JohnnyH87 Skrivet 3 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 september, 2006 Gah, WoW. Har inte spelat på ett tag... Jag var på LAN i helgen och lyckades på virus på min skoldator. JohnnyH87, dina screenshots är inte särskilt intressanta. De saker du visar har alla i den här tråden redan varit med om. Ja, men inte jag. Har du inget antivirus program på den datorn då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 3 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 september, 2006 (redigerad) Någon som vet när Lawolf öppna och varför den stängdes ner? (Edit: Tog bort ett "w" i "Lawwolf" så att det blev "Lawolf" Redigerad 3 september, 2006 av Sniper Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JohnnyH87 Skrivet 3 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 september, 2006 Fel på servern kanske? Jag gissar bara. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 3 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 september, 2006 Ja, men inte jag. Har du inget antivirus program på den datorn då? Jo, men det slogs ut, tillsammans med typ allt annat. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JohnnyH87 Skrivet 3 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 september, 2006 Jo, men det slogs ut, tillsammans med typ allt annat. Sux0r. Kan du inte göra en systemåterställning då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 3 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 september, 2006 Sux0r. Kan du inte göra en systemåterställning då? Handlar inte om det. Det är inga problem att återställa datorn. Men jag måste gå till gubben på skolan som har hand om datorerna, så att han kan installera all programvara etc som behövs. Och det blir lite jobbigt. Ontopic nu. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JSHC Skrivet 4 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 september, 2006 (redigerad) Möjligtvis inte någon som kan sälja twinkle stones och peakyrinds för mindre än 5k st? Håller på med mitt job change nu.. Nu vart jag klar med job quest Acrobat nu Rätt segt med yo-yon men grymt skojjigt Redigerad 4 september, 2006 av JSHC Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Santa Skrivet 4 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 september, 2006 Vänner, klan medlemar, och ni andra, Jag är tillbaka!! Datorn är fixad, men tyvärr så funkar det J**** paypal FORTFARANDE inte sååå jag kanske kommer vänta ett tag till jag instalera flyff igen aja, kommer nog köra några gånger iallfall Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JSHC Skrivet 4 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 september, 2006 Vänner, klan medlemar, och ni andra, Jag är tillbaka!! Datorn är fixad, men tyvärr så funkar det J**** paypal FORTFARANDE inte sååå jag kanske kommer vänta ett tag till jag instalera flyff igen aja, kommer nog köra några gånger iallfall Najs, undrade just vart du hade tagit vägen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Santa Skrivet 4 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 september, 2006 Najs, undrade just vart du hade tagit vägen Det säger du bara för att jag ska känna mig saknad Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JSHC Skrivet 4 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 september, 2006 Det säger du bara för att jag ska känna mig saknad Naaj, men har behövt en buffare till min nya acro hela tiden Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Santa Skrivet 5 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 september, 2006 (redigerad) Ok, eftersom datorn är om formaterad, så måste jag instalera flyff igen, *suck* bara 2 timmar kvar :'( eeeeller, om nån har själva clienten nerladdad, pma mig din email så jag kan lägga till dig på msn och skicka den så borde det gå snabbare aja, annars är det bara att vänta Redigerad 5 september, 2006 av Santa Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 5 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 september, 2006 Ok, eftersom datorn är om formaterad, så måste jag instalera flyff igen, *suck* bara 2 timmar kvar :'( eeeeller, om nån har själva clienten nerladdad, pma mig din email så jag kan lägga till dig på msn och skicka den så borde det gå snabbare aja, annars är det bara att vänta Tro mig, MSN är då rakt inte snabbare. Går det för segt kan du ju alltid byta server. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Santa Skrivet 5 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 september, 2006 (redigerad) 10 min kvar, 10 min kvar, 10 min kvar, 10 min kvar, ....... *suck*....... Edit, klart Redigerad 5 september, 2006 av Santa Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JSHC Skrivet 6 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 september, 2006 10 min kvar, 10 min kvar, 10 min kvar, 10 min kvar, ....... *suck*....... Edit, klart Kör du fortfarande på Gemeni? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Santa Skrivet 6 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 september, 2006 Kör du fortfarande på Gemeni? Njae, va inne o hälsa på guilden igår, dock ingen som svara men jag kommer INTE köra på Gemeni så länge som det ***** paypal inte funkar kommer nog köra andra spel tills dess Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 6 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 september, 2006 Jo, jag såg att du kom in, Santa, men jag skrev i Partychat så jag såg inte att du skrev. feeLz lekte kurragömma med alla på Server 3 igår. Han gömde sig bland olika mobs och gav ledtrådar om var han var. Försten dit fick 5PD12, 5SPROS och 1 Full Shout. Tyvärr var jag tvungen att gå och lägga mig, mitt i allt. Ja, just det, guilden. Närhelst jag känner för det kommer jag kasta över leader- rollen till någon annan och lämna guilden. Tyvärr. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JSHC Skrivet 6 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 september, 2006 Ja, just det, guilden. Närhelst jag känner för det kommer jag kasta över leader- rollen till någon annan och lämna guilden. Tyvärr. Vadårå? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 6 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 september, 2006 Vadårå? Ja. Guilden är helt inaktiv, och känns därför meningslös. Jag är på dubbelt så hög level som alla andra i guilden (undantag för en kille som är level 57). Ofta hjälper ju personer på höga levlar till att levla andra i guilden, men det blir ju svårt för mig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 6 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 september, 2006 Ja. Guilden är helt inaktiv, och känns därför meningslös. Jag är på dubbelt så hög level som alla andra i guilden (undantag för en kille som är level 57). Ofta hjälper ju personer på höga levlar till att levla andra i guilden, men det blir ju svårt för mig. Du kan ju lvla mig ^^ Jag är lvl 39 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts