Jump to content

Flyff: Fly For Fun | MMORPG

StellHell
 Share

Recommended Posts

• Inlägg 1,5k
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Vilket inte är något svårt alls. tror inte att det var 4 dagar heller, låter alldeles för kort tid.

Har för mig jag skrev det rätt tidigt? Vad jag vet tog det fyra dagar.

Jag tog level 50 på tio dagar också, känner jag mig rätt stolt över eftersom jag inte är någon hårdspelare annars.

Är på level 59... Så stänger de ner servrarna! ;)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag tog level 50 på tio dagar också, känner jag mig rätt stolt över eftersom jag inte är någon hårdspelare annars.

Ha.. haha.. hahahaah... HAHAHAHAHA!

Fan vad ägd du blev böge. :P

Du skulle hjälpt mig när jag bad dig, så skulle jag inte ringt och bombhotat deras serverhall. :P

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Hatar när sånt händer. :P

Anyways, ganska bra jobabt att levla upp så fort. Jag brukar bara sitat vid datorn på helgerna så jag komemr nog inte levla upp lika snabbt. :P

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

men du är kär i mig. :'(

Och det var ingen skit!

40-50 cards, PD 4, 6, 8, 10.. Massa set-items och dylikt.

Det är inte skit! Nablet. Och jag vill ha mina 2.9mille.. ;)

Inte ens kärlek kan hålla mig från level 60.

Hmm, jaja, men du får hålla dig lite.

Jag har mängder med saker att sälja i min depot så jag kan betala tillbaka skulden. Jag orkar bara inte. :P

Får väl sätta upp en Player Shop under natten, blodsugare.

Edit.

Jag har i för sig ett par set items och DEX+ och STA+- yoyo om du är intresserad...?

Men det kan vi ta ingame.

Redigerad av Siana
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Inte ens kärlek kan hålla mig från level 60.

Hmm, jaja, men du får hålla dig lite.

Jag har mängder med saker att sälja i min depot så jag kan betala tillbaka skulden. Jag orkar bara inte. ;)

Får väl sätta upp en Player Shop under natten, blodsugare.

Edit.

Jag har i för sig ett par set items och DEX+ och STA+- yoyo om du är intresserad...?

Men det kan vi ta ingame.

Male acrobat set items säger jag möjligtvis inte nej till. Men jag är Bow acro, så yoyon kan du köra upp nånstans. :P

Och pengarna är ingen jätte brådska på. Men dit lvl 45 ser borde väl snart vara out of date eller? Sälj skiten och köp lvl 60 psy armor.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag har ingen aning om vad ni snackar om. o_O

Anyways, ladda ner för fullt nu. Tror inte jag får klart det idag, men jag fortsätter nog på lördag nästa vecka. Brukar inte sitat vid datorn på vardagar.

Det var aldrig menat till dig från första början, så att du inte förstod det var inte en förlust, utan gjorde oss en tjänst då vi slipper folk som snokar i våra affärer.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Nja, när jag blir level 65 kommer jag behöva min Teba suit igen. Då får jag Satanology, och då blir Teba mer användbar än standardarmorn för Psykeeper. Standardarmorn skyddar mer, men Teba gör så jag slänger spells snabbare. Och eftersom de ändå inte kan skada mig med Satanology så gör det inget att Teba har lägre defense rate.

Nån annan som kommer in, förresten? Jag får "Cannot connect, please check the network" nu. ;)

Redigerad av Siana
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Nja, när jag blir level 65 kommer jag behöva min Teba suit igen. Då får jag Satanology, och då blir Teba mer användbar än standardarmorn för Psykeeper. Standardarmorn skyddar mer, men Teba gör så jag slänger spells snabbare. Och eftersom de ändå inte kan skada mig med Satanology så gör det inget att Teba har lägre defense rate.

Nån annan som kommer in, förresten? Jag får "Cannot connect, please check the network" nu. ;)

Nepp :P har förresten en ny gubbe som heter Tolstohj

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Inte en reaktion.

Hemsidan funka rtill och från. Antagligen server problem.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor