Jump to content

Flyff: Fly For Fun | MMORPG

StellHell
 Share

Recommended Posts

• Inlägg 1,5k
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Proxy.. Mwhahaha.

Your Freedom och Socks Cap är dina vänner förstår du.

JETESTOWR PUNKT! Kan någon kolla vilken port som man SPELAR på. Inte vilken port som man laddar hem patcherna med eller GameGuard. Alltså, när du väl är inne och ska logga in på servrarna. Den/Dom portarna söker jag.

Skulle göra mig, och många andra glada.

En annan kille spelade med Your Freedom och Proxy Firewall, och det gick. När jag försökte verkade det också fungera... Men skit- GameGuard trodde att det var ett GameHack. :ermm:

Meh! Sniper! Du får inte vara Psykeeper! Du är en av de få som jag tror faktiskt orkar till över level 60 (med tanke på ditt SRO- spelande). Hur kul är det när jag redan är Psykeeper då?! :)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

En annan kille spelade med Your Freedom och Proxy Firewall, och det gick. När jag försökte verkade det också fungera... Men skit- GameGuard trodde att det var ett GameHack. :ermm:

Meh! Sniper! Du får inte vara Psykeeper! Du är en av de få som jag tror faktiskt orkar till över level 60 (med tanke på ditt SRO- spelande). Hur kul är det när jag redan är Psykeeper då?! :o

Dude...

Det var när jag hade sommarlov.....

Nu när skolan börjar så får jag bara spela 8 timmar i VECKAN! :'( (På lovet var det 28 timmar i veckan)

Så jag blir nog inte lvl 60 på ett bra tag ^^

Och varför är det inte skoj om jar är högre lvl än du? :)

btw... nån som vill bli "Friend" med mig in-game? :) *Kollar på Siana*

btw2... Jackpot för mig ^^ Min första vän blev en lvl 10 Assist.....som visade sig ha en lvl 90 och 95 assist :)

*Edit*

dude im lv 60 and i get like .04 cause i cant solo high lv stuff cause im an RM.....its really lame...

BuTTTTT!!!!

thats why i support and get power leveled by lv 70+ people XD

i love that so much XD

^

ROFL! Vid lvl 60 i SRO så får man ca 0.01 på typ 5 mobs ^^

Så det är garanterat lättare att lvla här ^^

Redigerad av Sniper
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Dude...

Det var när jag hade sommarlov.....

Nu när skolan börjar så får jag bara spela 8 timmar i VECKAN! :'( (På lovet var det 28 timmar i veckan)

Så jag blir nog inte lvl 60 på ett bra tag ^^

Och varför är det inte skoj om jar är högre lvl än du? :ermm:

btw... nån som vill bli "Friend" med mig in-game? :) *Kollar på Siana*

btw2... Jackpot för mig ^^ Min första vän blev en lvl 10 Assist.....som visade sig ha en lvl 90 och 95 assist :o

Variation förnöjer som man brukar säga.

Eftersom vi kommer va en liten skara från gtasajten som kommer bli lvl 60+ blir det roligare om folk inte är samma klass.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Variation förnöjer som man brukar säga.

Eftersom vi kommer va en liten skara från gtasajten som kommer bli lvl 60+ blir det roligare om folk inte är samma klass.

Jepp. Kanske kommer vara tre-fyra stycken som kommer över level 60. Att då två är samma class när det finns åtta att välja mellan är väl inte så kul.

Nåja, det är hans val.

Redigerad av Siana
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Like i said ingame...

Blir nog Elementarist ist.

Wie! Där har du damage!

Förresten! Jag tog level 51! Var lite arg på mig själv att jag inte levlat alls på senaste tiden - och ledsen över att man levlar så sjukt segt efter level 50. Men bara man kör på så går det undan!

... Varför ska man alltid hamna i de bästa partyna när man måste sova?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Sitter i skolan nu och får inte flyff till att fungera, använder Sockscap och en openssh server för att tunnla. Patchningen går bra men sen kan jag inte logga in inne i spelet. helpzor

Edit: Kanske är något fel på servrarna. =I

Edit igen: Tunnlar flyff.exe, hittar ingen annan fil förutom neuz.exe men den startar inte ens så flyff.exe måste ju vara rätt. hmm.

Edit igen igen: Kollat i Flyffs forum och där fanns 2 trådar som handlade om mitt problem båda hade 0 replies.

Edit igen igen igen: Börjar bli lite kinkig nu. =(

Edit igen igen igen lite senare: Nu blir jag snart förbannad, hittar bara en massa Kinesiska/Japanska/Knas trådar. DASE

Redigerad av aKi
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Sitter i skolan nu och får inte flyff till att fungera, använder Sockscap och en openssh server för att tunnla. Patchningen går bra men sen kan jag inte logga in inne i spelet. helpzor

Edit: Kanske är något fel på servrarna. =I

Edit igen: Tunnlar flyff.exe, hittar ingen annan fil förutom neuz.exe men den startar inte ens så flyff.exe måste ju vara rätt. hmm.

Samma fel som för mig och Stell. :P

Jag testade att använda Proxy Firewall också, men då trodde GG att det var ett gamehack. :wub:

... Jag slutar i för sig 11:30 idag, så jag kan ju spela som en galning när jag kommer hem sen. Tihi.

Redigerad av Siana
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Samma fel som för mig och Stell. :P

Jag testade att använda Proxy Firewall också, men då trodde GG att det var ett gamehack. :wub:

... Jag slutar i för sig 11:30 idag, så jag kan ju spela som en galning när jag kommer hem sen. Tihi.

Jag ska fan få det att funka, tunnla hela jävla datorn om jag så måste! GRRRRRR

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Tror dom har stängt så du inte kan köra Proxy.

Dels för att inte folk från asien och andra länder som inte ska spela där ska komma in.

Såg en topic på deras forum där det va folk från Australien som ville spela på våra servrar. Dom är ju från kartan sedd, närmare asien så dom skulle få spela på dom asiatiska servrarna, men dom kan ju inte asiatiska. Lame. :wub:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Tror dom har stängt så du inte kan köra Proxy.

Dels för att inte folk från asien och andra länder som inte ska spela där ska komma in.

Såg en topic på deras forum där det va folk från Australien som ville spela på våra servrar. Dom är ju från kartan sedd, närmare asien så dom skulle få spela på dom asiatiska servrarna, men dom kan ju inte asiatiska. Lame. :wub:

Jävla nazister hela högen! Borde man inte kunna tunnla hela datorn? hmm, jag ska lösa detta! *Batman melodin*

Läder rawr

Länk till kommentar
Dela på andra sidor