Jump to content

Flyff: Fly For Fun | MMORPG

StellHell
 Share

Recommended Posts

• Inlägg 1,5k
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

O rly? :) Nae, men, om jag använder JSHC i mina nick känner ju alla igen mig, istället för om jag skulle nickat Hejjagärenacrobat..

Måste alla känna igen dig?

Min Assist(som nu är lvl 22) är det bara Siana, Slew och Tossie som vet om. Kan va någon mer möjligtvis men inte vad jag kommer på just nu. Kommer säga vad den heter när jag är över lvl 28 och har provat på AoE, är det inget att ha kommer jag deleta gubben. Därför jag inte har sagt vad gubben heter till någon(förutom dom 3).

@Siana: Snuskigt fina bilder. I REGRET NOTHING!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Är det möjligt att ändra sitt nick i spelet efter en viss spelad tid? Dessutom undrar jag hur man travlar till en annan Ö?

:wub:

Det går inte byta namn på sina gubbar. Kanske möjligtvis om du skulle heta typ "SIEGHEIL" eller något och en GM ser dig. Tror dock det är större chans att dom bannad dig än att dom byter ditt namn.

Att komma till en annan ö finns det 2 sätt att göra.

1: Kör en Blinkwing, finns att köpa hos magishopen.

2: Flyg (lvl 20 req)

--------------------------------------------

Det krånglar igen för mig. Som det gjorde när vi började spela. Kommer inte in, och när jag väl kommer in så har jag så hög ping så jag inte kan göra nått sen blir jag disconnectad nästan direkt. Antar att det är för all jävla dimma på sjön idag.. :D

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Yeah! Hittade Teba Suit och Boots idag! En riktigt bra enchantad Suit också, fick låna pengar av StellHell för att ha råd, för mina hade gått åt till den nya guilden. :D

Jepp, jag gjorde också en ny guild idag. Namnet blev SweDoom igen, något krånglade så jag kommer aldrig kunna byta namn på den. Men, skit samma, SweDoom är fint. Jag vet inte om den ska vara en level 25+ eller 30+ än, men 20+ är hursomhelst slopat.

StellHell fick sin vilja igenom, den tjatgrisen, när det gäller cloak, men såhär i efterhand måste jag säga att den var nice. Ovanlig, och snygg.

Självklart måste vi posera lite också. :)

*bilder*

Hmm... Vad ska man säga?

Notera min nya, fina, röda suit. :wub:

Santa: varför ska han göra det? Alla andra spelar ju på Lawolf, tror inte han vill ha sin karaktär på Mia bara för att du kan PL'a honom. :D

Fan vad cool man ser ut på högre levels, nu ska ajg ta o PGa hela natten bara för det :D

Edit: Kan någon visa vart jag ska levla?

Redigerad av MAFIA_KING
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Yehe, har precis blivit Acrobat!!

Dock har jag ett litet probelm, eftersom man är i lvlv 15 måste man jag döda runt där, eller? Eftersom man ska kunna gå upp i exp. Dock funkar detta inte riktigt eftersom när monstret är framme och hugger på en så spyrman ut pilar utan att dem tar någon damage, plus att man själv måste äta massivs med mat för att hålla sig vid liv.

Lajnux har tydligen nämnt något om att man ska kunna ladda pilarna så att dem kan mer damage... så, någon som vet något om detta? :huh:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor