Jump to content

Flyff: Fly For Fun | MMORPG

StellHell
 Share

Recommended Posts

• Inlägg 1,5k
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Det står att jag ska göra en helt annan sak här:magician quest ?

Det där är pre-patch runt 2005. Det var innan acrobat fanns, nu är det nya quester.

Men hur svårt kan det vara, hela skiten har tagits upp i topicen flera gånger. Hur är det med ditt närminne?

Du ska döda Seido, som är ett lvl 15 monster i SM. Södra delen vid ett träd om jag inte minns fel.

Magican instructor har du varit hos innan, så det bör du minnas. Det enklaste är om du kollar runt lite i staden istället för att inte spelar alls och vill att folk ska förklara för dig vart alla är.

Ska in och lira på min Acrobat nu. Sigurt, adda ni som känner för det.

@momo: Jag skulle gärna vilja ha dit tacc. Behöver ett till som bank/transfer acc då det inte går att skicka saker till sina egna gubbar på samma acc. Jag PM:ar dig om detta.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Det där är pre-patch runt 2005. Det var innan acrobat fanns, nu är det nya quester.

Men hur svårt kan det vara, hela skiten har tagits upp i topicen flera gånger. Hur är det med ditt närminne?

Du ska döda Seido, som är ett lvl 15 monster i SM. Södra delen vid ett träd om jag inte minns fel.

Magican instructor har du varit hos innan, så det bör du minnas. Det enklaste är om du kollar runt lite i staden istället för att inte spelar alls och vill att folk ska förklara för dig vart alla är.

Ska in och lira på min Acrobat nu. Sigurt, adda ni som känner för det.

@momo: Jag skulle gärna vilja ha dit tacc. Behöver ett till som bank/transfer acc då det inte går att skicka saker till sina egna gubbar på samma acc. Jag PM:ar dig om detta.

jag har inte varit i topicen länge men förlåt att jag är seg :>

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Kostar det något? Är det 2D eller 3D? Hittade ingen info om spelet på hemsidan, bara storyn typ. Hur mycket plats tar det på hårddisken?

Står på deras hemsida "Free to play", man ser att det är 3D. Du har inte leta noga om du har missat allt det. Hur mycket plats det tar och vilken dator det kräver finns med.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Absolut inte. T.ex. Siana tog lvl 27 på 4 dagar! ;)

Vilket inte är något svårt alls. tror inte att det var 4 dagar heller, låter alldeles för kort tid.

lvl 1-15: 4-5timmar

15-20: 4-5 timmar

20-30: 10-15 timmar

Du kan ta lvl 30 på en dag. Om du är omänsklig...

Därimot plvling så kan du nog komma upp till lvl 30 på bara 10 timmar om du verkligen hittar någon som boostar dig rätt.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor