Jump to content

Flyff: Fly For Fun | MMORPG

StellHell
 Share

Recommended Posts

• Inlägg 1,5k
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Hehe, jo redan gjort. Tog bara den första 1-1 (busy). Men är det nån skillnad på 1-1 (busy) 1-2 (busy) 1-3 (normal) och 1-4(PK)(normal)?

Det är olika channels, 1:an brukar vara fullast och det också bara i 1:an som man kan ge saker till guilden. Men du kan spela på vilken du vill, alla ligger på Lawolf.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Är det nån skillnad på dessa? Och vilken ska man välja?

Channel 1 är "orginal" servern. Channel 2 och 3 är utfyllnadsservrar(när ch1 är full går folk in på dom, eller så gåd man in på dom direkt för att slippa slåss om monster)

Channel 4 är PvP server.

Välj förslagsvis 2 eller 3 då dom aldrig är fulla och är inte PvP på.

Jag är alltid inne på channel 2. Har aldrig varit inne på PK servern, och kommer nog aldrig gå in där heller, innan lvl 60 iaf. Channel 1 är jag bara inne på när jag ska komma åt guildwarehouse.. Och om du har mycket saker att sälja så är det bra att vara på ch1 då det är mycket folk där så det är lättare att få sålt på det.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Snackade med en Psykeeper på level 64. Min build är Satanology- build, hans var Crucio- build. Satanology får gubben att växa fast i marken, så du kan skjuta på avstånd, och behöver ingen STA, Crucio ger tillbaka skadan, men då behöver du ändå STA, han var endast STA. Satanology- builden är bättre, men du får inte Satanology förrän level 65. Funderar på att köpa en restat vid level 60, bli full STA med Crucio så jag får cp- mycket xp eftersom jag kan gå på lvl 90- gubbar (han gjorde det och fick 2% styck), och sen på level 65 köpa en till... Men det svider ju i plånboken... Jag får se. :rolleyes:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Snackade med en Psykeeper på level 64. Min build är Satanology- build, hans var Crucio- build. Satanology får gubben att växa fast i marken, så du kan skjuta på avstånd, och behöver ingen STA, Crucio ger tillbaka skadan, men då behöver du ändå STA, han var endast STA. Satanology- builden är bättre, men du får inte Satanology förrän level 65. Funderar på att köpa en restat vid level 60, bli full STA med Crucio så jag får cp- mycket xp eftersom jag kan gå på lvl 90- gubbar (han gjorde det och fick 2% styck), och sen på level 65 köpa en till... Men det svider ju i plånboken... Jag får se. :rolleyes:

Tror alla skulle må bra av en restat vid lvl 60 faktist.

Tycker faktist att man skulle få tillbaka alla sina SP som man får när man gör sitt första jobb. Då skulle allt bli så mycket lättare. Ha en noob build upp till 60 och sen köra en hardcore build efter 60.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Tror alla skulle må bra av en restat vid lvl 60 faktist.

Tycker faktist att man skulle få tillbaka alla sina SP som man får när man gör sitt första jobb. Då skulle allt bli så mycket lättare. Ha en noob build upp till 60 och sen köra en hardcore build efter 60.

Äh, min build är ju bra för satanology, bara det att jag inte orkar sega upp till level 65 :rolleyes:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

August 17, 2006

Patching issue

We are currently aware of the problem with our patching servers. Our engineer's are working around the clock to resolve the issue.

We apologize for any inconvenience that this may cause.

Har hittat ett program som skiter i GG och Patchen. Fast vet inte om det får postas här. :o

Länk till kommentar
Dela på andra sidor