chucky.swe Skrivet 12 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 augusti, 2006 Siana..Du kanske skulle ta det i det forumet Annars så kommer jag att börja spela nån gång under hösten iaf seriöst då.Då kommer även alla i min vänlista att försvinna tror jag..Vill inte bli stör i pl* stadiumet.. pl* Power Levling. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 12 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 augusti, 2006 (redigerad) Jag kan gärna bli moderator på forumet. Än så länge är det ju inte så stort, inte så mycket att hålla koll på, kanske. StellHell - cool film! Hur fan gick det till?! Nej, men jag vill att någon kollar när ej jag är inne, finns spammare överallt . Gör dig till mod, du är duktig. Redigerad 12 augusti, 2006 av SlewME Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 12 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 augusti, 2006 Nej, men jag vill att någon kollar när ej jag är inne, finns spammare överallt . Gör dig till mod, du är duktig. Yay! Oh, en sak till. Kan man inte ha en bild som signatur, och ingen avatar?! Jag lider. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 12 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 augusti, 2006 (redigerad) Yay! Oh, en sak till. Kan man inte ha en bild som signatur, och ingen avatar?! Jag lider. Det kan du nu. Fixat både upload och via url. 80 x 80 Redigerad 12 augusti, 2006 av SlewME Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 12 augusti, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 12 augusti, 2006 Tror det var på slutet av betan som dom spawnade massa monster i alla städer. Även sista bossen Clockworks som är den högsta och svåraste bossen i spelet. Man måste ha ett fullt party och den kan bara va folk i samma guild. När man väl summonar honom så droppar han grymt fina saker men man kan bara döda honom 1 gång. Btw, satt och räknade lite på skill lvls. Grymt jobbigt att fixa lvl 20 i skills. lvl 1 - 0% (0ggr) lvl 2 - 2,5% (50ggr) lvl 3 - 1% (100ggr) lvl 4 - 0,75% (~140ggr) lvl 5 - 0.5% (200ggr) lvl 6 - 0.25% (400ggr) lvl 7 - 0,15% (~666ggr) lvl 8 - 0,125% (800ggr) Jag har inte hittat en vetting uträkning för det än. Och är inte säker på lvl 4 och lvl 7.. Dom skiftar ibland när man kollar på % antal. Därimot är jag säker på lvl 8 och 2, 3 lvl 20 är 12.000 eller 20.000 gånger. Tror det va 12.000. Stog på flyff forumet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 12 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 augusti, 2006 Hurray! Level 50! Nu ska jag se på film. Imorgon fixar jag guilden. Kan tillägga att jag kommer dra ner på spelandet nu. Skolan börjar, och jag har fått den PG- start jag velat ha. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
rabarben Skrivet 12 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 augusti, 2006 Woohoo! VIlken loot dag för mig alltså! Hittade en power dice 4, 6 och 10. Hade tänkt sälja 4:an för 200K 6:an för 350 K. Men vad tycker ni ja ska ta för 10:an? Och btw... lvlade till 23 idag! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Santa Skrivet 12 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 augusti, 2006 Skolan börjar om typ.... 1-2 veckor, Blir EXTREMT mycket mindre spelnde då :S på helgerna kommer jag nog köra mest, hopaps jag skaffat restat scrollen tilsl dess, annars blir jag tjurig :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZcruweN Skrivet 12 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 augusti, 2006 Huray har inte spelat på ett par dagar nu och på torsdag och framåt kommer det nog inte bli nått spelande på vardagarna. För på torsdag börjar det riktiga allvaret för mig Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 12 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 augusti, 2006 Äh, det är väl inte så farligt. Jag ska ju gå på en skola där man får en laptop, jag kan spela på rasterna. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZcruweN Skrivet 12 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 augusti, 2006 Äh, det är väl inte så farligt. Jag ska ju gå på en skola där man får en laptop, jag kan spela på rasterna. GARGH Visste att jag skulle välja john bauer istället för Polhem, nu blir jag nästan sur *stänger in mig själv* Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 12 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 augusti, 2006 GARGH Visste att jag skulle välja john bauer istället för Polhem, nu blir jag nästan sur *stänger in mig själv* Jag tror inte det går på John Bauer, de har satt någon finurlig spärr på portarna så du inte kan spela. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 13 augusti, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 13 augusti, 2006 Jag tror inte det går på John Bauer, de har satt någon finurlig spärr på portarna så du inte kan spela. Proxy.. Lirade WoW på rasterna typ hela tvåan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 13 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 augusti, 2006 Proxy.. Lirade WoW på rasterna typ hela tvåan. Nämen Stellis då! Kom de aldrig på dig? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 13 augusti, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 13 augusti, 2006 Nämen Stellis då! Kom de aldrig på dig? Varför ska dom veta vad vi gör på rasterna? Vad är det för skillnad att spela Single Player och Online. Dom blockar spelportar, men sen får alla sitta och spela CS som jävla nötter. Vi fixade Proxy och lirade WoW och andra online spel. Inte ett ont anande, dom trodde väl vi satt och spelade CS som alla andra nördar. *quickie* Min assist är numera assist och inte Vergant. Ska fixa lite med guilderna. MAGE OCH ACROBAT ANROPAS! JAG VILL VETA VAD MAN BEHÖVER FÖR GATHERING QUESTERNA OCH VAD MAN MÅSTE DÖDA, VILL OCKSÅ VETA VART NI HITTAR ERA BÖCKER! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 13 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 augusti, 2006 (redigerad) Varför ska dom veta vad vi gör på rasterna? Vad är det för skillnad att spela Single Player och Online. Dom blockar spelportar, men sen får alla sitta och spela CS som jävla nötter. Vi fixade Proxy och lirade WoW och andra online spel. Inte ett ont anande, dom trodde väl vi satt och spelade CS som alla andra nördar. *quickie* Min assist är numera assist och inte Vergant. Ska fixa lite med guilderna. MAGE OCH ACROBAT ANROPAS! JAG VILL VETA VAD MAN BEHÖVER FÖR GATHERING QUESTERNA OCH VAD MAN MÅSTE DÖDA, VILL OCKSÅ VETA VART NI HITTAR ERA BÖCKER! Du ska dra honom till 28 för att få AoE då eller? Fan då, jag blir ju ensam på toppen. Minns inte vad man behöver, men min bok låg vid fountain of the dead. Jag hittade en gammal FLYFF- printscreen, förresten. Spelet måste ha varit buggigt på den tiden. http://img360.imageshack.us/img360/9863/flyff000454wm.jpg Redigerad 13 augusti, 2006 av Siana Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 13 augusti, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 13 augusti, 2006 Här är cloaken jag snackade om Siana. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 13 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 augusti, 2006 Äh, vad är så speciellt med den?! Tycker det finns snyggare. Visar imorgon. Fixar guilden då med. Sova nu. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZcruweN Skrivet 13 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 augusti, 2006 Dingade 23 idag då När jag började var jag lvl 18. En från min guild PL'ade mig så jag vart lvl 23, jeffligt schysst av han. här är bild när jag var lvl 19 lägger in screen sen på min char nu Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 13 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 augusti, 2006 Haha, jag har ju snackat med wizardd tidigare! Han är schysst. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts