YooSho Skrivet 31 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 31 augusti, 2006 (redigerad) Haha blev lvl 20 igår det var kul att flyga det är lvl 60 man väljer andra grejen va ? Alltså "job2" Redigerad 31 augusti, 2006 av YooSho Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JSHC Skrivet 31 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 31 augusti, 2006 det är lvl 60 man väljer andra grejen va ? Alltså "job2" Jupp, lvl 60 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MAFIA_KING Skrivet 31 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 31 augusti, 2006 (redigerad) Sitter och patchar nu...tänkte fixa level 15 och sen Magician (eftersom jag ALLTID spelar melee klasser på spel), så du kan ändra det senare om du vill/orkar. Edit: great nu har man glömt lösenordet och det funkar ju verkligen att få tillbaka det. Redigerad 31 augusti, 2006 av MAFIA_KING Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kattälskaren Skrivet 31 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 31 augusti, 2006 Är på del 3 på Merc, har min bok redan, och var finns [High Dwarpet] Londrong? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kaiser Franz Skrivet 31 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 31 augusti, 2006 Är på del 3 på Merc, har min bok redan, och var finns [High Dwarpet] Londrong? Kolla på kartan (M) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 31 augusti, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 31 augusti, 2006 Är på del 3 på Merc, har min bok redan, och var finns [High Dwarpet] Londrong? Men herre guuuuuuuuuud! Varför ska det va så svårt för folk att förstå sig på saker, och göra LITE reseach innan dom postar på forumet. Skulle inte förvåna mig om ni hellst av allt hade velat att ni hade någon annan som spelade åt er också. Jisses. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kattälskaren Skrivet 31 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 31 augusti, 2006 (redigerad) Är äntligen Merc, vad ska jag sätta mina stats på? Ädit: Men äät rööv, har precis blivit Merc, så kan jag inte connecta. Redigerad 31 augusti, 2006 av kattälskaren Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
darkfejs Skrivet 31 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 31 augusti, 2006 En vän til mig har börjat att spela på mia och jag är på lawolf och han vill spela med mig. Men han kan inte connecta till den wat to do? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 31 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 31 augusti, 2006 Jag levlar lika snabbt som det tar för en häst med förstoppning att skita, är redan level 14, ska bli merc, och ska göra en ny char där jag ska bli mage, när borde jag börja på en ny char? Håller på att bli Merc, men jag får aldrig Twinkle Stones och Chupims, finns det något lätt sätt att få dom? Måsta ha Twinkle Stones och Chupims, men jag har inte råd och köpa, finns det något annat sätt och få dom? Är på del 3 på Merc, har min bok redan, och var finns [High Dwarpet] Londrong? Är äntligen Merc, vad ska jag sätta mina stats på? Ädit: Men äät rööv, har precis blivit Merc, så kan jag inte connecta. Snälla, googla. Om du inte hittar något svar, fråga. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 31 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 31 augusti, 2006 (redigerad) Jag köpte just Ahes- suiten för mina och StellHells pengar. Den ger 10+ i INT. Oroa sig inte, Stellis, jag får snart sålt min Teba och då kan du vältra dig i 3 miljoner prick. Ränta, you knows. feeLz var förresten i Darkon och spawnade lite Gigglebox Giant, Lawolf Giant och annat... De droppade flera miljoner. Tyvärr lyckades jag inte döda någon, andra var för snabba. Dubbelpost? Aj fan. Redigerad 1 september, 2006 av Siana Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
T-Ryder Skrivet 31 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 31 augusti, 2006 Off topic: Siana vart hittade du din signature? Har för mig jag har sett den på www.maplesea.com Excuse me for offtopic Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 31 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 31 augusti, 2006 Off topic: Siana vart hittade du din signature? Har för mig jag har sett den på www.maplesea.com Excuse me for offtopic Jag hittade den på Flyffworlds forum - men den finns säkert på MapleSEA också. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JohnnyH87 Skrivet 2 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 september, 2006 Har installerat, och nu patchar den, sen kan jag börja spela. BTW på vilken lvl skulle man vara för att kunna flyga? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 2 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 september, 2006 Har installerat, och nu patchar den, sen kan jag börja spela. BTW på vilken lvl skulle man vara för att kunna flyga? Level 20. 39% till nästa level, klar med questet. Cranes, here I go. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 2 september, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 2 september, 2006 Level 20. 39% till nästa level, klar med questet. Cranes, here I go. lol, nublet. Aja, om du undrar vart jag har tagit vägen så kommer jag om typ 2 veckor. Måste lvla upp en warlock till lvl 60 på wow först. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JohnnyH87 Skrivet 3 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 september, 2006 Är på lvl 8 nu. Inte illa för min andra dag in i spelet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JSHC Skrivet 3 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 september, 2006 Var på lvl 14 så blev det DC, ska ta lvl 15 senare, ska vänja mig vid mitt nya tangentbord först Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
darkfejs Skrivet 3 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 september, 2006 Lawolf är nere och protesten på Mia bara växer Jag var självklart med (LAWOLFBACK) http://files.upl.silentwhisper.net/upload6/LAWOLF_BACK.JPG Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JSHC Skrivet 3 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 september, 2006 (redigerad) Varför är Lawolf nere då? Vart är ni och vad nickar du så kommer jag oxå Redigerad 3 september, 2006 av JSHC Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 3 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 september, 2006 (redigerad) lol, nublet. Aja, om du undrar vart jag har tagit vägen så kommer jag om typ 2 veckor. Måste lvla upp en warlock till lvl 60 på wow först. Gah, WoW. Har inte spelat på ett tag... Jag var på LAN i helgen och lyckades på virus på min skoldator. JohnnyH87, dina screenshots är inte särskilt intressanta. De saker du visar har alla i den här tråden redan varit med om. Redigerad 3 september, 2006 av Siana Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts