rabarben Skrivet 11 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 augusti, 2006 Lånar den här tråden då: Vad heter den där hemsidan där man kan välja spel och sedan kollar den upp om datorn klarar det eller inte? Han bara lvla till 21 idag. Spelade golf hela dagen så hade inte så mycket tid och spela. Det ska tas igen imorron. Ska vara minst 25 då! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JSHC Skrivet 11 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 augusti, 2006 Jag chansar på skapa. Och varför har du det? Blev så segt att köra ensam till slut, och om man inte spelar 1 dag har alla dragit ifrån en.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Santa Skrivet 11 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 augusti, 2006 Håller med JS, men han kan ialflall tränna själv, jag kan inte, därför jag ska restata. visst, jag behöver inte döda utan jag leechar från andra, MEN DET ÄR INGET KUL! JAG VILL DÖDA! JAG VILL LOOTA! JAG VILL GÖRA UPPDRAG! JAG VILL INTE HA HJÄLP AV ANDRA FÖR ATT LEVLA ..... :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 11 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 augusti, 2006 Håller med JS, men han kan ialflall tränna själv, jag kan inte, därför jag ska restata. visst, jag behöver inte döda utan jag leechar från andra, MEN DET ÄR INGET KUL! JAG VILL DÖDA! JAG VILL LOOTA! JAG VILL GÖRA UPPDRAG! JAG VILL INTE HA HJÄLP AV ANDRA FÖR ATT LEVLA ..... :'( Bli en Billposter- AoE'are. Är grymt avundsjuka på dem. JSHC, jag förstår vad du menar med om man inte spelar på en dag har alla dragit ifrån. Fast så är det inte riktigt längre... Dels levlar man ju segare nu, sen spelar varken jag eller StellHell lika intensivt. StellHell hade i för sig någon fest att gå på idag... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 12 augusti, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 12 augusti, 2006 Bli en Billposter- AoE'are. Är grymt avundsjuka på dem. JSHC, jag förstår vad du menar med om man inte spelar på en dag har alla dragit ifrån. Fast så är det inte riktigt längre... Dels levlar man ju segare nu, sen spelar varken jag eller StellHell lika intensivt. StellHell hade i för sig någon fest att gå på idag... Jag har dragit 1 lvl på 3 dagar nu, skulle kunnat dragit 10 utan vidare. Tis: Främmat Ons: Fest Tor: Kalas Fre: Fest Har knappt vart online alls faktist. Och när jag vart online har jag bara skillat, vilket är så jävla trist! Iofs så har det gett utdelning. från lvl 4 till lvl 9 på Blazing Sword, lvl 7 till lvl 8 på Bloody Strike, och från lvl 1 till lvl 3 på Reflex Hit. Så jag har dragit 13 skill lvls och 1 vanlig lvl. Det gämnar ut sig med alla vanliga lvls jag missade. Btw, tänkte kolla hör först om någon är intresserad av lite smycken? En VigorRing(+1STR) och ett +109FP Halsband. Ringen kostar 500.000 och halsbandet kostar 6.000.000. Ni har altså ~10%-20% rabatt. Det är lvl 13(ring)/21(halsband) req på dom. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jazz Skrivet 12 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 augusti, 2006 (redigerad) Jaha, invalidusername blev det (Jazz var upptaget, liknande namn också) och efter ett missförstånd med datorn stängdes spelet av. Passade då på att launcha nyheterna och skriva ut en del papper. Btw, lägger till alla som finns på listan i första posten, acceptera om ni vill. Redigerad 12 augusti, 2006 av Jazz Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
chucky.swe Skrivet 12 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 augusti, 2006 Så..Stell jag borde få lite pengar för mitt GoreNecklace+1 (+ 89 hp) eller är det lågt värde på dom? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 12 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 augusti, 2006 Jag har ett Gore+4, det är värt en hel del. +1 är värt typ 750k. Lootade smycken som fan igår och i förrgår. Har en Arek+3 (+4 i DEX) och tre stycken Demol+3- örhängen (19+ i dmg). Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
chucky.swe Skrivet 12 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 augusti, 2006 Låter fint..Hur mycket ska du ha för ett Demol örhänge? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jazz Skrivet 12 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 augusti, 2006 (redigerad) Lvlat till 10an nu. Måste tacka StellHell för hans nybörjarguide som har hjälpt mig mycket! Skulle dock vilja veta var jag kan hitta dessa 2 quests som är tvunget. Kul spel btw. Redigerad 12 augusti, 2006 av Jazz Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 12 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 augusti, 2006 Låter fint..Hur mycket ska du ha för ett Demol örhänge? 3,5m, vänskapspris. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 12 augusti, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 12 augusti, 2006 Så..Stell jag borde få lite pengar för mitt GoreNecklace+1 (+ 89 hp) eller är det lågt värde på dom? Neck+1 750k Neck+2 1-3mille Neck+3 6-7mille Neck+4 12-14mille Ring 500-600k Ring+1 1mille Ring+2 2mille Ring+3 4mille @Siana, jag ska ha den ringen.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 12 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 augusti, 2006 @Siana, jag ska ha den ringen.. Den kostar sin slant, kan jag säga dig. Förövrigt ska jag sätta level 50 om en liten stund. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 12 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 augusti, 2006 (redigerad) Jag vill nu gå ut officiellt med mitt Flyff-forum. Flyff Sverige heter det. Ett forum helt på senska för flyffintresserade. Forumet är under utveckling och går framåt. Valde att inte göra en hemsida då det redan finns en utmärkt hemsida samt att jag inte har leveln inne. Forumets huvudsakliga syfte är att folk från Sverige ska kunna träffas och snacka massa skit. Där kan du även sälja grejer, fråga om hjälp och eller prata om andra saker som rör flyff. En "allmänt"-del kommer ev. att komma. Jag söker EN moderator eller person som vill hjälpa till med sida, varför är för att jag inte alltid kommer att vara inne. Är ingen robot. Buggar KOMMER att påträffas och jag önskar om dessa kan rapporteras till mig. Hemsida: http://www.beffo.se/flyff/ Redigerad 12 augusti, 2006 av SlewME Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 12 augusti, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 12 augusti, 2006 Jag vill nu gå ut officiellt med mitt Flyff-forum. Flyff Sverige heter det. Ett forum helt på senska för flyffintresserade. Forumet är under utveckling och går framåt. Valde att inte göra en hemsida då det redan finns en utmärkt hemsida samt att jag inte har leveln inne. Forumets huvudsakliga syfte är att folk från Sverige ska kunna träffas och snacka massa skit. Där kan du även sälja grejer, fråga om hjälp och eller prata om andra saker som rör flyff. En "allmänt"-del kommer ev. att komma. Jag söker EN moderator eller person som vill hjälpa till med sida, varför är för att jag inte alltid kommer att vara inne. Är ingen robot. Buggar KOMMER att påträffas och jag önskar om dessa kan rapporteras till mig. Hemsida: http://www.beffo.se/flyff/ Medlem. Skulle gärna hjälpa till men detta forumet tar mer eller mindre all min forumtid så.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 12 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 augusti, 2006 Medlem. Skulle gärna hjälpa till men detta forumet tar mer eller mindre all min forumtid så.. Nice . Jo, det förstår jag. Finns säkert andra som vill, tack ändå Glömde dock att säga att jag vill att man ska vara 16+ samt berätta lite om sig själv innan man får hjälpa till. Är du 15 och påväg att bli 16? Då kan vi disskutera frågan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 12 augusti, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 12 augusti, 2006 http://www.youtube.com/watch?v=HAjfSCw4-jA - Invasion (även Clockworks är med) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
chucky.swe Skrivet 12 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 augusti, 2006 Holy Hell!..Fan vad tuffa monster! Vilka levlar är dom på? (Må kanske vara lite svårt att säga det men aja) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 12 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 augusti, 2006 Jag kan gärna bli moderator på forumet. Än så länge är det ju inte så stort, inte så mycket att hålla koll på, kanske. StellHell - cool film! Hur fan gick det till?! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Santa Skrivet 12 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 augusti, 2006 Massa boss monster , önska jag var där, säkert massa loots och poäng :'( Om(när?) det händer nästa gång, Burst of crack ska bli kul Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts