Jump to content

Flyff: Fly For Fun | MMORPG

StellHell
 Share

Recommended Posts

• Inlägg 1,5k
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Okk .. tack, ska prova nu. :)

Edit: Kommer ju inte in, det står Cannot connect the game check the internet connection. Men inget är fel på min connection. :(

Det är fel för alla just nu.

Varit fel ett tag nu >.<

Jag som precis levlat och skulle in och köpa ny arm och yxa. Jävla skit!

Redigerad av SlewME
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Ni vet det där flyg qustet som man får av dior jo där får man ju nån blink sak så man kommer tillden andra tjejen..men när jag hade dödat dom där bags så dog jag å var tilbaxi flarine..Så finns det nåt sett så jag kan få tilbax den blink grej eller göra på nåt annat set?

Köpa en?

Den Blinkwing teleporterar dig bara till staden sen får du söka upp henne själv.

Du kan köpa blinkwing's av Magic handlaren i östra Flarine, tror han heter Arche eller nått sånt

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Ni vet det där flyg qustet som man får av dior jo där får man ju nån blink sak så man kommer tillden andra tjejen..men när jag hade dödat dom där bags så dog jag å var tilbaxi flarine..Så finns det nåt sett så jag kan få tilbax den blink grej eller göra på nåt annat set?

Vet du var den tjejen?

hittar inte henne någonstans.

Inte hon Diora, utan den där tjejen i Saint-Morning. :)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Hehu. Flyff fick datorn att få blåskärm. Mycket trevligt. :(

Somnade på tangentbordet.. Blev för jobbigt att skilla igår när jag kom hem från fest. Eller vad säger du Siana? :)

Aja, har samma skit som alla andra. Kan inte komma in, patchningen funkar inte. Så ni som är inne, LOGGA INTE UT!

@Rabarben:

STR - STA - DEX - INT

Blade

45 - 38 - 80 - 15

30 - 37 - 96 - 15

30 - 45 - 88 - 15

35 - 45 - 83 - 15

Knight

90 - 58 - 15 - 15

80 - 60 - 23 - 15

50 - 80 - 33 - 15

58 - 90 - 15 - 15

Ta vad du vill. Dock, dom knight builderna med mycket STA är för AoE knights. 80 STA är minimum om du ska vara en AoE knight.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor