ZcruweN Skrivet 13 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 augusti, 2006 Haha, jag har ju snackat med wizardd tidigare! Han är schysst. Skämtar du? Tyvärr var han inte inne när jag spelade just nu. BTW här är min char nu Armorn fick jag av honom dessutom Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 13 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 augusti, 2006 Nej, nej. Spelet är inte så stort, man springer på samma personer då och då. Jag har ju sprungit på flera GTAsajtare också. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 13 augusti, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 13 augusti, 2006 Någon som är lvl 37 eller nära lvl 37 som vill ha en healer/buffer med sig? (Om det inte finns någon lvl 37a så går det bra med någon ett par lvlar över 18 med) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZcruweN Skrivet 13 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 augusti, 2006 Nej, nej. Spelet är inte så stort, man springer på samma personer då och då. Jag har ju sprungit på flera GTAsajtare också. Men inte mig :'( Kräftkalas, kräftkalas nu äre kräftkalas för nu loggar jag ju in. För FLYFF är beroende frammkallande och jag måste få spela igeeeeeen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MAFIA_KING Skrivet 13 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 augusti, 2006 Får ajg fråga vad PL är? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZcruweN Skrivet 13 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 augusti, 2006 Får ajg fråga vad PL är? Player Lvling. När nån annan lvlar åt en. Om man t.ex går i grupp med en annan som är högre lvl än sig själv (obs 15 lvlar högre än sig själv max) så kan den andra slå på som fan och man själv får xp för det Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 13 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 augusti, 2006 Någon som är lvl 37 eller nära lvl 37 som vill ha en healer/buffer med sig? (Om det inte finns någon lvl 37a så går det bra med någon ett par lvlar över 18 med) Jag.!!!! Lvl 30. Snälla? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 13 augusti, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 13 augusti, 2006 Player Lvling. När nån annan lvlar åt en. Om man t.ex går i grupp med en annan som är högre lvl än sig själv (obs 15 lvlar högre än sig själv max) så kan den andra slå på som fan och man själv får xp för det Först och främst. PL står för Power lvling. Och sen är det 19 lvlar som är max. Har som sagt min assist, som ska bli AoE hora. Men måste bli lvl 28 först, och då tänkte jag att jag ska sega upp dom 10 lvlarna så jag hinner boosta mina buffs lite. @SlewME: Hoppas du är inne nu. Jag addar dig på FriendList, sen så har du en privat healer hela dagen idag skulle jag tro. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZcruweN Skrivet 13 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 augusti, 2006 Först och främst. PL står för Power lvling. Och sen är det 19 lvlar som är max. Detaljer detaljer Föresten jag skulle PL'a en kompis till mig när jag var lvl 15, han var 3 och det gick inte Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 13 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 augusti, 2006 Först och främst. PL står för Power lvling. Och sen är det 19 lvlar som är max. Har som sagt min assist, som ska bli AoE hora. Men måste bli lvl 28 först, och då tänkte jag att jag ska sega upp dom 10 lvlarna så jag hinner boosta mina buffs lite. @SlewME: Hoppas du är inne nu. Jag addar dig på FriendList, sen så har du en privat healer hela dagen idag skulle jag tro. Nu är jag inne. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MAFIA_KING Skrivet 13 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 augusti, 2006 Först och främst. PL står för Power lvling. Och sen är det 19 lvlar som är max. Har som sagt min assist, som ska bli AoE hora. Men måste bli lvl 28 först, och då tänkte jag att jag ska sega upp dom 10 lvlarna så jag hinner boosta mina buffs lite. @SlewME: Hoppas du är inne nu. Jag addar dig på FriendList, sen så har du en privat healer hela dagen idag skulle jag tro. Hörrududu, ändra min till assist med, det låter kul....lr kan man bli AoE på merc? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 13 augusti, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 13 augusti, 2006 Hörrududu, ändra min till assist med, det låter kul....lr kan man bli AoE på merc? Assist är den enda klassen som har AoE under lvl 60 tror jag. Inte helt säker men tror det. Dock efter lvl 60 så får i princip alla klasser AoE, så Assist AoE(Då Billposters) kommer bli utskrattade. Dom får ingen ny AoE förens lvl 72 eller något sånt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MAFIA_KING Skrivet 13 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 augusti, 2006 Assist är den enda klassen som har AoE under lvl 60 tror jag. Inte helt säker men tror det. Dock efter lvl 60 så får i princip alla klasser AoE, så Assist AoE(Då Billposters) kommer bli utskrattade. Dom får ingen ny AoE förens lvl 72 eller något sånt. Ok...men då blir ajg merc igen, men vad är bäst för AoE i 60 då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Santa Skrivet 13 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 augusti, 2006 Ok, tills jag får det där bank kortet så tänker jag köra på en annan gubbe, Jag kommer köra på servern Mia, om nån startar en gubbe där, och vill ha hjälp, så är mitt namn Generation, (lvl 26 atm) P.S , jag kommer troligen inte att köra så mycket mera på den när jag väll skaffat en restat scroll Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 13 augusti, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 13 augusti, 2006 Ok...men då blir ajg merc igen, men vad är bäst för AoE i 60 då? 2H Knight AoE är riktigt färsk. Elementer AoE är också riktigt fin. Men tror faktist Knight har bästa AoE'n efter lvl 60 (tills lvl 72, då får billposter bättre AoE igen ) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JSHC Skrivet 13 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 augusti, 2006 Har tänkt att börja igen, dock på en ny char.. kommer med nick och jobinfo inom kort Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 13 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 augusti, 2006 Har tänkt att börja igen, dock på en ny char.. kommer med nick och jobinfo inom kort Varför avinstallerade du flyff förut? Varför denna ilska? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JSHC Skrivet 13 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 augusti, 2006 Varför avinstallerade du flyff förut? Varför denna ilska? Ilska? Avinstallerade det inte, formaterade om hårddisken sen hade jag tappat "gnistan" Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Santa Skrivet 14 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 augusti, 2006 Har tänkt att börja igen, dock på en ny char.. kommer med nick och jobinfo inom kort Varför inte skapa nån gubbe på mia? Kan Power Levla dig lite Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 14 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 augusti, 2006 (redigerad) Yeah! Hittade Teba Suit och Boots idag! En riktigt bra enchantad Suit också, fick låna pengar av StellHell för att ha råd, för mina hade gått åt till den nya guilden. Jepp, jag gjorde också en ny guild idag. Namnet blev SweDoom igen, något krånglade så jag kommer aldrig kunna byta namn på den. Men, skit samma, SweDoom är fint. Jag vet inte om den ska vara en level 25+ eller 30+ än, men 20+ är hursomhelst slopat. StellHell fick sin vilja igenom, den tjatgrisen, när det gäller cloak, men såhär i efterhand måste jag säga att den var nice. Ovanlig, och snygg. Självklart måste vi posera lite också. http://img156.imageshack.us/img156/8936/lmaoeu7.png Tihi. http://img128.imageshack.us/img128/6909/snygguh7.png Stiligt, inte sant? http://img81.imageshack.us/img81/4176/stensaxpaseuk0.png En motsvarighet till Sten, Sax, Påse. http://img156.imageshack.us/img156/6123/lmao2um9.png Hmm... Vad ska man säga? Notera min nya, fina, röda suit. Santa: varför ska han göra det? Alla andra spelar ju på Lawolf, tror inte han vill ha sin karaktär på Mia bara för att du kan PL'a honom. Redigerad 14 augusti, 2006 av Siana Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts