Santa Skrivet 6 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 september, 2006 Hmm, jag SKULLE kunna fortsätta som ringmaster wanabe, om du, siana, hjälper mig lvla tyvärr så är chansen nog extremt stor att jag kommer dö på ett slag :S men buffar är alltid buffar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JSHC Skrivet 6 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 september, 2006 Hmm, jag SKULLE kunna fortsätta som ringmaster wanabe, om du, siana, hjälper mig lvla tyvärr så är chansen nog extremt stor att jag kommer dö på ett slag :S men buffar är alltid buffar Kan du inte buffa mig så jag kan levla min acro? Bara en stund? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 6 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 september, 2006 (redigerad) Hmm, jag SKULLE kunna fortsätta som ringmaster wanabe, om du, siana, hjälper mig lvla tyvärr så är chansen nog extremt stor att jag kommer dö på ett slag :S men buffar är alltid buffar Jag tror inte att du riktigt insett hur jävla mycket RMs levlar sen. Level 90- gubbar söker level 75- RMs, typ. De levlar skitfort från lvl 60 - 70. Om du blir level 43 så kan du börja levla med mig. Får se hur mycket du skadar bara. Print screen på Sijaenna. Jag köpte en till Plug+2 efter att jag tog printen, så jag har 577 i D. Rt. nu. http://img178.imageshack.us/img178/5830/adsrm0.png Redigerad 6 september, 2006 av Siana Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JSHC Skrivet 6 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 september, 2006 Vad gulligt du skuttar fram Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 7 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 september, 2006 Jag tror inte att du riktigt insett hur jävla mycket RMs levlar sen. Level 90- gubbar söker level 75- RMs, typ. De levlar skitfort från lvl 60 - 70. Om du blir level 43 så kan du börja levla med mig. Får se hur mycket du skadar bara. Print screen på Sijaenna. Jag köpte en till Plug+2 efter att jag tog printen, så jag har 577 i D. Rt. nu. Nice! Me du kan ju lvla mig snart då Bara 4 lvls to go ^^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 7 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 september, 2006 Nice! Me du kan ju lvla mig snart då Bara 4 lvls to go ^^ Haha, jag föredrar, som de flesta, att levla assister. Det är därför de levlar så snabbt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tossie Skrivet 7 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 september, 2006 Ding, level 37 http://img172.imageshack.us/img172/3954/dingei2.th.png Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 7 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 september, 2006 IGN: Xiaorue Level: 39 Job (1st): Magican http://img340.imageshack.us/img340/8519/flyff00001mm1.png Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 7 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 september, 2006 IGN: Xiaorue Level: 39 Job (1st): Magican http://img340.imageshack.us/img340/8519/flyff00001mm1.png Leafgale! Bra val, jag hade min jättelänge. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 7 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 september, 2006 (redigerad) Leafgale! Bra val, jag hade min jättelänge. Men... den har ju hyfsat låg attackrating :/ Aja... såg att du hade den till lvl 50+ Så jag kan väl ha den ett tag till då btw... jag hittar en STORM med "rare" lvl 34 weps... Hittade min Leafgale med Redigerad 7 september, 2006 av Sniper Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 7 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 september, 2006 Jag hade min lite väl länge för att jag inte hittade något bättre, så länge behöver du inte ha din. Attack Rating är inte allt, den ger ju +3 i INT. Ny update för er som inte sett. Jävlar, vad segt det går. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 7 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 september, 2006 Jag hade min lite väl länge för att jag inte hittade något bättre, så länge behöver du inte ha din. Attack Rating är inte allt, den ger ju +3 i INT. Ny update för er som inte sett. Jävlar, vad segt det går. Tog typ 10 min för mig SEGT! Aja... min ekonomi blomstrar inte riktigt... har 1.5 mille... men iofs så ahr ajg några PD6:or på lager Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 7 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 september, 2006 Blev rätt förbannad nu. Sen de senaste dagarna har spelet helt plötsligt börjat extremlagga helt oförklarligt. Det laggar till den milda grad att FLYFF blir ospelbart. Jag loggade in nu, och dog flera gånger på rad på grund av att det tar flera sekunder från att jag trycker in F- knappen tills idioten käkar sitt jävla godis. Tappade 9%. Är det såhär för någon mer? Blir väldigt tacksam för svar så jag vet om det är min lina som har fuckat upp sig eller om deras server är körd. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Santa Skrivet 7 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 september, 2006 Ding 34, om någon av er har Sayram Suit (Female assist body) så vill jag EXTREMT gärna ha den, tyvärr så är jag inte direkt super rik, och mina saker är inte värda så himla mycket men jag kan erbjuda ett par buffar som håller i typ 6-7 min Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 8 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 september, 2006 Blev rätt förbannad nu. Sen de senaste dagarna har spelet helt plötsligt börjat extremlagga helt oförklarligt. Det laggar till den milda grad att FLYFF blir ospelbart. Jag loggade in nu, och dog flera gånger på rad på grund av att det tar flera sekunder från att jag trycker in F- knappen tills idioten käkar sitt jävla godis. Tappade 9%. Är det såhär för någon mer? Blir väldigt tacksam för svar så jag vet om det är min lina som har fuckat upp sig eller om deras server är körd. Inge lagg för mig... Men jag har ju 100m/bit FiberLAN... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 8 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 september, 2006 Inge lagg för mig... Men jag har ju 100m/bit FiberLAN... Av någon anledning kändes det där som skryt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
YooSho Skrivet 8 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 september, 2006 (redigerad) Jag orkar inte spela på min magician lvl 20 den börjar bli jobbig !! förästen är det nån som nyss börjat gymnasiet ? för jag ahr as tråkigt i fryshuset gamers! EDIT: jag ska byta till skate Redigerad 8 september, 2006 av YooSho Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 8 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 september, 2006 Inge lagg för mig... Men jag har ju 100m/bit FiberLAN... Var bor du? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 8 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 september, 2006 Av någon anledning kändes det där som skryt Nja... men jag ville bara få in min "hastighet" där så att inte det kommer en massa och undrar varför det inte laggar för mig, vad min bandbredd är ^^ Var bor du? Danderyd, ca 1 mil norr om Stockholm Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MAFIA_KING Skrivet 8 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 september, 2006 Av någon anledning kändes det där som skryt Av någon anledning känns det som du post-huntar, men hey jag kan ju ha fel. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts