momo Skrivet 10 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 augusti, 2006 (redigerad) I cen flarin du får det av dior..tror jag Okk .. tack, ska prova nu. Edit: Kommer ju inte in, det står Cannot connect the game check the internet connection. Men inget är fel på min connection. Redigerad 10 augusti, 2006 av momo Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 10 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 augusti, 2006 (redigerad) Okk .. tack, ska prova nu. Edit: Kommer ju inte in, det står Cannot connect the game check the internet connection. Men inget är fel på min connection. Det är fel för alla just nu. Varit fel ett tag nu >.< Jag som precis levlat och skulle in och köpa ny arm och yxa. Jävla skit! Redigerad 10 augusti, 2006 av SlewME Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 10 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 augusti, 2006 Funderar på att göra en ny char som ska vara en Merc, denna bowman var inte den bästa kan jag säga. Varken hög skada eller mycket liv. Så får min del blir det att döda monster som är högst en level högre än mig. Jag får återkomma senare ifall jag byter eller ej. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kaiser Franz Skrivet 10 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 augusti, 2006 Ni vet det där flyg qustet som man får av dior jo där får man ju nån blink sak så man kommer tillden andra tjejen..men när jag hade dödat dom där bags så dog jag å var tilbaxi flarine..Så finns det nåt sett så jag kan få tilbax den blink grej eller göra på nåt annat set? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xennah Skrivet 10 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 augusti, 2006 Är lvl 15 o håller på att bli mercenary, knight tror jag. Heter Xennah Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZcruweN Skrivet 10 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 augusti, 2006 Ni vet det där flyg qustet som man får av dior jo där får man ju nån blink sak så man kommer tillden andra tjejen..men när jag hade dödat dom där bags så dog jag å var tilbaxi flarine..Så finns det nåt sett så jag kan få tilbax den blink grej eller göra på nåt annat set? Köpa en? Den Blinkwing teleporterar dig bara till staden sen får du söka upp henne själv. Du kan köpa blinkwing's av Magic handlaren i östra Flarine, tror han heter Arche eller nått sånt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
rabarben Skrivet 10 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 augusti, 2006 Jaha... då har man nyss nått lvl 17. Datorn är varm så den startar om sig hela tiden så det får väl dröja ett tag innan jag kan lvla. Men då får ja ta igen det senare idag. Ja ska komma in i guilden idag! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZcruweN Skrivet 10 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 augusti, 2006 Ska kolla om jag kommer in, om jag gör det så kommer jag förmodligen försöka satsa på lvl 20 idag ^^, är lvl 17 nu och väldigt snart lvl 18 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 10 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 augusti, 2006 Lvl 28 . Ska försöka att ta lvl 30 idag. Kan lova att jag tar 29 iaf. Får joina ett party, blir mycket roligare att hunta då. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
momo Skrivet 10 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 augusti, 2006 Ni vet det där flyg qustet som man får av dior jo där får man ju nån blink sak så man kommer tillden andra tjejen..men när jag hade dödat dom där bags så dog jag å var tilbaxi flarine..Så finns det nåt sett så jag kan få tilbax den blink grej eller göra på nåt annat set? Vet du var den tjejen? hittar inte henne någonstans. Inte hon Diora, utan den där tjejen i Saint-Morning. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 10 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 augusti, 2006 (redigerad) Någon mer än jag som inte kan komma in i spelet? :'( Det står bara patch in process, sen händer det ingenting. Redigerad 10 augusti, 2006 av Lajnux Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
momo Skrivet 10 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 augusti, 2006 Någon mer än jag som inte kan komma in i spelet? :'( Det står bara patch in process, sen händer det ingenting. jag kan inte heller komma in. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 10 augusti, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 10 augusti, 2006 Hehu. Flyff fick datorn att få blåskärm. Mycket trevligt. Somnade på tangentbordet.. Blev för jobbigt att skilla igår när jag kom hem från fest. Eller vad säger du Siana? Aja, har samma skit som alla andra. Kan inte komma in, patchningen funkar inte. Så ni som är inne, LOGGA INTE UT! @Rabarben: STR - STA - DEX - INT Blade 45 - 38 - 80 - 15 30 - 37 - 96 - 15 30 - 45 - 88 - 15 35 - 45 - 83 - 15 Knight 90 - 58 - 15 - 15 80 - 60 - 23 - 15 50 - 80 - 33 - 15 58 - 90 - 15 - 15 Ta vad du vill. Dock, dom knight builderna med mycket STA är för AoE knights. 80 STA är minimum om du ska vara en AoE knight. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 10 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 augusti, 2006 Somnade på tangentbordet.. Blev för jobbigt att skilla igår när jag kom hem från fest. Eller vad säger du Siana? Fan vad galen du var! Du har inte lagt in min Mage- guide på förstasidan än. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 10 augusti, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 10 augusti, 2006 Det går komma in nu. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MAFIA_KING Skrivet 10 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 augusti, 2006 (redigerad) Håller på och laddar ner nu....behöver ett break från WoW, men vet ni något roligt man kan göra medans man laddar ner? Jag menar, kan man titta på quests eller så? Redigerad 10 augusti, 2006 av MAFIA_KING Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 10 augusti, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 10 augusti, 2006 Håller på och laddar ner nu....behöver ett break från WoW, men vet ni något roligt man kan göra medans man laddar ner? Jag menar, kan man titta på quests eller så? man kan, men inte nu. Sidan håller på att flytta. Men skapa ett account sålänge. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MAFIA_KING Skrivet 10 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 augusti, 2006 (redigerad) Hmmm, något konstigt har hänt...jag gjorde mitt account som du sa, men sen när jag ska logga in står det "Wrong Password"? wtf är fel? Grrr, nu börjar jag bli jävla trött på det här....har reggat 3 account och ingen av dom funkar -.- Redigerad 10 augusti, 2006 av MAFIA_KING Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
rabarben Skrivet 10 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 augusti, 2006 Hihi... jag och Lajnux lurade en snubbe på 100K! En snubbe tradade med Lajnux och råkade få med sin lvl 45 Yoyo eller va det va. Sen ville han ha tillbaka den. Efter 10 miunters gnäll och tjat fick han den. För 100 K! Kommer även ett screen sen där vi... öhm. Leker! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 10 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 augusti, 2006 Ååh, jag och Rabarben var ute och huntade idag Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts