Jump to content

Flyff: Fly For Fun | MMORPG

StellHell
 Share

Recommended Posts

• Inlägg 1,5k
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Jag kan gärna bli moderator på forumet. ^_^

Än så länge är det ju inte så stort, inte så mycket att hålla koll på, kanske. :huh:

StellHell - cool film! Hur fan gick det till?! :)

Nej, men jag vill att någon kollar när ej jag är inne, finns spammare överallt :lol:.

Gör dig till mod, du är duktig. :D

Redigerad av SlewME
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Tror det var på slutet av betan som dom spawnade massa monster i alla städer. Även sista bossen Clockworks som är den högsta och svåraste bossen i spelet. Man måste ha ett fullt party och den kan bara va folk i samma guild. När man väl summonar honom så droppar han grymt fina saker men man kan bara döda honom 1 gång.

Btw, satt och räknade lite på skill lvls. Grymt jobbigt att fixa lvl 20 i skills.

lvl 1 - 0% (0ggr)

lvl 2 - 2,5% (50ggr)

lvl 3 - 1% (100ggr)

lvl 4 - 0,75% (~140ggr)

lvl 5 - 0.5% (200ggr)

lvl 6 - 0.25% (400ggr)

lvl 7 - 0,15% (~666ggr)

lvl 8 - 0,125% (800ggr)

Jag har inte hittat en vetting uträkning för det än. Och är inte säker på lvl 4 och lvl 7.. Dom skiftar ibland när man kollar på % antal.

Därimot är jag säker på lvl 8 och 2, 3

lvl 20 är 12.000 eller 20.000 gånger. Tror det va 12.000. Stog på flyff forumet.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Nämen Stellis då! :)

Kom de aldrig på dig?

Varför ska dom veta vad vi gör på rasterna?

Vad är det för skillnad att spela Single Player och Online. Dom blockar spelportar, men sen får alla sitta och spela CS som jävla nötter.

Vi fixade Proxy och lirade WoW och andra online spel. Inte ett ont anande, dom trodde väl vi satt och spelade CS som alla andra nördar.

*quickie*

Min assist är numera assist och inte Vergant. Ska fixa lite med guilderna.

MAGE OCH ACROBAT ANROPAS! JAG VILL VETA VAD MAN BEHÖVER FÖR GATHERING QUESTERNA OCH VAD MAN MÅSTE DÖDA, VILL OCKSÅ VETA VART NI HITTAR ERA BÖCKER!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Varför ska dom veta vad vi gör på rasterna?

Vad är det för skillnad att spela Single Player och Online. Dom blockar spelportar, men sen får alla sitta och spela CS som jävla nötter.

Vi fixade Proxy och lirade WoW och andra online spel. Inte ett ont anande, dom trodde väl vi satt och spelade CS som alla andra nördar.

*quickie*

Min assist är numera assist och inte Vergant. Ska fixa lite med guilderna.

MAGE OCH ACROBAT ANROPAS! JAG VILL VETA VAD MAN BEHÖVER FÖR GATHERING QUESTERNA OCH VAD MAN MÅSTE DÖDA, VILL OCKSÅ VETA VART NI HITTAR ERA BÖCKER!

Du ska dra honom till 28 för att få AoE då eller? Fan då, jag blir ju ensam på toppen. :)

Minns inte vad man behöver, men min bok låg vid fountain of the dead.

Jag hittade en gammal FLYFF- printscreen, förresten. Spelet måste ha varit buggigt på den tiden.

Redigerad av Siana
Länk till kommentar
Dela på andra sidor