Jump to content

Flyff: Fly For Fun | MMORPG

StellHell
 Share

Recommended Posts

• Inlägg 1,5k
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Hmm, jag ahr hittat "parmil gauntlet" fast det är SEX: MALE, och jag är female? vad ska jag göra?

Spara den.

Rules and Conditions for Leafy Event

1) Upgrade either the "Leaf" armor set or "Parmil" armor set into +9 and receive a free "Cat+ Set"

2) Upgrade either the "Leaf" armor set or "Parmil" armor set into +10 and receive a free "Riding Cloud"

How to receive your reward

When you have succesufully upgraded either the "Leaf" armor set or "Parmil" armor set to +9 or +10 you must contact a GM (Chris, feeLz, delpheus, Norielc, Acruz) and then trade your upgraded armor set to the GM. You can only pick either the +9 prize or +10 prize. Participants will not be able to receive both prizes.

Note: Once you trade the upgraded armor set to the GM, you will not receive the upgraded armor set back.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag har en nyhet (bra för mig, dåligt för andra)

jag har precis skaffat ID o det, så snart får jag mitt bank kort ( :lol: )

Vilket betyder att jag KANSKE ska köpa en restat scroll ( sätta om stat pointen )

så ska jag slåss istället ( Billposter )

lättare för mig att tränna o göra uppdrag, o en sak för er, jag kommer fortfarande ha kvar buffarna/helning o sånt.

men MYCKET mindre mp , vilket betyder att jag inte kommer buffa så mycket/ofta :lol:

aja, får vänta o se.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag har en nyhet (bra för mig, dåligt för andra)

jag har precis skaffat ID o det, så snart får jag mitt bank kort ( :lol: )

Vilket betyder att jag KANSKE ska köpa en restat scroll ( sätta om stat pointen )

så ska jag slåss istället ( Billposter )

lättare för mig att tränna o göra uppdrag, o en sak för er, jag kommer fortfarande ha kvar buffarna/helning o sånt.

men MYCKET mindre mp , vilket betyder att jag inte kommer buffa så mycket/ofta :D

aja, får vänta o se.

Säger bara en sak. Jag leechar dig. 'nuff said.

Någon annan horunge får heala dig medans du kör AoE. Och jag ska bara titta på och skratta. :lol:

Btw, hur funkar restat scrollen? Vet dom hur många lvlar man har och skit? Och om man använder den får man dom lvls man har på Vegrant skillsen?

Jag är ruskigt sugen på både reskill och restat scroll.

*edit*

Såg att det va restat du skulle köpa. Trodde det va en reskill.

*edit 2*

@MAFIA & Siana: Jag säger sälj så fort som möjligt. Vi snackar +9 eller +10!!!

Min armor gick sönder på +4. så först ska han hitta ett fullt set(4 delar) sen ska han få ALLA delar +9/10.

Var god tjänk 10mille, minst!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

@MAFIA & Siana: Jag säger sälj så fort som möjligt. Vi snackar +9 eller +10!!!

Min armor gick sönder på +4. så först ska han hitta ett fullt set(4 delar) sen ska han få ALLA delar +9/10.

Var god tjänk 10mille, minst!

Jo, jag vet, det måste vara skitsvårt att lyckas. Men bara en handske kan han ju inte få så jättemycket för.

Bläääää, fan vad man levlar segt nu. Försökte ta level 48 men jag stannade på 60% eller så, skitsegt.

Men när jag väl är level 48 är det ju bannemej bara två levlar kvar tills level 50! Inte för att jag vet om jag får något, men det är ju en hög siffra.

Och... SweDoom stängdes ner idag. Dels stod inte StellHell ut med guildens rosalila cloak (fullt förstående, men man fick inte se cloaken när man valde logo så vad fan) och sedan tänkte vi såhär - skapar man en guild nu så kommer det många lowlvls, lite pengar och så vidare. Om tio dar kan jag skapa en ny guild igen. Om tio dar kommer vi alla vara bra mycket bättre. Så då blir det en mycket bättre guild! :lol:

Jajust, minimum på den nya guilden kommer vara 30. Ni har tio dar på er. :lol:

... Hur fan är det ens möjligt att den här siffran lyckas dyka upp överallt? Den är ju liksom inte jämn någonstans.

Redigerad av Siana
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jo, jag vet, det måste vara skitsvårt att lyckas. Men bara en handske kan han ju inte få så jättemycket för.

Bläääää, fan vad man levlar segt nu. Försökte ta level 48 men jag stannade på 60% eller så, skitsegt.

Men när jag väl är level 48 är det ju bannemej bara två levlar kvar tills level 50! Inte för att jag vet om jag får något, men det är ju en hög siffra.

Och... SweDoom stängdes ner idag. Dels stod inte StellHell ut med guildens rosalila cloak (fullt förstående, men man fick inte se cloaken när man valde logo så vad fan) och sedan tänkte vi såhär - skapar man en guild nu så kommer det många lowlvls, lite pengar och så vidare. Om tio dar kan jag skapa en ny guild igen. Om tio dar kommer vi alla vara bra mycket bättre. Så då blir det en mycket bättre guild! :lol:

Jajust, minimum på den nya guilden kommer vara 30. Ni har tio dar på er. :lol:

... Hur fan är det ens möjligt att den här siffran lyckas dyka upp överallt? Den är ju liksom inte jämn någonstans.

Dom siffrorna är självinskrivna.

Jag har inte riktigt koll på det, men på PvP servrnarna så kan du sätta pengar på folks "huvuden". Så om någon sätter ett pris på 1337 på mig, och du dödar mig så får du 1337 penya.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Igår när jag lirade var det typ 3-4 personer som fick 1337, 13,37, 1,337 pengar hela tiden för sånt....

BTW är det bara jag som tycker att 1337 har börjat blivit uttjatat?

Vafan kan man helt enkelt inte säga ELIT istället för att sitta och geek prata och säga "FNISS JAK EGER DEG FOR JAG ER 1337 FNISS LOL ROFL LMAO HAHAHAHA"

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Igår när jag lirade var det typ 3-4 personer som fick 1337, 13,37, 1,337 pengar hela tiden för sånt....

BTW är det bara jag som tycker att 1337 har börjat blivit uttjatat?

Vafan kan man helt enkelt inte säga ELIT istället för att sitta och geek prata och säga "FNISS JAK EGER DEG FOR JAG ER 1337 FNISS LOL ROFL LMAO HAHAHAHA"

Njah, det är lite dåligt när det missbrukas sådär, men jag kommer aldrig att sluta bli lite fundersam när jag crittar 1337 med starfire på wow..

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Dom siffrorna är självinskrivna.

Jag har inte riktigt koll på det, men på PvP servrnarna så kan du sätta pengar på folks "huvuden". Så om någon sätter ett pris på 1337 på mig, och du dödar mig så får du 1337 penya.

Aha, okej.

Zcruwen, jag tycker det är lite jobbigt när folk kallar sig 1337 och så vidare. Men det är fortfarande häpnadsvärt hur ofta den där siffran lyckas pluppa upp.

Ah, sådärja, level 48 och 20%. Längtar till level 50. :lol:

Redigerad av Siana
Länk till kommentar
Dela på andra sidor