StellHell Skrivet 27 augusti, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 27 augusti, 2006 Har den nu =P tack för hjälpen =) nu är det bara hastan som är problemet =/ Alla Dwarpets står vid samma ställe. Du BÖR ha sett dom någon gång innan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
YooSho Skrivet 27 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 augusti, 2006 Alla Dwarpets står vid samma ställe. Du BÖR ha sett dom någon gång innan. kommer inte ihåg är dom i flaris eller saintmorning ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 27 augusti, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 27 augusti, 2006 kommer inte ihåg är dom i flaris eller saintmorning ? Hmm, du är lvl 15. Vart är det troligast att dom är? 1. På ön som är upp till 20. (flaris) 2. På ön som är från 20-40. (SM) Flaris så klart. Dom står mellan Doridomas, Pukepukes och Lawolfs. Öster om Doridomas Norr on Pukepukes Väst om Lawolfs Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
YooSho Skrivet 27 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 augusti, 2006 Hmm, du är lvl 15. Vart är det troligast att dom är? 1. På ön som är upp till 20. (flaris) 2. På ön som är från 20-40. (SM) Flaris så klart. Dom står mellan Doridomas, Pukepukes och Lawolfs. Öster om Doridomas Norr on Pukepukes Väst om Lawolfs Tack Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
YooSho Skrivet 27 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 augusti, 2006 (redigerad) Vafaaan är seido hunting number ? och magician instructor lopaze ?! jag ska döda masquerpet nått ? jag kan inte lvla medans jag gör dom här questen ? EDIT: Sorry doubble post Redigerad 27 augusti, 2006 av YooSho Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
momo Skrivet 27 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 augusti, 2006 Någon som vill ha min account ? jag pallar inte med flyff längre . Är lvl 30 merc. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
YooSho Skrivet 27 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 augusti, 2006 Det står att jag ska göra en helt annan sak här:magician quest ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 27 augusti, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 27 augusti, 2006 Det står att jag ska göra en helt annan sak här:magician quest ? Det där är pre-patch runt 2005. Det var innan acrobat fanns, nu är det nya quester. Men hur svårt kan det vara, hela skiten har tagits upp i topicen flera gånger. Hur är det med ditt närminne? Du ska döda Seido, som är ett lvl 15 monster i SM. Södra delen vid ett träd om jag inte minns fel. Magican instructor har du varit hos innan, så det bör du minnas. Det enklaste är om du kollar runt lite i staden istället för att inte spelar alls och vill att folk ska förklara för dig vart alla är. Ska in och lira på min Acrobat nu. Sigurt, adda ni som känner för det. @momo: Jag skulle gärna vilja ha dit tacc. Behöver ett till som bank/transfer acc då det inte går att skicka saker till sina egna gubbar på samma acc. Jag PM:ar dig om detta. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
YooSho Skrivet 27 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 augusti, 2006 Det där är pre-patch runt 2005. Det var innan acrobat fanns, nu är det nya quester. Men hur svårt kan det vara, hela skiten har tagits upp i topicen flera gånger. Hur är det med ditt närminne? Du ska döda Seido, som är ett lvl 15 monster i SM. Södra delen vid ett träd om jag inte minns fel. Magican instructor har du varit hos innan, så det bör du minnas. Det enklaste är om du kollar runt lite i staden istället för att inte spelar alls och vill att folk ska förklara för dig vart alla är. Ska in och lira på min Acrobat nu. Sigurt, adda ni som känner för det. @momo: Jag skulle gärna vilja ha dit tacc. Behöver ett till som bank/transfer acc då det inte går att skicka saker till sina egna gubbar på samma acc. Jag PM:ar dig om detta. jag har inte varit i topicen länge men förlåt att jag är seg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JohnnyH87 Skrivet 27 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 augusti, 2006 Funderar på om man ska börja spela det här också. Är det kul eller? Är det lika bra som SilkRoad? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZcruweN Skrivet 27 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 augusti, 2006 Funderar på om man ska börja spela det här också. Är det kul eller? Är det lika bra som SilkRoad? Kul, svar ja Lika bra som SilkRoad, Svar bättre Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JohnnyH87 Skrivet 27 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 augusti, 2006 (redigerad) Kostar det något? Är det 2D eller 3D? Hittade ingen info om spelet på hemsidan, bara storyn typ. Hur mycket plats tar det på hårddisken? Redigerad 27 augusti, 2006 av JohnnyH87 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZcruweN Skrivet 27 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 augusti, 2006 Kostar det något? Är det 2D eller 3D? Hittade ingen info om spelet på hemsidan, bara storyn typ. Hur mycket plats tar det på hårddisken? Kostar inget, det är helt i 3D och tar ungefär 1.10 gb på hårddisken Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 27 augusti, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 27 augusti, 2006 Kostar det något? Är det 2D eller 3D? Hittade ingen info om spelet på hemsidan, bara storyn typ. Hur mycket plats tar det på hårddisken? Står på deras hemsida "Free to play", man ser att det är 3D. Du har inte leta noga om du har missat allt det. Hur mycket plats det tar och vilken dator det kräver finns med. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JohnnyH87 Skrivet 27 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 augusti, 2006 Tittade inte speciellt genomgående måste jag medge. Ser kul iallafall. BTW Tar det lång tid att levla upp? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
rabarben Skrivet 27 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 augusti, 2006 Tittade inte speciellt genomgående måste jag medge. Ser kul iallafall. BTW Tar det lång tid att levla upp? Absolut inte. T.ex. Siana tog lvl 27 på 4 dagar! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JohnnyH87 Skrivet 27 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 augusti, 2006 Bra! Lol, man kunde inte använda en hotmail adress när man reggade så jag fick regga ett ny e-post konto. Tog bara någon minut men ändå. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 27 augusti, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 27 augusti, 2006 Absolut inte. T.ex. Siana tog lvl 27 på 4 dagar! Vilket inte är något svårt alls. tror inte att det var 4 dagar heller, låter alldeles för kort tid. lvl 1-15: 4-5timmar 15-20: 4-5 timmar 20-30: 10-15 timmar Du kan ta lvl 30 på en dag. Om du är omänsklig... Därimot plvling så kan du nog komma upp till lvl 30 på bara 10 timmar om du verkligen hittar någon som boostar dig rätt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 27 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 augusti, 2006 Funderar på om man ska börja spela det här också. Är det kul eller? Är det lika bra som SilkRoad? Bättre, och samtidigt sämre... PvP:n är mycket sämre i Flyff Medans flyff har mer variation... I SRO så lvlar man snabbare i början.. i flyff så går det snabbare sen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JohnnyH87 Skrivet 27 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 augusti, 2006 K. Vet någon om det finns att tanka ner på Fileplanet? Har ingen download manager, och jag tror inte jag hinner ladda klart det idag... :\ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts