Jump to content

Flyff: Fly For Fun | MMORPG

StellHell
 Share

Recommended Posts

• Inlägg 1,5k
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Hur mycket är det i riktiga pengar då? Jag kan inte fixa gpotatoes, och vill verkligen ha en! :)

Billigaste som går att fixa är 1000 GPotato för 10$ , ca 100 kronor eller nåt

o ett djur är väll runt 3000?

så det är 300 kr :)

kan ju ta me fan köpa ett riktigt djur för dom pengarna :) meeeen det har jag redan

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Billigaste som går att fixa är 1000 GPotato för 10$ , ca 100 kronor eller nåt

o ett djur är väll runt 3000?

så det är 300 kr :)

kan ju ta me fan köpa ett riktigt djur för dom pengarna :) meeeen det har jag redan

haha, en hamster då eller?

ne, skämt och sido.

Jag är också sugen på att spendera lite SEK på GPotatos.. Men är inte riktigt sugen på det än. tror jag ska lvla upp StellHell till lvl 60 och Bice till minst lvl 40 innan jag ska köpa GPotato.

Så Siana, antingen fixar vi det med Penya's Ingame(Många miljoner) Eller så kan du betala mig när det är DH, kan komma upp och roffa cash. :)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

haha, en hamster då eller?

ne, skämt och sido.

Jag är också sugen på att spendera lite SEK på GPotatos.. Men är inte riktigt sugen på det än. tror jag ska lvla upp StellHell till lvl 60 och Bice till minst lvl 40 innan jag ska köpa GPotato.

Så Siana, antingen fixar vi det med Penya's Ingame(Många miljoner) Eller så kan du betala mig när det är DH, kan komma upp och roffa cash. :)

Det skulle funka. Då kan jag ju vänta lite med den också, de kanske får fler. Fast jag har hört att man bara kommer kunna köpa pets en viss period?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Hmm, någon annan som fick nått felmeddelande när de skulle patcha spelet? Står bara ERROR: File not found CODE:12150 RESULT4. Någon som vet vad det är för fel? Får väll prova att installera om.

*Edit*

Gick tydligen inte att avinstallera och installera om. Den installationen jag tankde från fileplanet hade typ 900+ filer att uppdatera, och installationen från http://flyff.gpotato.com/ hade över 1000 filer. Fast där också så fick jag samma errior. Någon som vet lösningen? Har även frågat på deras forum, får väll hoppas på svar.

Jippi, hittade svar. http://flyff.gpotato.com/phpbb/viewtopic.php?t=13846

Redigerad av Knarkuzz
Länk till kommentar
Dela på andra sidor