StellHell Skrivet 25 augusti, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 25 augusti, 2006 I och med att jag gillar mage med looting (motsvarighet till satanology, fast sämre) så kommer jag med rejält stor sannolikhet att gilla psykeeper. Skulle jag mot alla odds inte gilla den är inte det en olycka. Jag lyckades ju nå level 50 på tio dar. Men eftersom jag är så säker på att jag kommer gilla psykeeper nu när jag har looting och har spelat med andra psykeepers så vill jag hellre satsa fullhjärtat på den, jag är ju fan snart där! Visst, nu när du är lvl 52 är det ingen idé att börja om. 8 lvlar är inte något svårt att fixa till sig. Men om man har chars runt 30-40 strecket så har man ändå inget att förlora. Om du har 3 lvl 30 så är du halvvägs på alla 3. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kaiser Franz Skrivet 25 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 augusti, 2006 Fan vad kasst man kan inte köra i windos mod iaf inte jag .. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
n00dles Skrivet 25 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 augusti, 2006 I need help! Först hade jag spelet och det funkade perfekt. Men sen så slutade det funka! Varje gång man startar spelet, skriver in sitt nick och pass och klickar på 'enter' så hänger allt sig och dety finns ingen annan utväg än och kortsluta HJÄLP!!!!!!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 25 augusti, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 25 augusti, 2006 @Kaiser Franz: ALT + Enter = Windows Mode. Välkommen till lag.. @n00dles: Ladda hem den nya installern och installera om. Det brukar hjärpa mot det mesta. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
YooSho Skrivet 25 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 augusti, 2006 Är det nån som vet var Magician master Hee är ? för jag hittar inte honom :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kaiser Franz Skrivet 25 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 augusti, 2006 (redigerad) @Kaiser Franz: ALT + Enter = Windows Mode. Välkommen till lag.. Hehe okay tack ..Ska nog göra en assist tråkigt och vara merc tycker jag Redigerad 25 augusti, 2006 av Kaiser Franz Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 25 augusti, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 25 augusti, 2006 Är det nån som vet var Magician master Hee är ? för jag hittar inte honom :'( Flyff Sverige kommer nog med stor sannolikhet slänga upp en informationssida helt på svenska om ett tag om vi får tag på lite fler folk som kan hjälpa till. Det är bara på planeringsstadie. Men eftersom det iaf är planerat så kommer jag inte att engagera mig att göra min "guide" hår på forumet bättre, ni får vänta på sidan. Men iaf, [Magician Master] Hee (Saintmorning North from Martin). Kolla på worldmap som finns på första sidan här. Du kommer se Martin på kartan i SM. Han står norr om honom. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JSHC Skrivet 25 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 augusti, 2006 Kolla på worldmap som finns på första sidan här. Du kommer se Martin på kartan i SM. Han står norr om honom. Alltså uppåt, för dom som inte kan väderstrecken Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
YooSho Skrivet 25 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 augusti, 2006 (redigerad) Flyff Sverige kommer nog med stor sannolikhet slänga upp en informationssida helt på svenska om ett tag om vi får tag på lite fler folk som kan hjälpa till. Det är bara på planeringsstadie. Men eftersom det iaf är planerat så kommer jag inte att engagera mig att göra min "guide" hår på forumet bättre, ni får vänta på sidan. Men iaf, [Magician Master] Hee (Saintmorning North from Martin). Kolla på worldmap som finns på första sidan här. Du kommer se Martin på kartan i SM. Han står norr om honom. tack tack Sorry är lite noobig men vet ån vart foutain of dead person är ? och sen high dwarfpet hastan ? Redigerad 25 augusti, 2006 av YooSho Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 25 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 augusti, 2006 tack tack Sorry är lite noobig men vet ån vart foutain of dead person är ? och sen high dwarfpet hastan ? Fountain of the dead person finns på kartan. High dwarfpet finns lite söder, vid piraterna vad de nu hette. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 25 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 augusti, 2006 (redigerad) tack tack Sorry är lite noobig men vet ån vart foutain of dead person är ? och sen high dwarfpet hastan ? Nummer 10 är High Dwarfpet ^^ Level 19 nu btw (Ska på klassresa på söndag, så inget spel då ^^) Redigerad 25 augusti, 2006 av Sniper Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Santa Skrivet 26 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 augusti, 2006 Herru gud asså, Paypal funkar forfarande inte, internet är helt jävla cp ( jag kör på en annan dator) , Skolan har börjat så det blir MYCKET mindre spelande. Så jag måste formatera om datorn, som jag inte vet hur man gör så brosan ska fixa det ....Nån gång :'( Jag vill köra med mina Gemeni och restata och leka med Burts Of Crack!!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
YooSho Skrivet 26 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 augusti, 2006 Foutain of dead person är borta kan nån visa med typ med print screen och paint ? det skule vara jätte snällt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 26 augusti, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 26 augusti, 2006 Foutain of dead person är borta kan nån visa med typ med print screen och paint ? det skule vara jätte snällt Det är ingen person, det är ett ställe i Flaris. Men du behöver inte gå dit om du inte vill. Flyff har det så lätt för sig så alla dom 4 olika böckerna är samma bok, bara att den spawnar på 4 olika ställen. Plains of Bubble. - Spawnar vid ett par lvl 45or, stora zombies. Går inte att missa. 2xRiver of Weeping. - den ena spawnar på en sten i mitten av floden. Den andra spawnar längst öster i floden. Fountain of Dead. - Spawnar i nord-östra hörnet av "sjön". Min Acrobat blev en Bowman efter många om och men. Jag pallar inte med Yoyo. Dels så är dom STR baserade, och deras attacker använder FP. Bows använder MP och är DEX baserade. Lättare att sprida ut det då. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 26 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 augusti, 2006 Jag vill bli level 60 efter helgen. Hårt motiverad. Ding. Level 57. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
YooSho Skrivet 27 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 augusti, 2006 Det är ingen person, det är ett ställe i Flaris. Men du behöver inte gå dit om du inte vill. Flyff har det så lätt för sig så alla dom 4 olika böckerna är samma bok, bara att den spawnar på 4 olika ställen. Plains of Bubble. - Spawnar vid ett par lvl 45or, stora zombies. Går inte att missa. 2xRiver of Weeping. - den ena spawnar på en sten i mitten av floden. Den andra spawnar längst öster i floden. Fountain of Dead. - Spawnar i nord-östra hörnet av "sjön". Min Acrobat blev en Bowman efter många om och men. Jag pallar inte med Yoyo. Dels så är dom STR baserade, och deras attacker använder FP. Bows använder MP och är DEX baserade. Lättare att sprida ut det då. själva grejen heter så .. det står det på questet men tack för hjälpen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 27 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 augusti, 2006 Blev lvl 23 igår ^^ och hittade en PD4 till Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 27 augusti, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 27 augusti, 2006 själva grejen heter så .. det står det på questet men tack för hjälpen Jag vet att det står Fountain of dead i questen. Men det är fortfarande inte en person. Det är en liten sjö uppe vid bangs på första ön(flaris). Boken spawnar vid vattnet där. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
darkfejs Skrivet 27 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 augusti, 2006 Mercenary är jag lvl 24 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
YooSho Skrivet 27 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 augusti, 2006 (redigerad) Jag vet att det står Fountain of dead i questen. Men det är fortfarande inte en person. Det är en liten sjö uppe vid bangs på första ön(flaris). Boken spawnar vid vattnet där. Har den nu =P tack för hjälpen =) nu är det bara hastan som är problemet =/ Redigerad 27 augusti, 2006 av YooSho Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts