StellHell Skrivet 17 augusti, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 17 augusti, 2006 Har hittat ett program som skiter i GG och Patchen. Fast vet inte om det får postas här. Well, kommer man åt servrarna så tycker jag du ska posta det här. Faktist. Är sjukt trött på patch skiten nu. Förut kunde man iaf patcha lite, men då så står det bara "Det gick inte att upprätta en anslutning till servern". Och deras hemsida är nere.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
rabarben Skrivet 17 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 augusti, 2006 För mig kommer det upp nån ruta där det står "Error blabla bla 4" nånting. Ville ju lvla te 15 idag... roligt att få nytt job. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 17 augusti, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 17 augusti, 2006 För mig kommer det upp nån ruta där det står "Error blabla bla 4" nånting. Ville ju lvla te 15 idag... roligt att få nytt job. Tydligare tack. Vill veta om folk får samma felmeddelande som jag. Min varning; Det gick inte att upprätta en anslutning till servern CODE: 12029 RESULT:2 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
rabarben Skrivet 17 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 augusti, 2006 (redigerad) Hmm... detta får jag: ERROR: File not found Code:0 Result:4 Redigerad 17 augusti, 2006 av rabarben Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 17 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 augusti, 2006 Jag får: Åtgärden tog för lång tid CODE:12002 RESULT:2 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 17 augusti, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 17 augusti, 2006 Hmm... detta får jag: http://flyff.gpotato.com/phpbb/viewtopic.php?t=100297 - CODE: 12002 RESULT: 2 http://flyff.gpotato.com/phpbb/viewtopic.php?t=95300 - CODE: 0 RESULT: 4 http://flyff.gpotato.com/phpbb/viewtopic.php?t=100049 - CODE: 12002 ERROR: 7 http://flyff.gpotato.com/phpbb/viewtopic.php?t=100402 - CODE: 12029 RESULT: 2 Okej, nu vill jag att ni går in på erat flyffroot och öppnar filen "PatchLog.txt". Skriv sen vad det står för fel. Här är mitt; CODE:12029 RESULT:2 08/18-01:12:04 Attempt to connect(flyfftest.gpotato.com). 08/18-01:12:04 Connected 08/18-01:12:04 NeuroSpace/RESCLIENT/list.txt.gz, 0(th), 0bytes 08/18-01:12:25 Det gick inte att upprätta en anslutning till servern Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
rabarben Skrivet 17 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 augusti, 2006 (redigerad) 08/18-01:03:51 Attempt to connect(flyfftest.gpotato.com). 08/18-01:03:51 Connected 08/18-01:03:51 NeuroSpace/RESCLIENT/list.txt.gz, 0(th), 0bytes 08/18-01:04:13 ERROR: File Not Found CODE:0 RESULT:4 Btw... sidan kan inte visas på alla länkarna. Redigerad 17 augusti, 2006 av rabarben Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 17 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 augusti, 2006 08/18-01:06:22 Attempt to connect(flyfftest.gpotato.com). 08/18-01:06:22 Connected 08/18-01:06:22 NeuroSpace/RESCLIENT/list.txt.gz, 0(th), 0bytes 08/18-01:06:43 Åtgärden tog för lång tid CODE:12002 RESULT:2 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 17 augusti, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 17 augusti, 2006 Btw... sidan kan inte visas på alla länkarna. Screw the universe. Deras patchserver måste då onekligen vara nere. Om filer inte kan hittas och folk inte kan ansluta till servern är det nog ingen idé att försöka komma åt den idag iaf. Tror inte dom kommer ha den uppe förens imorgonbitti tidigast. Satan också. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
rabarben Skrivet 17 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 augusti, 2006 Screw the universe. Deras patchserver måste då onekligen vara nere. Om filer inte kan hittas och folk inte kan ansluta till servern är det nog ingen idé att försöka komma åt den idag iaf. Tror inte dom kommer ha den uppe förens imorgonbitti tidigast. Satan också. Hmm... var det inte nåt liknande problem förra gången? Har för mig att jag fick samma meddelande då också. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 17 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 augusti, 2006 Dom verkar inte vara speciellt snabba på att fixa saker, och dom har problem ganska ofta Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 17 augusti, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 17 augusti, 2006 Hmm... var det inte nåt liknande problem förra gången? Har för mig att jag fick samma meddelande då också. tror både du och jag fick ett Lajnux meddelande. Alltså ett CODE: 12002 RESULT: 2. Det är väldigt vanligt, och det kan komma även om servern är uppe. Det är att det tar för lång till att koppla upp sig, för servern är överbelastad. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 17 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 augusti, 2006 Konstigt nog kunde jag börja patcha förut idag, kom till 5/27 innan den la av Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 17 augusti, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 17 augusti, 2006 Konstigt nog kunde jag börja patcha förut idag, kom till 5/27 innan den la av Då var servern antagligen fortfarande igång, men var så pass överbelastad att den inte klarade av att skicka all den informationen. Och vi kan inte precis klaga. Spelet är trots allt helt gratis att spela. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 17 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 augusti, 2006 Då var servern antagligen fortfarande igång, men var så pass överbelastad att den inte klarade av att skicka all den informationen. Och vi kan inte precis klaga. Spelet är trots allt helt gratis att spela. Mjo, det har du rätt i. Och det är inget dåligt spel heller Vi får bara hoppas på att det är uppe tills imorgon bitti. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
rabarben Skrivet 17 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 augusti, 2006 Bara det inte blir Silkroad fenomenet... att det kommer 1 000 000 folk som vill spela Silkroad och servrarna blir fulla hela tiden. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 18 augusti, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 18 augusti, 2006 Jag hittade ett sätt att komma förbi alla patcher och skit (helt lagligt) och kom in till näst intill tomma servrar. drog 1½ lvl på typ en timma. Underbart med tomma servrar. Sen fick jag ett meddelande på min skärm; [Notice]Invasion in 1 minute. Och oj oj oj, jag träffade någon folk bara hör i sagor i princip. Han var dock dum. Han dödade mig en gång. :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 18 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 augusti, 2006 Patchningen verkar fungera för tillfället. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
momo Skrivet 18 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 augusti, 2006 (redigerad) Well, kommer man åt servrarna så tycker jag du ska posta det här. Faktist. Är sjukt trött på patch skiten nu. Förut kunde man iaf patcha lite, men då så står det bara "Det gick inte att upprätta en anslutning till servern". Och deras hemsida är nere.. Här kan ni hitta den. Vet inte exakt var det finns, men ni får leta. Redigerad 18 augusti, 2006 av momo Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 18 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 augusti, 2006 Aah! 15% på FLYFF till laptopen! Sen kommer jag kunna spela FLYFF på alla raster i skolan, om spelet fungerar såpass bra, vill säga. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts