Jump to content

Flyff: Fly For Fun | MMORPG

StellHell
 Share

Recommended Posts

• Inlägg 1,5k
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Vänner, klan medlemar, och ni andra,

Jag är tillbaka!!

:):lol::lol::lol::lol:;)

Datorn är fixad, men tyvärr så funkar det J**** paypal FORTFARANDE inte sååå jag kanske kommer vänta ett tag till jag instalera flyff igen

aja, kommer nog köra några gånger iallfall ;)

Najs, undrade just vart du hade tagit vägen (w00t)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Ok, eftersom datorn är om formaterad, så måste jag instalera flyff igen, *suck* bara 2 timmar kvar :'(

eeeeller, om nån har själva clienten nerladdad, pma mig din email så jag kan lägga till dig på msn och skicka den så borde det gå snabbare

aja, annars är det bara att vänta :)

Redigerad av Santa
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Ok, eftersom datorn är om formaterad, så måste jag instalera flyff igen, *suck* bara 2 timmar kvar :'(

eeeeller, om nån har själva clienten nerladdad, pma mig din email så jag kan lägga till dig på msn och skicka den så borde det gå snabbare

aja, annars är det bara att vänta :)

Tro mig, MSN är då rakt inte snabbare. :P

Går det för segt kan du ju alltid byta server.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jo, jag såg att du kom in, Santa, men jag skrev i Partychat så jag såg inte att du skrev. feeLz lekte kurragömma med alla på Server 3 igår. :lol:

Han gömde sig bland olika mobs och gav ledtrådar om var han var. Försten dit fick 5PD12, 5SPROS och 1 Full Shout. Tyvärr var jag tvungen att gå och lägga mig, mitt i allt. ;)

Ja, just det, guilden. Närhelst jag känner för det kommer jag kasta över leader- rollen till någon annan och lämna guilden. Tyvärr.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Ja.

Guilden är helt inaktiv, och känns därför meningslös.

Jag är på dubbelt så hög level som alla andra i guilden (undantag för en kille som är level 57). Ofta hjälper ju personer på höga levlar till att levla andra i guilden, men det blir ju svårt för mig.

Du kan ju lvla mig ^^

Jag är lvl 39 ;)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor