltså ska servrarna vara upp snart. Dom är redan 20 minuter försenade. Så håll koll på hemsidan, där står det vad klockan är och vilken status servrarna har. Ah, bra det. Trodde att det var onsdag idag först, blev lite rädd. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 3 augusti, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 3 augusti, 2006 Det står: Tonight's regular server maintenance will extended from Wednesday, August 2nd at 10pm to 2am on Thursday, August 3rd. That's one hour earlier and one hour later than normal. This is so we can add a new server cluster, Mia, during the maintenance. ajdå..Typiskt stell! Ägd! Aja, vill in in in! Snart en halvtimme försenad! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZcruweN Skrivet 3 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 augusti, 2006 (redigerad) *Leverkorv* igen Problemet tillbaka igen Går inte att patcha riktigt felmeddelande "åtgärden tog för lång tid" Help PLZ Redigerad 3 augusti, 2006 av ZcruweN Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts