chucky.swe Skrivet 2 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 augusti, 2006 (redigerad) Jag har ändrat mig: SuperiorMage DeBuffer (lvl 15) ???(lvl 60) Eller psykeeper vad är bäst? Redigerad 2 augusti, 2006 av chucky.swe Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 2 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 augusti, 2006 Gizgiz (??(??)) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 2 augusti, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 2 augusti, 2006 Jag har ändrat mig: SuperiorMage DeBuffer (lvl 15) ???(lvl 60) Eller psykeeper vad är bäst? Psykeeper är debuffer. FÖRSTA POSTEN ÄR FÖRÖVRIGT MYCKET OMGJORD! Kom igen nu folk. Ge mig mer info så jag kan lägga in det i första posten. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JSHC Skrivet 2 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 augusti, 2006 (redigerad) Jag har kollat runt lite och, level 40 krävs det för att skapa en guild, så den första här på GTASajten som kommer till lvl 40 skapar en guild? Om någon nu kommer dit Santa heter Gemeni ingame btw.. Redigerad 2 augusti, 2006 av JSHC Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 2 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 augusti, 2006 (redigerad) Har precis laddat hem det nu. Så det blir att installera och sen se om det funkar. Edit: Jag har nu installerat spelet men när jag trycker på ikonen så får jag bara upp denna ruta ; Redigerad 2 augusti, 2006 av Lajnux Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Colan K Skrivet 2 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 augusti, 2006 Vilken server skulle det vara på då ? Tror jag ska vara rogue iaf.. eller mercerny eller vad det hette ^^ kommer inte börja spela inatt men.. kommer heta något Colanliknande antagligen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_-MadeMaN-_ Skrivet 2 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 augusti, 2006 Vilken server skulle det vara på då ? Tror jag ska vara rogue iaf.. eller mercerny eller vad det hette ^^ kommer inte börja spela inatt men.. kommer heta något Colanliknande antagligen Lawolf Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 2 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 augusti, 2006 En enda "snabb" nerladdningsserver utav ... många. >.< Tankar just nu. Kommer att heta SlewME in game. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
coola Skrivet 2 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 augusti, 2006 (redigerad) Håller på att ladda ner spelet nu 90% . Hur är strids systemet? klickar man typ på vänstermus knapp så slår han ett slag? Éller är det som wow den slåss automatisk när man har dom som target. tacksam för svar Redigerad 2 augusti, 2006 av coola Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 2 augusti, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 2 augusti, 2006 Håller på att ladda ner spelet nu 20% . Hur är strids systemet? klickar man typ på vänstermus knapp så slår han ett slag? Éller är det som wow den slåss automatisk när man har dom som target. tacksam för svar 1 vänstermusklick markerar, 2 attackerar(automatiskt) Höge rmusknapp är bara till för kamera rotation. SlewME, jag tog Fileplanet för det är den snabbaste IMO. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 2 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 augusti, 2006 SlewME, jag tog Fileplanet för det är den snabbaste IMO. Nope, GameDialy var snabbare, gick i 450. Dock var filen korrupt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
coola Skrivet 2 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 augusti, 2006 1 vänstermusklick markerar, 2 attackerar(automatiskt) Höge rmusknapp är bara till för kamera rotation. SlewME, jag tog Fileplanet för det är den snabbaste IMO. Okej tack Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tossie Skrivet 2 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 augusti, 2006 Tossie - Tossie Mercenary(Knight) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lallaren Skrivet 2 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 augusti, 2006 Håller på och laddar ner detta. Ska bli Assist och vara Ringmaster Kommer nicka Lallaren. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
coola Skrivet 2 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 augusti, 2006 En fråga till Är det lätt att levla? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JSHC Skrivet 2 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 augusti, 2006 En fråga till Är det lätt att levla? Om man jämför med WoW så tycker jag det här är lätt, ja Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 2 augusti, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 2 augusti, 2006 En fråga till Är det lätt att levla? Om du bara dödar saker och skiter i quests som tar mest tid då man inte hittar nånstans så skulle jag säga att du kan bli lvl 15 på 4-5 timmar effektivt spelande. Så det är ganska lätt att lvla. Kom dock ihåg att döda monster som är högre lvl eller samma lvl hela tiden för att få mest exp. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Santa Skrivet 3 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 augusti, 2006 Ding, level 17, orkar inte köra mer inatt, får bli mera imorn, och hopaps att flera spelar då, Hittar ju maaassa saker som jag inte behöver som jag tex kan ge bort Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Colan K Skrivet 3 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 augusti, 2006 Heter Sikato, kommer var blade osv.. väääldigt förvirrad just nu men jag klarar mig väl Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
coola Skrivet 3 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 augusti, 2006 (redigerad) Inget fixa sej nu Redigerad 3 augusti, 2006 av coola Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts