Siana Skrivet 11 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 augusti, 2006 Någon som vill lvl:a upp min gubbe? Pallar inte lvl:a själv. Liksom, jag förstår inte det där. Vilken level vill du då nå? Vilken det än är måste du ju sedan fortsätta levla sen, och klarar du det inte nu kommer du ju knappast göra det senare. Upptäckte en annan sak idag. Jag behöver inte alls vänta tio dagar för ny guild - jag kan börja med questet redan idag! Men ska jag vänta ändå, eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
rabarben Skrivet 11 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 augusti, 2006 Hejsan alla! Jag har nu fått tag på en såkallad power dice och ett "gale card" eller vad det nu heter. Jag undrar nu hur det funkar att pierca eller uppgradera mina vapne/armor. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
momo Skrivet 11 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 augusti, 2006 Liksom, jag förstår inte det där. Vilken level vill du då nå? Vilken det än är måste du ju sedan fortsätta levla sen, och klarar du det inte nu kommer du ju knappast göra det senare. Upptäckte en annan sak idag. Jag behöver inte alls vänta tio dagar för ny guild - jag kan börja med questet redan idag! Men ska jag vänta ändå, eller? Jag vill att någon levlar åt mig, eftersom jag åker bort en dag. Vill någon det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 11 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 augusti, 2006 Hejsan alla! Jag har nu fått tag på en såkallad power dice och ett "gale card" eller vad det nu heter. Jag undrar nu hur det funkar att pierca eller uppgradera mina vapne/armor. Hehe. Skit i det nu när du är i din nooblevel. Sälj istället. PD4 - 200k PD6 - 350k Svårt att tro att du fick upp 8, 10 eller 12. Vad ligger kortet på? 1-6 eller 6-10? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Santa Skrivet 11 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 augusti, 2006 Jag vill att någon levlar åt mig, eftersom jag åker bort en dag. Vill någon det? Beror på, lvl/class? om du har tur så KANSKE jag kan hjälpa dig Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
momo Skrivet 11 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 augusti, 2006 (redigerad) Beror på, lvl/class? om du har tur så KANSKE jag kan hjälpa dig AA .. hjälp mig. Jag är "Mercenary" lvl 19. Haru msn? så att jag kan ge dig lösen och allt. Redigerad 11 augusti, 2006 av momo Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Santa Skrivet 11 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 augusti, 2006 AA .. hjälp mig. Jag är "Mercenary" lvl 19. Haru msn? så att jag kan ge dig lösen och allt. Njae, merc är inte direkt min favorit class, desutom har jag redan en på 24 ( Kommer INTE säga namn/server för er som undrar) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
momo Skrivet 11 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 augusti, 2006 (redigerad) Njae, merc är inte direkt min favorit class, desutom har jag redan en på 24 ( Kommer INTE säga namn/server för er som undrar) Okk .. Någon annan som vill levla med min gubbe medan jag är borta? Redigerad 11 augusti, 2006 av momo Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jazz Skrivet 11 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 augusti, 2006 (redigerad) Since I don't palla och inte vill bidra med pengar till "World Of Warcraft" läste jag lite i tråden och blev intresserad. Vad är skillnaden mellan Maplestory och Flyff? När man läser i tråden använder ni en massa förkortningar som gör att hela spelandet verkar vara en stor jobbig HTML kod, är spelet jobbigt att hantera? Hmh. Det var nog allt, tack på förhand. Edit: Nej det var inte allt, spelas det på flera olika servrar eller en stor? Redigerad 11 augusti, 2006 av Jazz Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 11 augusti, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 11 augusti, 2006 Det är stor skillnad mellan Maple och Flyff, men ändå ett par saker som är lika. Det är väldigt lättlärt. Efter en dag lovar jag att du mer eller mindre kan alla grundliga funktioner. Det finns 4 servrar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MAFIA_KING Skrivet 11 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 augusti, 2006 Japp, dingade level 10 idag Hade nog vart 20+ om jag inte spelar wow, men eftersom detta är mer som ett "secondary" spel för mig så tar det ju lite tid Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jazz Skrivet 11 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 augusti, 2006 (redigerad) Det är stor skillnad mellan Maple och Flyff, men ändå ett par saker som är lika. Det är väldigt lättlärt. Efter en dag lovar jag att du mer eller mindre kan alla grundliga funktioner. Det finns 4 servrar. Tack så mycket! Såg inte Maple tråden, som btw verkar avsevärt tråkigt. Hela GTAsajten spelar då alltså på server Lawolf om jag fattat det rätt. Kommer antagligen med mer frågor när spelet är hemma ... tack ändå. Edit: Nickat Jazz nu iallafall. Inrikting och sådant vet jag inte ännu. Redigerad 11 augusti, 2006 av Jazz Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 11 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 augusti, 2006 So, vad tycker folket ang. guilden? Jag kan ju redan skapa den. Ska jag skapa en lvl 30- guild nu, eller vänta? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
chucky.swe Skrivet 11 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 augusti, 2006 So,lvl 30 måste man vara minst?..Blir till att hardcore levla då..Hmm,skapa du din guild men kom på nåt lite småfränt namn då! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
rabarben Skrivet 11 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 augusti, 2006 Blä på dig Siana. Först var det 20. Sen när jag äntligen blir 20 så lägger du ner guilden... nu blir det 30. Och du kommer säkert lägga ner guilden igen bara för o jävlas med mig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 11 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 augusti, 2006 Since I don't palla och inte vill bidra med pengar till "World Of Warcraft" läste jag lite i tråden och blev intresserad. Vad är skillnaden mellan Maplestory och Flyff? När man läser i tråden använder ni en massa förkortningar som gör att hela spelandet verkar vara en stor jobbig HTML kod, är spelet jobbigt att hantera? Hmh. Det var nog allt, tack på förhand. Edit: Nej det var inte allt, spelas det på flera olika servrar eller en stor? Finns 4 världar och 4 serverar per värld. Spelet är ganska komplicerat att komma igång med ja. PDs, cards, upgradera vapen, armors, kvastar, spells och skit. Men man lär sig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Santa Skrivet 11 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 augusti, 2006 (redigerad) Skafa den inte än!,folk måste ju hinna komma till 30 först, inte så många som är över lvl 30 vetu Redigerad 11 augusti, 2006 av Santa Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JSHC Skrivet 11 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 augusti, 2006 Skada den inte än!,folk måste ju hinna komma till 30 först, itne så många som är över lvl 30 vetu Skada? Iaf, har typ lagt av med FLYFF Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 11 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 augusti, 2006 Skada? Iaf, har typ lagt av med FLYFF Jag chansar på skapa. Och varför har du det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Santa Skrivet 11 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 augusti, 2006 Eller, folk kanske hinner komma till lvl 30 iallfall, har kört idag (från typ 14:00) med en nyskapad tillomed tat paus lite då o då, och den är lvl 27 (Assist, server: mia, namn:fråga snällt ) så, jag har kört typ 8-9 timmar idag, från lvl 1-27 Så, om ni verkligen kämpar för att tränna, så kan ni klara er till 30 Lycka Till Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts