SlewME Skrivet 16 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 augusti, 2006 Tihi, ska pröva på spelet nu. Funderar på Magican eller Assist. Vad kan ni rekommendera? Assist om du vill buffa folk ^^. Magican om du vill skada mycket. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nerheden Skrivet 16 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 augusti, 2006 Är det nån skillnad på dessa? Och vilken ska man välja? http://files.upl.silentwhisper.net/upload4/flyff.JPG Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
thotim Skrivet 16 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 augusti, 2006 Välj iaf Lawolf. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nerheden Skrivet 16 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 augusti, 2006 (redigerad) Välj iaf Lawolf. Hehe, jo redan gjort. Tog bara den första 1-1 (busy). Men är det nån skillnad på 1-1 (busy) 1-2 (busy) 1-3 (normal) och 1-4(PK)(normal)? Redigerad 16 augusti, 2006 av Knarkuzz Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 16 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 augusti, 2006 Hehe, jo redan gjort. Tog bara den första 1-1 (busy). Men är det nån skillnad på 1-1 (busy) 1-2 (busy) 1-3 (normal) och 1-4(PK)(normal)? Det är olika channels, 1:an brukar vara fullast och det också bara i 1:an som man kan ge saker till guilden. Men du kan spela på vilken du vill, alla ligger på Lawolf. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nerheden Skrivet 16 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 augusti, 2006 Det är olika channels, 1:an brukar vara fullast och det också bara i 1:an som man kan ge saker till guilden. Men du kan spela på vilken du vill, alla ligger på Lawolf. Aha. Tack för svar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 16 augusti, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 16 augusti, 2006 Är det nån skillnad på dessa? Och vilken ska man välja? http://files.upl.silentwhisper.net/upload4/flyff.JPG Channel 1 är "orginal" servern. Channel 2 och 3 är utfyllnadsservrar(när ch1 är full går folk in på dom, eller så gåd man in på dom direkt för att slippa slåss om monster) Channel 4 är PvP server. Välj förslagsvis 2 eller 3 då dom aldrig är fulla och är inte PvP på. Jag är alltid inne på channel 2. Har aldrig varit inne på PK servern, och kommer nog aldrig gå in där heller, innan lvl 60 iaf. Channel 1 är jag bara inne på när jag ska komma åt guildwarehouse.. Och om du har mycket saker att sälja så är det bra att vara på ch1 då det är mycket folk där så det är lättare att få sålt på det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 16 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 augusti, 2006 Snackade med en Psykeeper på level 64. Min build är Satanology- build, hans var Crucio- build. Satanology får gubben att växa fast i marken, så du kan skjuta på avstånd, och behöver ingen STA, Crucio ger tillbaka skadan, men då behöver du ändå STA, han var endast STA. Satanology- builden är bättre, men du får inte Satanology förrän level 65. Funderar på att köpa en restat vid level 60, bli full STA med Crucio så jag får cp- mycket xp eftersom jag kan gå på lvl 90- gubbar (han gjorde det och fick 2% styck), och sen på level 65 köpa en till... Men det svider ju i plånboken... Jag får se. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 16 augusti, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 16 augusti, 2006 Snackade med en Psykeeper på level 64. Min build är Satanology- build, hans var Crucio- build. Satanology får gubben att växa fast i marken, så du kan skjuta på avstånd, och behöver ingen STA, Crucio ger tillbaka skadan, men då behöver du ändå STA, han var endast STA. Satanology- builden är bättre, men du får inte Satanology förrän level 65. Funderar på att köpa en restat vid level 60, bli full STA med Crucio så jag får cp- mycket xp eftersom jag kan gå på lvl 90- gubbar (han gjorde det och fick 2% styck), och sen på level 65 köpa en till... Men det svider ju i plånboken... Jag får se. Tror alla skulle må bra av en restat vid lvl 60 faktist. Tycker faktist att man skulle få tillbaka alla sina SP som man får när man gör sitt första jobb. Då skulle allt bli så mycket lättare. Ha en noob build upp till 60 och sen köra en hardcore build efter 60. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 16 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 augusti, 2006 Tror alla skulle må bra av en restat vid lvl 60 faktist. Tycker faktist att man skulle få tillbaka alla sina SP som man får när man gör sitt första jobb. Då skulle allt bli så mycket lättare. Ha en noob build upp till 60 och sen köra en hardcore build efter 60. Äh, min build är ju bra för satanology, bara det att jag inte orkar sega upp till level 65 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kattälskaren Skrivet 16 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 augusti, 2006 Nickar PlutoniuM500 och kommer vara Mercenary och Blade. Vad ska man döda när man är level 11? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
momo Skrivet 17 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 augusti, 2006 (redigerad) Kan inte komma in. Är det så för er eller? Redigerad 17 augusti, 2006 av momo Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 17 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 augusti, 2006 Kan inte komma in. Är det så för er eller? Same here. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 17 augusti, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 17 augusti, 2006 Äh, min build är ju bra för satanology, bara det att jag inte orkar sega upp till level 65 Jag menar inte bara dig, utan alla. Jag skulle vilja ha restats på boda mina chars vid lvl 60. StellHell skule jag göra om för att få mer DEX, och Bice skulle jag byta från AoE till DEX solo build. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 17 augusti, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 17 augusti, 2006 Kan inte komma in. Är det så för er eller? August 17, 2006 Patching issue We are currently aware of the problem with our patching servers. Our engineer's are working around the clock to resolve the issue. We apologize for any inconvenience that this may cause. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jazz Skrivet 17 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 augusti, 2006 Hmmm .. har sökt lite på google. Är det någon som vet en bra sida där man kan få tips på hur man ska sätta sina SP? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 17 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 augusti, 2006 Kolla i något FLYFF forum, det som länkas i första posten kan nog vara till hjälp Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 17 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 augusti, 2006 Kolla i något FLYFF forum, det som länkas i första posten kan nog vara till hjälp Typ här http://flyff.beffo.se/viewtopic.php?t=26 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kattälskaren Skrivet 17 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 augusti, 2006 Nu har jag läst Stellis guide, så jag kommer göra en ny char. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
momo Skrivet 17 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 augusti, 2006 August 17, 2006 Patching issue We are currently aware of the problem with our patching servers. Our engineer's are working around the clock to resolve the issue. We apologize for any inconvenience that this may cause. Har hittat ett program som skiter i GG och Patchen. Fast vet inte om det får postas här. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts