JSHC Skrivet 2 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 augusti, 2006 Du vara Assist. Ugga ugga! *slår på bröstet* StellHell: Blade Siana: Psykeeper chucky.swe: Psykeeper Zcruwen: ? GiZmo: ? momo: ? Santa: Assist ( ? ) Du kan skriva upp mig Ska blir elementer Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Santa Skrivet 2 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 augusti, 2006 Ding, lvl 14 En level til lsen blire assist ( Hela, buffa mm ) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 2 augusti, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 2 augusti, 2006 Ding, lvl 14 En level til lsen blire assist ( Hela, buffa mm ) Skönt att vi har en som är villig att spela Assist utan att tvinga på något det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Santa Skrivet 2 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 augusti, 2006 Skönt att vi har en som är villig att spela Assist utan att tvinga på något det. Lättare att tränna, eftersom folk vill ha buffar, så är det lätt att vara med i ett "Party" Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
chucky.swe Skrivet 2 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 augusti, 2006 Vilka servrar kör ni på gott folk? (Flyff) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 2 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 augusti, 2006 Oof, nu är datorn formaterad. Jag håller på och patchar Flyff (931 packages ), sedan ska jag börja spela. Alla verkar ha fått ett ruskigt försprång nu. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Santa Skrivet 2 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 augusti, 2006 Jag kör på Lawolf Ding, lvl 15 Håller på att skaffa sakerna till jobbet just nu Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 2 augusti, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 2 augusti, 2006 Vilka servrar kör ni på gott folk? (Flyff) Lawolf. Stor fördel som sagt om att börjar på samma server. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 2 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 augusti, 2006 Ajja börjar om på Lawof då.. Gizgiz Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
momo Skrivet 2 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 augusti, 2006 Men jag är juu inne på första servern. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 2 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 augusti, 2006 .lvl7 nu ^^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JSHC Skrivet 2 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 augusti, 2006 Jag är lvl 5 hade en lvl 8 men gjorde en ny Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Santa Skrivet 2 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 augusti, 2006 Nu finns det en ny (första?) assist här än så länge kan jag bara hela, men de blir mer sen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 2 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 augusti, 2006 (redigerad) Ska tanka FLYFF nu, har för mig att jag har spelat det förut men vet inte riktigt. Så ska jag bestämma mig vilken klass jag ska bli. Återkommer med det senare. Oh fuck, det fanns inte torrents nedladdning. Då blev det inget FLYFF för min del eftersom att det hänger sej efter några mb om jag tankar på vanligt vis. Redigerad 2 augusti, 2006 av Lajnux Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 2 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 augusti, 2006 (redigerad) Men vafan Stell! 3-2 sa du ju! Jag som var level 8 och allt... Spelet är kul, men jag blir galen på alla quests! Man ska gå och hitta en person som jag fan inte hittar någonstans. Jag kan inte hitta Marsha som ska göra kartan, och jag kan inte hitta kompisarna till Stin. Finns det någon slags hjälpkarta? Edit. Tjoho! Redigerad 2 augusti, 2006 av Siana Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tossie Skrivet 2 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 augusti, 2006 Ska tanka FLYFF nu, har för mig att jag har spelat det förut men vet inte riktigt. Så ska jag bestämma mig vilken klass jag ska bli. Återkommer med det senare. Oh fuck, det fanns inte torrents nedladdning. Då blev det inget FLYFF för min del eftersom att det hänger sej efter några mb om jag tankar på vanligt vis. http://torrent.mmosite.com/bt/flyffeng/fly....02.rar.torrent Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 2 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 augusti, 2006 http://torrent.mmosite.com/bt/flyffeng/fly....02.rar.torrent Woohoo ! You made my day man! Se upp ! För snart kommer jag! Yesyesyesyesyes Man tackar, man tackar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 2 augusti, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 2 augusti, 2006 Men vafan Stell! 3-2 sa du ju! Jag som var level 8 och allt... Spelet är kul, men jag blir galen på alla quests! Man ska gå och hitta en person som jag fan inte hittar någonstans. Jag kan inte hitta Marsha som ska göra kartan, och jag kan inte hitta kompisarna till Stin. Finns det någon slags hjälpkarta? Edit. Tjoho! Jo, jag vet att jag sa 3-2.. Men det va när jag bara visste att det va du och jag. Det är bättre att byta till den servern som den hösta är på (dvs santa för närvarandet). Själv är jag lvl 8 nu. Ska ta en liten paus, behöver fixa lite saker på WoW. Till alla som spelar! Skriv erat Ingame Namn så att alla kan adda er på friends och så jag kan lägga in er i första posten. Skriv också vilken klass ni kommer att välja (lvl 15 först) sen lvl 60. T.ex. StellHell - StellHell Mercenary(Blade) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Santa Skrivet 2 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 augusti, 2006 (redigerad) Sen blir det nog ringmaster, tänk vad folk gillar att bli helade lvl 4 helning nu, kräver lvl 3 heling och lvl 18 för att lära mig nåt nytt, 2 levlar kvar...... Iallfalll, ska bli en Ringmaster som sagt Redigerad 2 augusti, 2006 av Santa Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 2 augusti, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 2 augusti, 2006 Sen blir det nog ringmaster, tänk vad folk gillar att bli helade lvl 4 helning nu, kräver lvl 3 heling och lvl 18 för att lära mig nåt nytt, 2 levlar kvar...... Iallfalll, ska bli en Ringmaster som sagt Ingame Name tack. Så jag kan lägga in dig i listan! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts