Jump to content

Flyff: Fly For Fun | MMORPG

StellHell
 Share

Recommended Posts

Ni får slå mig om jag är trög men vad betyder Aoe?

*Viftar vilt med armarna för att skydda mig*

Area of Effect.

Slår du ett monster med ett vanligt slag så är det ett frontalt slag, som bara skadar just det monstret.

Med AoE så kan du skada alla monster i en viss area. Det finns ingen gräns på hur många monster som blir skadade, men det finns en gräns på hur längt ifrån dom kan gå innan dom undgår skadan.

Så i snabba drag. Säger någon AoE menar dom att dom ska döda många monster på en gång.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

• Inlägg 1,5k
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

FLYFF fungerar inte på min laptop. >_<

ERROR: File not found.

CODE: 12150 RESULT: 4

Jag har inte testat på den stationära. Är det såhär för er?

Om jag hoppar över patchningen går det inte heller. Jag kan logga in, välja min karaktär, men när den ska connecta tar det en evighet, så jag får reboota.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

[News]12150 result: 4 Patching Error Aug 18, 2006']

We are currently aware of people that are experiencing problems patching their Flyff game client, using the old Flyff install file. To fix the problem, please download the new version of the Flyff install client from the following URL below and re-install Flyff using the new install client.

» CNET DOWNLOAD.COM

» GAMEDAILY

» FILECLOUD

» FILESHACK

» FILEFRONT

We sincerely apologize for the inconvenience.

http://flyff.gpotato.com

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Du måste ladda ner en ny install. Och om du precis gjort det så får du tanka från något annat ställe.

Jag märkte det nyss.

Gick in på hemsidan och såg att det stog att det var patch problem och man behöver ladda ner en ny install.

Laddar ner den från Download, den gick snabbast, den på filefront fick jag bara upp i 17kb/s men den på download ligger jag på 200kb/s

33 min kvar nu, sen ska jag lira lite till.

BTW jag funderar på att skapa en assist på Lawolf.

återkommer senare om jag skapar en ny (w00t)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Okej tack (w00t) Magican nu Vilken server i Lawolf brukar ni oftast spela i?

Lawolf är en server. Det du syftar på är channels, det är vanligast att jag och många andra här spelar på channel 2. Ibland byter jag till 1 för att supporta guilden, och ibland till 3 när det laggar. Men oftast spelar jag på channel 2. Har förövrigt fått ner en ny installfil nu, ska testa den imorgon. (w00t)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Gick in på hemsidan och såg att det stog att det var patch problem och man behöver ladda ner en ny install.

Laddar ner den från Download, den gick snabbast, den på filefront fick jag bara upp i 17kb/s men den på download ligger jag på 200kb/s

33 min kvar nu, sen ska jag lira lite till.

Jag laddade ner spelet från downloads.com också, får fortfarande "ERROR: File not found. CODE: 12150 RESULT: 4"..

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Av någon anledning fungerar inte FLYFF på laptopen. Jag kan starta spelet, men när jag ska logga in gnäller den om network settings. Jag ska pröva och se om samma klient fungerar på det stationära datorn.

Ja, det gjorde den.

Förresten, jag pratade med två psykeepers. Verkar som min build är bra ändå. Crucio är visst jätteseg och man måste ha assists. (w00t)

Redigerad av Siana
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Av någon anledning fungerar inte FLYFF på laptopen. Jag kan starta spelet, men när jag ska logga in gnäller den om network settings. Jag ska pröva och se om samma klient fungerar på det stationära datorn.

Ja, det gjorde den.

Förresten, jag pratade med två psykeepers. Verkar som min build är bra ändå. Crucio är visst jätteseg och man måste ha assists. :mellow:

Proxy.. Mwhahaha.

Your Freedom och Socks Cap är dina vänner förstår du.

JETESTOWR PUNKT! Kan någon kolla vilken port som man SPELAR på. Inte vilken port som man laddar hem patcherna med eller GameGuard. Alltså, när du väl är inne och ska logga in på servrarna. Den/Dom portarna söker jag.

Skulle göra mig, och många andra glada.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor