xstreem Skrivet 15 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 augusti, 2006 Oggi (Magician(?)) Vet inte vad mitt 2nd job ska vara än! Men har bestämt mig för att bli Magician! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 15 augusti, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 15 augusti, 2006 Äntligen funkar skiten igen. Någon som behöver en healer? Jag måste lvla mina buffs lite igen. (Min attack skill är redan 3 lvls över alla andra :S ) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 15 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 augusti, 2006 Fick bank kortet och allt idag tyvärr så får jag inga pengar poå det förrän på fredag Vad sägs om att jag ger dig en massa fina saker om du köper mig en Baby Luia? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Santa Skrivet 15 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 augusti, 2006 Vad sägs om att jag ger dig en massa fina saker om du köper mig en Baby Luia? Njaeeeoo, vet itne riktigt, Det är ju riktiga pengar, så det är värt ganska mycket, meeeeeen, vi KANSKE kan komma på något som du kan byta mot den, kanske Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 15 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 augusti, 2006 Njaeeeoo, vet itne riktigt, Det är ju riktiga pengar, så det är värt ganska mycket, meeeeeen, vi KANSKE kan komma på något som du kan byta mot den, kanske Hur mycket är det i riktiga pengar då? Jag kan inte fixa gpotatoes, och vill verkligen ha en! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Santa Skrivet 15 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 augusti, 2006 Hur mycket är det i riktiga pengar då? Jag kan inte fixa gpotatoes, och vill verkligen ha en! Billigaste som går att fixa är 1000 GPotato för 10$ , ca 100 kronor eller nåt o ett djur är väll runt 3000? så det är 300 kr kan ju ta me fan köpa ett riktigt djur för dom pengarna meeeen det har jag redan Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 15 augusti, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 15 augusti, 2006 Billigaste som går att fixa är 1000 GPotato för 10$ , ca 100 kronor eller nåt o ett djur är väll runt 3000? så det är 300 kr kan ju ta me fan köpa ett riktigt djur för dom pengarna meeeen det har jag redan haha, en hamster då eller? ne, skämt och sido. Jag är också sugen på att spendera lite SEK på GPotatos.. Men är inte riktigt sugen på det än. tror jag ska lvla upp StellHell till lvl 60 och Bice till minst lvl 40 innan jag ska köpa GPotato. Så Siana, antingen fixar vi det med Penya's Ingame(Många miljoner) Eller så kan du betala mig när det är DH, kan komma upp och roffa cash. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 15 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 augusti, 2006 haha, en hamster då eller? ne, skämt och sido. Jag är också sugen på att spendera lite SEK på GPotatos.. Men är inte riktigt sugen på det än. tror jag ska lvla upp StellHell till lvl 60 och Bice till minst lvl 40 innan jag ska köpa GPotato. Så Siana, antingen fixar vi det med Penya's Ingame(Många miljoner) Eller så kan du betala mig när det är DH, kan komma upp och roffa cash. Det skulle funka. Då kan jag ju vänta lite med den också, de kanske får fler. Fast jag har hört att man bara kommer kunna köpa pets en viss period? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
rabarben Skrivet 15 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 augusti, 2006 (redigerad) Det skulle funka. Då kan jag ju vänta lite med den också, de kanske får fler. Fast jag har hört att man bara kommer kunna köpa pets en viss period? Tihi sova var det! Kan man bara få pets genom att handla med riktiga pengar? :'( Redigerad 15 augusti, 2006 av rabarben Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 15 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 augusti, 2006 Tihi sova var det! Kan man bara få pets genom att handla med riktiga pengar? :'( Argh! Du har rätt, måååste sova nu! Nej, du kan köpa pets av andra spelare... För sisådär 35 miljoner. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 15 augusti, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 15 augusti, 2006 Det skulle funka. Då kan jag ju vänta lite med den också, de kanske får fler. Fast jag har hört att man bara kommer kunna köpa pets en viss period? du kan alltid köpa pets, men det är 10% rabatt på dom just nu, vet inte hur länge men men.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
rabarben Skrivet 15 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 augusti, 2006 Argh! Du har rätt, måååste sova nu! Nej, du kan köpa pets av andra spelare... För sisådär 35 miljoner. *Sätter mig i ett hörn och gråter* Sov gott! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kalan Skrivet 15 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 augusti, 2006 Har inget att göra inatt och spelet ser kul ut. Laddar ner i skrivande stund Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 15 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 augusti, 2006 Har inget att göra inatt och spelet ser kul ut. Laddar ner i skrivande stund Det är kul också! Läs om olika klasser och quest på deras officiella hemsida eller på FLYFFWorld, så du är förberedd! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 15 augusti, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 15 augusti, 2006 Det är kul också! Läs om olika klasser och quest på deras officiella hemsida eller på FLYFFWorld, så du är förberedd! Men gå och lägg dig för helvete innan du får stryk pojkvasker! Du måste ju va utvilad när du ska till skolan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 15 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 augusti, 2006 Men gå och lägg dig för helvete innan du får stryk pojkvasker! Du måste ju va utvilad när du ska till skolan. Okej, sover nu. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 16 augusti, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 16 augusti, 2006 Okej, sover nu. G'natt soetnews. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nerheden Skrivet 16 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 augusti, 2006 (redigerad) Hmm, någon annan som fick nått felmeddelande när de skulle patcha spelet? Står bara ERROR: File not found CODE:12150 RESULT4. Någon som vet vad det är för fel? Får väll prova att installera om. *Edit* Gick tydligen inte att avinstallera och installera om. Den installationen jag tankde från fileplanet hade typ 900+ filer att uppdatera, och installationen från http://flyff.gpotato.com/ hade över 1000 filer. Fast där också så fick jag samma errior. Någon som vet lösningen? Har även frågat på deras forum, får väll hoppas på svar. Jippi, hittade svar. http://flyff.gpotato.com/phpbb/viewtopic.php?t=13846 Redigerad 16 augusti, 2006 av Knarkuzz Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kalan Skrivet 16 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 augusti, 2006 Nähe, det funkar inte. Står att det håller på att ladda ner någon ful patch, men inget händer. Orkar inte göra något åt det, avinstallerar skiten nu. Jävla bajs. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
thotim Skrivet 16 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 augusti, 2006 Tihi, ska pröva på spelet nu. Funderar på Magican eller Assist. Vad kan ni rekommendera? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts