Jump to content

Flyff: Fly For Fun | MMORPG

StellHell
 Share

Recommended Posts

Nån som har lite lust att p lvla mig? :) jag e lvl 17 nu skulle vara tacksam för all hjälp jag kan få ^_^

Behöver hjälp med en quest... Jag ska hitta Nyanyang number.. 10st men jag har dödat Nyanyang men inte hittat nån :|

Du ska gå till Giant Nyangyang så ligger det "godis" som heter Nyangyang lite här och var runt giant'en.

Plocka 10 såna sen är du klar.

Jag hade också problem med den questen men nån StellHell tror jag, sa att det bara är collectar Quest hos quest office

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

• Inlägg 1,5k
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Du ska gå till Giant Nyangyang så ligger det "godis" som heter Nyangyang lite här och var runt giant'en.

Plocka 10 såna sen är du klar.

Jag hade också problem med den questen men nån StellHell tror jag, sa att det bara är collectar Quest hos quest office

Okej tackar :wub:

Är det nån som har blivit lvl 60 än? då kan han/hon fixa en guild te oss på gtasajten :)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Okej tackar :wub:

Är det nån som har blivit lvl 60 än? då kan han/hon fixa en guild te oss på gtasajten :)

Ingen är lvl 60. siana är lvl 52.

Och det finns redan en GTAsajten guild, då det är lvl 40 för att skapa guild.

lvl 30 req lvl på guilden tror jag det va.

Aja, har nu en lvl 15 Acrobat. Jag hatar Vagrant.. Samma jävla skit om o om igen. Usch.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Njaej, det är level 25 req på guilden, men den kommer höjas senare.

Stellan, varför måste du göra nya karaktärer hela tiden? Hade du hållt dig till en hade den ju varit på level 50 typ. :wub:

Vidgar mina vyer. Att sitta och suga på en och samma klass är bara lamt.

Det är som att äta samma sorts pizza på en pizzeria och säga att alla andra pizzor smakar skit, utan att aldrig smakat dom.

Testar man alla pizzor på en pizzeria så kanske man hittar en ny favorit. Hänger du med?

Jag tröttnade på Merc, men tror jag skulle gilla Blade.

Jag gillar min AoE Assist, men tror jag kommer tröttna på AoE. Sen om jag blir BP så kommer jag bli utskrattad när jag har AoE build.

Ska nu testa Acrobat, för jag har läst att dom ska vara roliga att lvla. Men jag vet inte om jag ska vara YoYo eller Bow.

Bow lvlar snabbt och har ganska bra skada. Sen om jag går Ranger så kommer jag ha den bästa AoE'n i spelet.

Yoyo lvlar segast i spelet och har dålig skada. Därimot så är Jester build den bästa PvP och 1vs1 klassen i spelet. (sug på ett par 17000 hits och du förstår)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Vidgar mina vyer. Att sitta och suga på en och samma klass är bara lamt.

Det är som att äta samma sorts pizza på en pizzeria och säga att alla andra pizzor smakar skit, utan att aldrig smakat dom.

Testar man alla pizzor på en pizzeria så kanske man hittar en ny favorit. Hänger du med?

Haha, nja, den där jämförelsen fungerar inte riktigt.

För det första tror jag att flera av de andra klasserna/pizzorna är riktigt kul också, men jag tänker inte testa dem för än jag har kommit lite längre med denna. Om vi ska använda din jämförelse - vad jag gör är att jag äter upp hela pizzan så jag även kommer åt ansjovisen i mitten, istället för att äta dem halvägs och slänga mig in på en ny. Det är ju vid level 60 som det egentliga spelet börjar, och jag vill inte göra en ny karaktär innan dess.

Jaja, du gör som du vill, jag gör som jag vill.

Blev sugen på pizza nu. :wub:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Haha, nja, den där jämförelsen fungerar inte riktigt.

För det första tror jag att flera av de andra klasserna/pizzorna är riktigt kul också, men jag tänker inte testa dem för än jag har kommit lite längre med denna. Om vi ska använda din jämförelse - vad jag gör är att jag äter upp hela pizzan så jag även kommer åt ansjovisen i mitten, istället för att äta dem halvägs och slänga mig in på en ny. Det är ju vid level 60 som det egentliga spelet börjar, och jag vill inte göra en ny karaktär innan dess.

Jaja, du gör som du vill, jag gör som jag vill.

Blev sugen på pizza nu. :wub:

Om vi ska fortsätta på pizzorna då.

I ditt fall så har du en stor familjepizza, men du äter bara en sort. Alltid. Så nu kommer du snart in till mitten och eftersom du har en familjepizza kommer din goda mitten att vara mycket större.

I mitt fall så har jag nu 3 vanliga pizzor. Den goda mitten kommer vara mindre än din, men jag har 3 stycket. Och eftersom jag har 3 pizzor kommer det ta längre tid för mig att äta upp dom, men jag kommer ha mer mumsig mitten att äta än dig när jag väl har ätit upp alla pizzor.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Om vi ska fortsätta på pizzorna då.

I ditt fall så har du en stor familjepizza, men du äter bara en sort. Alltid. Så nu kommer du snart in till mitten och eftersom du har en familjepizza kommer din goda mitten att vara mycket större.

I mitt fall så har jag nu 3 vanliga pizzor. Den goda mitten kommer vara mindre än din, men jag har 3 stycket. Och eftersom jag har 3 pizzor kommer det ta längre tid för mig att äta upp dom, men jag kommer ha mer mumsig mitten att äta än dig när jag väl har ätit upp alla pizzor.

Men om en av pizzorna inte är goda i mitten då? :wub:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Men om en av pizzorna inte är goda i mitten då? :wub:

Det är just det som jag har fördelen med.

I Sianas fall så är han nu och äter på utsidan. När han kommer till mitten så gillar han det, eller så hatar han det.

I mitt fall så har jag 3 pizzor att äta. Om jag tröttnar på en utsida så kan jag börja på en utsida. Och om jag tröttnar på en mitt så har jag 2 nya mittar att komma till.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Det är just det som jag har fördelen med.

I Sianas fall så är han nu och äter på utsidan. När han kommer till mitten så gillar han det, eller så hatar han det.

I mitt fall så har jag 3 pizzor att äta. Om jag tröttnar på en utsida så kan jag börja på en utsida. Och om jag tröttnar på en mitt så har jag 2 nya mittar att komma till.

Du kan fortfarande göra en ny "pizza" om du inte tycker den gamla "mitten" var god.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Haha, dessa pizzor. :wub:

StellHell, jag har redan sett en annan grabb käka mitten på en pizza, jag vet att den smakar gott.

Visst, du kanske har tre ansjovisbitar att välja mellan. Men det kommer ta år innan du når dit. Smaksak, jag tar hellre en fort, än ett urval av flera men efter lång tid.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Du kan fortfarande göra en ny "pizza" om du inte tycker den gamla "mitten" var god.

Visst går det. Men som sagt. Har du en pizza så måste du äta dig in till mitten innan du vet om du kommer bli nöjd eller inte?

När du väl kommer in till mitten och märker att det inte var gott i mitten så måste du börja om på en helt.

I mitt fall så har jag halvägs till mitten på 3 pizzor, så tröttnar jag på en pizza så måste jag inte beställa en ny pizza, eftersom jag har alla mina pizzor på bordet redan.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Visst går det. Men som sagt. Har du en pizza så måste du äta dig in till mitten innan du vet om du kommer bli nöjd eller inte?

När du väl kommer in till mitten och märker att det inte var gott i mitten så måste du börja om på en helt.

I mitt fall så har jag halvägs till mitten på 3 pizzor, så tröttnar jag på en pizza så måste jag inte beställa en ny pizza, eftersom jag har alla mina pizzor på bordet redan.

Som sagt, jag vet redan att min pizza smakar mums i mitten. :mellow:

Edit.

Se den här om ni inte har gjort det. :)

Redigerad av Siana
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Som sagt, jag vet redan att min pizza smakar mums i mitten. :mellow:

Edit.

Se den här om ni inte har gjort det. :)

Du vet inte bokstavligen att du gillar den.

Du har sett din bordsgranne äta mitten på pizzan som du äter. Men du har inte smakat på den.

Alltså, du har sett andra psykeepers in action, men du har själv inte spelat psykeeper.

Jag har sett blade in action och tycker det ser kul ut, men jag vet inte om jag kommer gilla det. Därför testar jag lite olika för att se om jag kanske gillar någon annan klass mer.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Du vet inte bokstavligen att du gillar den.

Du har sett din bordsgranne äta mitten på pizzan som du äter. Men du har inte smakat på den.

Alltså, du har sett andra psykeepers in action, men du har själv inte spelat psykeeper.

Jag har sett blade in action och tycker det ser kul ut, men jag vet inte om jag kommer gilla det. Därför testar jag lite olika för att se om jag kanske gillar någon annan klass mer.

I och med att jag gillar mage med looting (motsvarighet till satanology, fast sämre) så kommer jag med rejält stor sannolikhet att gilla psykeeper. Skulle jag mot alla odds inte gilla den är inte det en olycka. Jag lyckades ju nå level 50 på tio dar.

Men eftersom jag är så säker på att jag kommer gilla psykeeper nu när jag har looting och har spelat med andra psykeepers så vill jag hellre satsa fullhjärtat på den, jag är ju fan snart där! :)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor