Jump to content

Flyff: Fly For Fun | MMORPG

StellHell
 Share

Recommended Posts

• Inlägg 1,5k
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Kör för tillfället mest på Bice. Tror jag kommer lvla upp den till Ringmaster först. Om jag inte tröttnar på AoE, då kommer jag gå tillbaka till StellHell och lvla upp den till 60 så jag blir Blade.

Ska Bice bli en ringmaster?! Billposter menar du väl? Eller ska du köpa en restat scroll på level 60?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Nej nu jädrar blir det flyff för hela slanten, inget mer att göra ikväll så jag bakar ner mig soffan med laptopen =D

Nu ska vi se hur långt jag kommer innan jag tröttnar.

ojojoj perfekt, medans jag spelar flyff kommer giz lvla min mage ;D

Hmm, plockade upp laptopen ur väskan och jag brände mig på den, ska nog låta den vila lite innan jag börjar spela *giggles*

25min innan jag tröttnade, ger det en ny chans efter tv tittandet.

Redigerad av aKi
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Nej nu jädrar blir det flyff för hela slanten, inget mer att göra ikväll så jag bakar ner mig soffan med laptopen =D

Nu ska vi se hur långt jag kommer innan jag tröttnar.

ojojoj perfekt, medans jag spelar flyff kommer giz lvla min mage ;D

Hmm, plockade upp laptopen ur väskan och jag brände mig på den, ska nog låta den vila lite innan jag börjar spela *giggles*

25min innan jag tröttnade, ger det en ny chans efter tv tittandet.

Vad är du för lvl?

Jag tror jag ska lvla upp en YoYo Jester som min tredje char. Vi kan köra i parteeeey! :unsure: Bring your own beer.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag blev lite powerlevlad av en lvl 68:a, har över 50% nu. :P

Ska logga in och se om han är inne nu. Han är Psykeeper, med Satanology, så jag fick se det in action. Och det äger. De stackars mobsen har inte en chans. :D

För er som undrar, Satanology låser fast mobsen, den har en viss procentchans att lyckas men den är hög. Hur länge de låses fast beror på intelligensen, men han hade samma build som jag, och han låste dem i 25 sek. På den tiden hinner man döda dem. Han kunde ta två per gång. :(

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Kan man komam längre ut ur staden ? :D

Hur menar du? Du kan ju teleporta dig till andra städer, och så kan du flyga till dem.

Så blev man level 52. Killen som powerlevlar mig är skitschysst, han samlade quest items så mobsen han dödade gav honom ingen xp ändå. Han var bara glad över sällskap. Det tog lite tid, men det var mödan värt. Åtta levlar ifrån psykeeper, liksom. :(

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Hahaha, sitter och skrattar åt denna videon. Du kommer ha det sjukt kul som Psykeeper Siana. :)

Kolla in vad roligt man kan ha med Psychic Wall. ^_^

Filmen

Haha! :ph34r:

Jo, jag vet. Jag dog ett par gånger igår, så blev jag så less på att det tog så lång tid att åka tillbaka, skrev till lvl 68:an att jag tyckte brädan skulle gå i 2000km/h. Och då sa han att jag ju kunde be en höglevlad Psykeeper slänga en Psychich Wall. :ph34r:

Tyvärr får jag inte den förrän level 70. (w00t)

Jag har förresten upptäckt att vi inte är de enda med "Can't Connect- Check your network"- problemet.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag har haft spelet i drykt en vecka . Jag har varit sjuk de sista dagarna så då har jag spelat på bra tills idag. när jag startade spelet så avbröts det igen av ett fel medelande för explorer.exe jag valde att ignorera felet och fortsatte med spelet. när det var dags att logga in så stog det att den inte kunde ansluta av nätverks problem så jag kollade upp saken fann inget fel. men jag bestämde mig att omistalera det för säkerheterns skull ^_^ . Jag hade laddat klart patchen men då kom en ruta upp ERROR: File not found CODE:12150 RESULT:4 Vad ska jag göra? :)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag har haft spelet i drykt en vecka . Jag har varit sjuk de sista dagarna så då har jag spelat på bra tills idag. när jag startade spelet så avbröts det igen av ett fel medelande för explorer.exe jag valde att ignorera felet och fortsatte med spelet. när det var dags att logga in så stog det att den inte kunde ansluta av nätverks problem så jag kollade upp saken fann inget fel. men jag bestämde mig att omistalera det för säkerheterns skull ^_^ . Jag hade laddat klart patchen men då kom en ruta upp ERROR: File not found CODE:12150 RESULT:4 Vad ska jag göra? :)

Klick- klick.

Kolla alltid på gpotatos forum innan du ber om hjälp här.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Du måste ladda hem en ny install fil. Den gamla funkar inte.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor