StellHell Skrivet 19 augusti, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 19 augusti, 2006 Ni får slå mig om jag är trög men vad betyder Aoe? *Viftar vilt med armarna för att skydda mig* Area of Effect. Slår du ett monster med ett vanligt slag så är det ett frontalt slag, som bara skadar just det monstret. Med AoE så kan du skada alla monster i en viss area. Det finns ingen gräns på hur många monster som blir skadade, men det finns en gräns på hur längt ifrån dom kan gå innan dom undgår skadan. Så i snabba drag. Säger någon AoE menar dom att dom ska döda många monster på en gång. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zingo Skrivet 19 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 augusti, 2006 Dom fixade patchservern för 2 dagar sedan. Och du kan connecta till spelet även om du hoppat över patchningen. Jo jag hade fel client så det gick ej att connecta.. men nu spelar jag på andra servern i Lawolf eller va den heter xD men jag heter Zing0 så adda mig Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 19 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 augusti, 2006 FLYFF fungerar inte på min laptop. ERROR: File not found. CODE: 12150 RESULT: 4 Jag har inte testat på den stationära. Är det såhär för er? Om jag hoppar över patchningen går det inte heller. Jag kan logga in, välja min karaktär, men när den ska connecta tar det en evighet, så jag får reboota. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tossie Skrivet 19 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 augusti, 2006 [News]12150 result: 4 Patching Error Aug 18, 2006'] We are currently aware of people that are experiencing problems patching their Flyff game client, using the old Flyff install file. To fix the problem, please download the new version of the Flyff install client from the following URL below and re-install Flyff using the new install client. » CNET DOWNLOAD.COM » GAMEDAILY » FILECLOUD » FILESHACK » FILEFRONT We sincerely apologize for the inconvenience. http://flyff.gpotato.com Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 19 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 augusti, 2006 http://flyff.gpotato.com ... Jag tankade ju spelet från Filefront till laptopen igår? Jaja, jag testar med Download.com, tack. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zingo Skrivet 20 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 augusti, 2006 Är lvl 15 nu Men jag ska döda den där bossen Seido men jag hittar ej honom är det nån som kan säga vart han är? Jag håller på att göra sista delen av magican jobbet Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
rabarben Skrivet 20 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 augusti, 2006 Är lvl 15 nu Men jag ska döda den där bossen Seido men jag hittar ej honom är det nån som kan säga vart han är? Jag håller på att göra sista delen av magican jobbet Han är precis vid Saint Morning tree. Ungefär vid Duel zone! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZcruweN Skrivet 20 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 augusti, 2006 Snacka om segt. Som ni vet så har jag formaterat om datorn och det betyder ju installera om FLYFF. Men det går inte att patcha riktigt. Se bild Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 20 augusti, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 20 augusti, 2006 Snacka om segt. Som ni vet så har jag formaterat om datorn och det betyder ju installera om FLYFF. Men det går inte att patcha riktigt. Se bild Du måste ladda ner en ny install. Och om du precis gjort det så får du tanka från något annat ställe. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 20 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 augusti, 2006 Snacka om segt. Som ni vet så har jag formaterat om datorn och det betyder ju installera om FLYFF. Men det går inte att patcha riktigt. Se bild Exakt samma fel för mig - tankade du från Filefront? Jag håller på och tankar från Download.com nu. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZcruweN Skrivet 20 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 augusti, 2006 Du måste ladda ner en ny install. Och om du precis gjort det så får du tanka från något annat ställe. Jag märkte det nyss. Gick in på hemsidan och såg att det stog att det var patch problem och man behöver ladda ner en ny install. Laddar ner den från Download, den gick snabbast, den på filefront fick jag bara upp i 17kb/s men den på download ligger jag på 200kb/s 33 min kvar nu, sen ska jag lira lite till. BTW jag funderar på att skapa en assist på Lawolf. återkommer senare om jag skapar en ny Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zingo Skrivet 20 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 augusti, 2006 Han är precis vid Saint Morning tree. Ungefär vid Duel zone! Okej tack Magican nu Vilken server i Lawolf brukar ni oftast spela i? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZcruweN Skrivet 20 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 augusti, 2006 (redigerad) Female's är sååå sexiga eller hur:P Aja ny char Damenia. Ska bli assist ringmaster Redigerad 20 augusti, 2006 av ZcruweN Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 20 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 augusti, 2006 Okej tack Magican nu Vilken server i Lawolf brukar ni oftast spela i? Lawolf är en server. Det du syftar på är channels, det är vanligast att jag och många andra här spelar på channel 2. Ibland byter jag till 1 för att supporta guilden, och ibland till 3 när det laggar. Men oftast spelar jag på channel 2. Har förövrigt fått ner en ny installfil nu, ska testa den imorgon. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sikorka Skrivet 21 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 augusti, 2006 Gick in på hemsidan och såg att det stog att det var patch problem och man behöver ladda ner en ny install. Laddar ner den från Download, den gick snabbast, den på filefront fick jag bara upp i 17kb/s men den på download ligger jag på 200kb/s 33 min kvar nu, sen ska jag lira lite till. Jag laddade ner spelet från downloads.com också, får fortfarande "ERROR: File not found. CODE: 12150 RESULT: 4".. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zingo Skrivet 21 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 augusti, 2006 Jag laddade ner spelet från downloads.com också, får fortfarande "ERROR: File not found. CODE: 12150 RESULT: 4".. Du måste ladda ner clienten som heter "USAFlyff_6thSetup" Om du har "FlyffUsaSetup.060604" så är det fel. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 21 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 augusti, 2006 (redigerad) Av någon anledning fungerar inte FLYFF på laptopen. Jag kan starta spelet, men när jag ska logga in gnäller den om network settings. Jag ska pröva och se om samma klient fungerar på det stationära datorn. Ja, det gjorde den. Förresten, jag pratade med två psykeepers. Verkar som min build är bra ändå. Crucio är visst jätteseg och man måste ha assists. Redigerad 21 augusti, 2006 av Siana Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 22 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 augusti, 2006 Ska börja spela Flyff idag... Psykeeper Verkar roligare än SRO ^^ Få se vad jag nickar som sen Laddar ner client nu Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 22 augusti, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 22 augusti, 2006 Av någon anledning fungerar inte FLYFF på laptopen. Jag kan starta spelet, men när jag ska logga in gnäller den om network settings. Jag ska pröva och se om samma klient fungerar på det stationära datorn. Ja, det gjorde den. Förresten, jag pratade med två psykeepers. Verkar som min build är bra ändå. Crucio är visst jätteseg och man måste ha assists. Proxy.. Mwhahaha. Your Freedom och Socks Cap är dina vänner förstår du. JETESTOWR PUNKT! Kan någon kolla vilken port som man SPELAR på. Inte vilken port som man laddar hem patcherna med eller GameGuard. Alltså, när du väl är inne och ska logga in på servrarna. Den/Dom portarna söker jag. Skulle göra mig, och många andra glada. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 22 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 augusti, 2006 Nickar Xiaorue Alla andra namn är ju tagna ^^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts