Kaiser Franz Skrivet 29 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 augusti, 2006 Jag kan inte föra över skills från skill menu till där man trycker på sin skill när jag försöker så blir det bara ett röt kors hjälp plix? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 29 augusti, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 29 augusti, 2006 Jag kan inte föra över skills från skill menu till där man trycker på sin skill när jag försöker så blir det bara ett röt kors hjälp plix? Du kan inte stoppa in middle eller ending skill i skill baren om du inte har en starting skill först. Det finns också single skills som inte kan vara i skill baren. Men dom kan därimot vara i dom vanliga barsen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kaiser Franz Skrivet 29 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 augusti, 2006 Du kan inte stoppa in middle eller ending skill i skill baren om du inte har en starting skill först. Det finns också single skills som inte kan vara i skill baren. Men dom kan därimot vara i dom vanliga barsen. Var mennar du med vanliga barsen om du menar där man har loot hotkeyn från början så funkar det inte där. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 29 augusti, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 29 augusti, 2006 Var mennar du med vanliga barsen om du menar där man har loot hotkeyn från början så funkar det inte där. Precis. Jag menar dom vanliga barsen (där looten är). [sTART] | [x][x][x][x][x][x][x][x][x][x][x] | [F1][F2][F3][F4][F5][F6][F7][F8][F9] |S| [x][x][x][x][x] Så ser det ut. Dom första rutorna är halvvägs~ fyllda med vanliga knappar till karta och liknande. Efter det kommer den vanliga baren. Sist kommer skill baren. Starter Skill: [ S ]> Middle Skill: <[ M ]> Ending Still: <[ E ] Regular Skill: [ R ] Ok, det är alla olika sorters skills det finns. M och E kan ALDRIG sättas i Skill baren utan att ha en S först. Du kan heller inte sätta en R efter en S. Ex1. S M M M E Ex2. S M E Ex3. S E Ex1. R R R R R Ex2. R S, M och E kan heller inte sättas i Regular baren. Där kan man enbart ha R skills. En del R kan heller inte vara i Skill baren, då det kräver att man har dom i Regular baren. T.ex. Resurection. Även alla Skills som har en Cooldown på sig går inte att ha i Skill baren. (Fattar du inte detta så hjälper jag dig inte och dumförklarar dig, då det inte går att förklara det mer än så här.) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kattälskaren Skrivet 29 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 augusti, 2006 Håller på att bli Merc, men jag får aldrig Twinkle Stones och Chupims, finns det något lätt sätt att få dom? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZcruweN Skrivet 29 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 augusti, 2006 Håller på att bli Merc, men jag får aldrig Twinkle Stones och Chupims, finns det något lätt sätt att få dom? Köpa av andra spelare Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 29 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 augusti, 2006 (redigerad) Jag levlar lika snabbt som det tar för en häst med förstoppning att skita, är redan level 14, ska bli merc, och ska göra en ny char där jag ska bli mage, när borde jag börja på en ny char? Jag och StellHell har redan argumenterat bort ett par sidor angående det där. Jag anser att man ska satsa på en char tills den blivit på högre level, eftersom du snabbare når level 60 och snabbare får ha kul (om ditt val är kul, vilket mitt val var) StellHell anser att man ska testa flera olika chars och spela på eftersom när de väl når level 60 får man ett fint urval, om någon av de är kul. Vad Stell inte vet är i för sig hur extremt lång tid det tar level 50 och uppåt. Men han kanske är hardcore. Det är hursomhelst helt upp till dig att bestämma, men jag tror att även StellHell kan intyga i att level 14 är alldeles för tidigt för att göra ännu en char. Bli åtminstone level 25. Ja, just det, jag överväger att lägga ner SweDoom. Anledningen är för att jag är den enda som är aktiv i den - den levlar aldrig, och på grund av det kan man inte locka in några nya medlemmar. Sedan har jag dubbelt så hög level som resten av medlemmarna, jag skulle få mer ut av att gå med i SweOwnage eller ClockWorcks. StellHell, jag har ett litet förslag på förstasidan? Mercenarys: StellHell: StellHell (Blade) Tossie: Tossie (Knight) SlewME: SlewME (Knight) Zcruwen: ZcruwYou (Blade) Rabarben: Rabarben (Blade) MAFIA_KING: Woozah (Blade) Assists: Santa: Gemeni (Ringmaster) Lallaren: Lallaren (Ringmaster) coola: coola (Billposter) StellHell: Bice (Billposter) Magicans: chucky.swe: SuperiorMage (Elementer) JSHC: JSHC (Elementer) Sniper: Xiaorue (Psykeeper) Acrobats: Lajnux: Laajnux (Ranger) Psykeepers: Siana: Sijaenna Jag menar, att en blivande Blade är Mercenary är ju rätt uppenbart, dels för att Blade hör till Mercenary, och dels för att han är i Mercenary- gruppen. Sedan får jag mer status vilket är trevligt. Jag tar level 61 imorgon. Slutar 12:30. Men vi måste få det att fungera att spela på laptops! Skulle levla extremt mycket snabbare då! Vill bli 65, och få Satanology, och så vill jag bli 70, och få Psy Wall, och så vill jag bli 75, och få Psychic Square (AoE). Jag får i för sig en AoE på level 65, men jag är ju en Satanology Psy. Redigerad 29 augusti, 2006 av Siana Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 30 augusti, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 30 augusti, 2006 Jag och StellHell har redan argumenterat bort ett par sidor angående det där. Jag anser att man ska satsa på en char tills den blivit på högre level, eftersom du snabbare når level 60 och snabbare får ha kul (om ditt val är kul, vilket mitt val var) StellHell anser att man ska testa flera olika chars och spela på eftersom när de väl når level 60 får man ett fint urval, om någon av de är kul. Vad Stell inte vet är i för sig hur extremt lång tid det tar level 50 och uppåt. Men han kanske är hardcore. Det är hursomhelst helt upp till dig att bestämma, men jag tror att även StellHell kan intyga i att level 14 är alldeles för tidigt för att göra ännu en char. Bli åtminstone level 25. Ja, just det, jag överväger att lägga ner SweDoom. Anledningen är för att jag är den enda som är aktiv i den - den levlar aldrig, och på grund av det kan man inte locka in några nya medlemmar. Sedan har jag dubbelt så hög level som resten av medlemmarna, jag skulle få mer ut av att gå med i SweOwnage eller ClockWorcks. Jag menar, att en blivande Blade är Mercenary är ju rätt uppenbart, dels för att Blade hör till Mercenary, och dels för att han är i Mercenary- gruppen. Sedan får jag mer status vilket är trevligt. Jag tar level 61 imorgon. Slutar 12:30. Men vi måste få det att fungera att spela på laptops! Skulle levla extremt mycket snabbare då! Vill bli 65, och få Satanology, och så vill jag bli 70, och få Psy Wall, och så vill jag bli 75, och få Psychic Square (AoE). Jag får i för sig en AoE på level 65, men jag är ju en Satanology Psy. Jag vet hur lång tid det tar från 50 > 60. Men något du, och alla andra i världen vet är att TID är något alla har. Har man inte tid ska man inte spela. Men som du säger, lvl 14 är bara en absurd lvl att starta om på. Man är ju för fan fortfarande Vergant! Skapar man en ny så är den mer vergant. Helt jävla idiotiskt. Och att byta innan lvl 30 är också bara idiotiskt. Man MÅSTE lvla till minst lvl 20 för att få ett par skills så man fattar hur klassen fungerar. Men lvl 20 är för låg lvl att byta class också. 30 är minimum lvl enligt mig om du ska starta om för att kolla hur olika klasser fungerar. @SweDoom så säger jag varken ja eller nej. Det verkar som de flesta har slutat spela. Och dom som spelar verkar aldrig bli över lvl 20, då dom helt enkelt inte vet hur man spelar spelet, och bara spelar lite hur som hellst. Alternativen är väl att börja invita folk som inte är svenskar, eller att inte ha en lvl req, men då kommer det bli väldigt mycket noobs i guilden. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 30 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 augusti, 2006 Jag vet hur lång tid det tar från 50 > 60. Men något du, och alla andra i världen vet är att TID är något alla har. Har man inte tid ska man inte spela. Men som du säger, lvl 14 är bara en absurd lvl att starta om på. Man är ju för fan fortfarande Vergant! Skapar man en ny så är den mer vergant. Helt jävla idiotiskt. Och att byta innan lvl 30 är också bara idiotiskt. Man MÅSTE lvla till minst lvl 20 för att få ett par skills så man fattar hur klassen fungerar. Men lvl 20 är för låg lvl att byta class också. 30 är minimum lvl enligt mig om du ska starta om för att kolla hur olika klasser fungerar. @SweDoom så säger jag varken ja eller nej. Det verkar som de flesta har slutat spela. Och dom som spelar verkar aldrig bli över lvl 20, då dom helt enkelt inte vet hur man spelar spelet, och bara spelar lite hur som hellst. Alternativen är väl att börja invita folk som inte är svenskar, eller att inte ha en lvl req, men då kommer det bli väldigt mycket noobs i guilden. Jo, men det handlar ju om tålamod också. Men, som jag skrev, du kanske är hardcore. Och level 30 har du nog rätt i, då har man fått alla skills man kan få fram till level 60. I för sig kan man redan på level 25 förana rätt mycket om klassen man spelar verkar rolig eller ej, men fem levlar till tar ändå inte så lång tid. Saken är den att jag behöver en bättre guild i och med att man ofta då kan få levla med personer som är på högre level. Eftersom ingen på högre level vill joina en level 4- guild blir det liksom en ond cirkel. Att göra den internationell skulle ju fungera, bara det att det inte går att byta namn på den. Jag avvaktar lite till. Hälften av alla medlemmar i guilden har ju helt slutat spela, fortsätter det så kommer jag antingen stänga ner den eller göra någon annan till Guild Leader och själv lämna guilden - den duger ju för level 30 - chars. Snyggt du gjorde framsidan, förresten! Fast det framkommer ju inte helt att jag är Psykeeper. I framtiden får du kanske börja skriva 6x och så vidare, eftersom det kanske blir krångligt att hålla exakt koll. Snart kan vi ju förresten börja plocka bort personer från listan. Tossie har ju förresten gjort en ny char, Tolstohj. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 30 augusti, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 30 augusti, 2006 Jo, men det handlar ju om tålamod också. Men, som jag skrev, du kanske är hardcore. Och level 30 har du nog rätt i, då har man fått alla skills man kan få fram till level 60. I för sig kan man redan på level 25 förana rätt mycket om klassen man spelar verkar rolig eller ej, men fem levlar till tar ändå inte så lång tid. Saken är den att jag behöver en bättre guild i och med att man ofta då kan få levla med personer som är på högre level. Eftersom ingen på högre level vill joina en level 4- guild blir det liksom en ond cirkel. Att göra den internationell skulle ju fungera, bara det att det inte går att byta namn på den. Jag avvaktar lite till. Hälften av alla medlemmar i guilden har ju helt slutat spela, fortsätter det så kommer jag antingen stänga ner den eller göra någon annan till Guild Leader och själv lämna guilden - den duger ju för level 30 - chars. Snyggt du gjorde framsidan, förresten! Fast det framkommer ju inte helt att jag är Psykeeper. I framtiden får du kanske börja skriva 6x och så vidare, eftersom det kanske blir krångligt att hålla exakt koll. Snart kan vi ju förresten börja plocka bort personer från listan. Tossie har ju förresten gjort en ny char, Tolstohj. Alla gör nya chars hela tiden, och folk slutar. Men ingen säger till mig. Kommer inte ändra något förens folk ger mig full info. Inte nått jävla "Varför är inte jag med i listan.. Jag är lvl 10".. Det ger mig inte ett jävla dugg. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kattälskaren Skrivet 30 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 augusti, 2006 Måsta ha Twinkle Stones och Chupims, men jag har inte råd och köpa, finns det något annat sätt och få dom? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MAFIA_KING Skrivet 30 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 augusti, 2006 Måsta ha Twinkle Stones och Chupims, men jag har inte råd och köpa, finns det något annat sätt och få dom? Twinkle Stones droppar av lvl 1-4 monster om jag kommer ihåg rätt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 30 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 augusti, 2006 Måsta ha Twinkle Stones och Chupims, men jag har inte råd och köpa, finns det något annat sätt och få dom? Du kan döda Aibatts och Pukepukes , men då är det lika bra att du skaffar pengar istället för du lär då inte få särskilt många av dem. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pixiegnom Skrivet 30 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 augusti, 2006 Synd att de inte går att flyga föräns lvl 20 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JSHC Skrivet 30 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 augusti, 2006 Synd att de inte går att flyga föräns lvl 20 Vore inte roligare om man kunde flyga lvl 1 Då har man ju nånting att längta till Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pixiegnom Skrivet 30 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 augusti, 2006 (redigerad) Vore inte roligare om man kunde flyga lvl 1 Då har man ju nånting att längta till lvl 10,15? Fast de e klart jag vet inte riktigt hur snabbt man lvlar Redigerad 30 augusti, 2006 av Pixiegnom Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 30 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 augusti, 2006 Level 20 tar ingen tid alls, ett par dagar om man är som segast. Dingeliding - level 61. Har köpt alla delar till ett Ahes- set förutom suiten. Jag ska sälja mitt Teba- set och köpa den för det. Jag har en del pengar i banken - men 2,9miljoner av dem är StellHells, så. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 30 augusti, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 30 augusti, 2006 Level 20 tar ingen tid alls, ett par dagar om man är som segast. Dingeliding - level 61. Har köpt alla delar till ett Ahes- set förutom suiten. Jag ska sälja mitt Teba- set och köpa den för det. Jag har en del pengar i banken - men 2,9miljoner av dem är StellHells, så. Muhahahaha... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 31 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 31 augusti, 2006 Bah... Stellis... kan du fixa så jag är "elementor" på framsidan? (2x nu ) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 31 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 31 augusti, 2006 Muhahahaha... Bläpårej. Suiten är ändå värd typ 3,5miljoner, så jag tjänade fortfarande på det. Jag köpte en snuskbra BoR (Branch of Rhisis), förresten. +4INT, +4FIRE, +10% Mastery Fire och har för mig att man slänger snabbare med den. Den skadar skitmycket också - allt till det nätta priset av 3,2miljoner. ... Tänk på att +4FIRE innebär att det brinner om den... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts