Siana Skrivet 11 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 september, 2006 (redigerad) Jo, men jag har blivit ivägskjuten, det är skitkul det med. Yeye... Gissa vad jag lootade? Av en vanlig simpel crane? En GORE NECKLACE +6! De är värda typ 45 miljoner! Kan byta den emot en pet med lite tur! Sen har jag en Arek+4 som jag ska byta emot en INT+4. Redigerad 11 september, 2006 av Siana Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Santa Skrivet 12 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 september, 2006 Jo, men jag har blivit ivägskjuten, det är skitkul det med. Yeye... Gissa vad jag lootade? Av en vanlig simpel crane? En GORE NECKLACE +6! De är värda typ 45 miljoner! Kan byta den emot en pet med lite tur! Sen har jag en Arek+4 som jag ska byta emot en INT+4. Om du säljer den så kan du lungt låna mig 2-3 milj så jag har råd med min långt eftertraktade sayram suit Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 12 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 september, 2006 Jo, men jag har blivit ivägskjuten, det är skitkul det med. Yeye... Gissa vad jag lootade? Av en vanlig simpel crane? En GORE NECKLACE +6! De är värda typ 45 miljoner! Kan byta den emot en pet med lite tur! Sen har jag en Arek+4 som jag ska byta emot en INT+4. Vad är en Gore+9 värd? Min kompis hittade en. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 12 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 september, 2006 Vad är en Gore+9 värd? Min kompis hittade en. Jag kollade upp på internet vad min var värd, visade sig att jag hade överdrivit med sisådär tio miljoner. Men en +9 borde vara ruskigt mycket värd, jag tror aldrig att jag ens har sett en. Där snackar vi pet. 55 miljoner. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JSHC Skrivet 12 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 september, 2006 Jag kollade upp på internet vad min var värd, visade sig att jag hade överdrivit med sisådär tio miljoner. Och det är ju inte alls mycket Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 12 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 september, 2006 Och det är ju inte alls mycket Näh. Ghargh, min dator fick ett jävla virus som slog ut det mesta. Enda lösningen var formatering, så jag håller på att ladda ner alla patcher till Flyff nu. Vill spela. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 12 september, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 12 september, 2006 Näh. Ghargh, min dator fick ett jävla virus som slog ut det mesta. Enda lösningen var formatering, så jag håller på att ladda ner alla patcher till Flyff nu. Vill spela. Du är fan värdelös. Vet nog igen som får virus så ofta. Och som inte kan fixade utan formatering. DUMMA UNGE! JAG BLIR GRINIG! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 12 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 september, 2006 Du är fan värdelös. Vet nog igen som får virus så ofta. Och som inte kan fixade utan formatering. DUMMA UNGE! JAG BLIR GRINIG! Hahaha, men jag får på olika datorer. Jag kan inte hjälpa att jag får extrema jävla virus. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Santa Skrivet 12 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 september, 2006 Hahaha, men jag får på olika datorer. Jag kan inte hjälpa att jag får extrema jävla virus. Du kanske råkar kolla på speciella sidor Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 13 september, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 13 september, 2006 Hahaha, men jag får på olika datorer. Jag kan inte hjälpa att jag får extrema jävla virus. Sluta tanka porr, och vad du tror är "HaCkErMaN" program. Det är virus, till tusen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 13 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 september, 2006 (redigerad) M-m-m-men jag gör inget av det. Det var samma virus som på laptopen, så det har antagligen spridits över nätverket. Anledningen till att jag formaterar istället för att lösa det är dels för att jag gillar att formatera om datorn, så man blir av med all annan skit. Sen formaterar jag så snabbt nu, släng över allt till 160gB:aren, tuta och kör. Jag kan förövrigt säga att jag ska köpa en restat på level 65. um.. psys usually restat to full STA(around lvl 65) once they get maximum crisis, then they can choose to restat again later on to become a satanology psy. So....save up for a restat and go crucio psy, it's worth it. Actually I would say you should get level 65 with an int build and then hunt giants with your satanolgy, it owns the hell out of them. Then when you have made enough money from giants you can get a restat scroll or two (use the other when you are finished in the mines). Från Flyffworld - på level 65 ska jag alltså giant hunta och få en massa pengar, sen ska jag restata till full sta, bli crucio psy och döda Glaphans med en RM, och få runt 2% för varje. Efter det dödar jag i mines, och sen restatar jag tillbaka till Satanology. Redigerad 13 september, 2006 av Siana Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 13 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 september, 2006 (redigerad) M-m-m-men jag gör inget av det. Det var samma virus som på laptopen, så det har antagligen spridits över nätverket. Anledningen till att jag formaterar istället för att lösa det är dels för att jag gillar att formatera om datorn, så man blir av med all annan skit. Sen formaterar jag så snabbt nu, släng över allt till 160gB:aren, tuta och kör. Jag kan förövrigt säga att jag ska köpa en restat på level 65. Från Flyffworld - på level 65 ska jag alltså giant hunta och få en massa pengar, sen ska jag restata till full sta, bli crucio psy och döda Glaphans med en RM, och få runt 2% för varje. Efter det dödar jag i mines, och sen restatar jag tillbaka till Satanology. Ska du hunta monster som är 39 lvls över dig? Nice 2% på varje Testade att flyga ner till dem... Tog typ 18 månader XD Redigerad 13 september, 2006 av Sniper Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 13 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 september, 2006 Jag och Tossie var inne på PK- servern. En Psykeeper attackerar mig, jag slår tillbaka och dödar honom. Han säger att han "råkade" attackera. Strax efter kommer en ranger och börjar skjuta på mig. Jag har Crucio på så han dödar sig själv. Men nu har jag minuskarma och har inte dött, kan inte connecta till någon annan server än PK- servern. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZcruweN Skrivet 14 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 september, 2006 Har börjat lira detta lite smått nu igen, har en lvl 15 char som ska bli Assist. Nån som kanske har några Forforms en sisådär 9 st till övers? Har sprungit runt i snart 20 minuter och lyckats fått tag på 1 än så länge så tack om det är nån som vill sälja eller ge Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Santa Skrivet 14 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 september, 2006 (redigerad) Ding, 42 fan asså, trodde ju inte att dom runt 55 o sånt behövde min hjälp, fan va fel jag hade shit asså, än så länge har jag fått 2 levlar OM DAGEN! i typ 2-3 dar *stolt* Redigerad 14 september, 2006 av Santa Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 14 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 september, 2006 Jag tror jag ska fixa det här spelet när laptopen kommer om en vecka *längtar* spelet ser riktigt mysigt ut och så. Nu undrar jag bara en sak, eftersom jag redan lirar Maplestory och Diablo, så kan det bli tight att spela tre spel samtidigt. Ska jag sluta med något spel eller ska jag lira det jag känner för för tillfället, så det blir mindre tid på varje spel ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 14 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 september, 2006 (redigerad) Ding, 42 fan asså, trodde ju inte att dom runt 55 o sånt behövde min hjälp, fan va fel jag hade shit asså, än så länge har jag fått 2 levlar OM DAGEN! i typ 2-3 dar *stolt* Säger ju det, FS levlar extremt fort. Jag och Tossie har levlat idag och igår, mest för att han gav mig mer exp, men han är ju trots allt assist också. Han gick från 44-48 tror jag. Ding, level 65! Nya skills! Nu ska jag levla upp Satanology, Giant Hunta som fan så jag får mängder med pengar, köpa restat och bli Crucio- psy med full sta. 8) Efter mines restatar jag tillbaka. x_simpa_x: Det får du väl bannemej bestämma själv. Redigerad 14 september, 2006 av Siana Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 14 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 september, 2006 x_simpa_x: Det får du väl bannemej bestämma själv. Ja, jo jag vet, förlåt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
darkfejs Skrivet 15 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 september, 2006 Påvärkas en mages hastighet av DEX?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 15 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 september, 2006 Påvärkas en mages hastighet av DEX?? Inte det minsta. För tillfället håller jag på att levla upp Satanology, sen ska jag gianthunta som fan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts