Lajnux Skrivet 8 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 augusti, 2006 (redigerad) Nu har jag bestämt mig för vilken klass jag ska ta. Mitt val blir jester och jag undrar därmed vad jag ska ta i stats efter lvl 15? Jag nickar för övrigt Laajnux eftersom något fuckhead hade tagit Lajnux... Skulle kolla om lite info om jester på deras hemsida. Men det fanns inte ens någon Acrobat klass... Redigerad 8 augusti, 2006 av Lajnux Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
chucky.swe Skrivet 8 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 augusti, 2006 Snälla...Nån som vet vart man blir mage? Hittar inte! Är grymt desperat just nu.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Foo Skrivet 8 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 augusti, 2006 (redigerad) Laddar nu Hur gör man en account?, men mitt internet kopplar ifrån så fort jag startar flyf ändå Redigerad 8 augusti, 2006 av Foo Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 8 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 augusti, 2006 Är det bra att ha 14 800 på lvl 3? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZcruweN Skrivet 8 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 augusti, 2006 Är det bra att ha 14 800 på lvl 3? Mjovars, själv hade jag ungefär 23 000 på lvl 2 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 8 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 augusti, 2006 Mjovars, själv hade jag ungefär 23 000 på lvl 2 Gosh Hur lyckades du med det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Adriian Skrivet 8 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 augusti, 2006 Nu har jag reggat mig och heter Ismaehl. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 8 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 augusti, 2006 Jag har BARA 2k i lvl 7/8 vet itne ens hur man säljer grejor men har fått några +3 , +2 Svärd lvl 1 , och har farmat till lvl 7/8 palla quest Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 8 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 augusti, 2006 Fatta segt, är lvl 12 och det finns inte en endaste jävla quest att göra i den här lvl. Så jag blir tvungen att farma till lvl 13, finns det nån quest på lvl 13? Jag vet att det finns en där man ska döda grownup Lawolf när man är lvl 14. Bwahah! Stackars dig som får grinda till level 13! Senare får du typ bara quests från Quest Office varannan eller var tredje level. När jag tog level 40 grindade jag upp till level 41 direkt efter. Du får questen i Quest Office när du är på samma level som monstret med lägst level i sin grupp, alltså Young Lawolf, Small (...) och så vidare. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 8 augusti, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 8 augusti, 2006 Quest Required Level Requirements Monster NPC Reward Party of Is 7-10 5 Chupims Pukepuke Mikyel 3.5k Penya and EXP Flying Board 8-10 7 Peakyrinds Peakyturtle Mikyel 4k Penya and EXP New Start For Mop 9-10 7 Mops Demian Mikyel 4.5k Penya and EXP Gem For Wand 11-12 10 Poporams Doridoma Mikyel 5.5k Penya and EXP Cookies Machine Valin Baget 13-14 10 Slains Lawolf Mikyel 20 Vital Drink 400 Magic Quill Tabling 15-18 12 TarinRoots Fefern Mikyel 20 4th Refreshers Open 10th Year Gift 17-18 14 StarStones Nyangyang Mikyel 8.5k Penya 20 Town Blinkwings Alcohol of Dunkan 19-20 15 GoldenWings Bang Mikyel 9.5k Penya and EXP Sweet Desert, Deadvell 21-23 15 BlueHoneys Wagsaac Mikyel 10.5k Penya and EXP Blessed Doll 24-25 17 MiaDolls Mia Mikyel 11.5k Penya and EXP Burn Fire 26 17 FuriousMatch Mr.Pumpkin Mikyel 12.5k Penya and EXP Delicious Source, Remantororo 27-32 30 Cardins RedMantis Lancomi 27k Penya and EXP Magic Orb 31-35 30 Hammerables JackTheHammer Lancomi 31k Penya and EXP Success of Bill 31-35 30 Gigglandes Gigglebox Lancomi 31k Penya and EXP Repair Work of Saint Hall 33-38 30 MoonStones Rockmuscle Lancomi 33k Penya and EXP Helping Injured Animal 35-39 30 Bobands Hobo Lancomi 35k Penya and EXP Strange Collector 37-41 30 Dumblings Dumbull Lancomi 37k Penya and EXP For Wife 39-43 30 Kalins Totemia Lancomi 39k Penya and EXP Weak Heart 41-45 35 Clockhearts CardPuppet Lancomi 41k Penya and EXP Marble of Devil 43-37 35 Tombmarbles TombstoneBearer Lancomi 43k Penya and EXP Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
chucky.swe Skrivet 8 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 augusti, 2006 (redigerad) Nån som vet vart Fountain Of Dead Person är? Tigger även lite tjej magician kläder om nån har. Edit: Iwe..Det låter som om det går åt pipan för dig!. Redigerad 8 augusti, 2006 av chucky.swe Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 8 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 augusti, 2006 (redigerad) Yay! Han öppnade questshoppen igen! Jag har köpt allt förutom alla Peakyrinds, för jag behövde 20st, och de var dyra som fan. Jag behöver tre till, eller nog med pengar för att köpa dem (300k). Sponsra den blivande guilden! Edit. chucky, fountain of the dead finns med på kartan. Långt norr. Redigerad 8 augusti, 2006 av Siana Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Santa Skrivet 8 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 augusti, 2006 Yay! Han öppnade questshoppen igen! Jag har köpt allt förutom alla Peakyrinds, för jag behövde 20st, och de var dyra som fan. Jag behöver tre till, eller nog med pengar för att köpa dem (300k). Sponsra den blivande guilden! Edit. chucky, fountain of the dead finns med på kartan. Långt norr. kan nog fixa lite, brukar ha tur med att hitta saker, och dom där sköldpaddor sakerna är en av dom få monster jag kan döda själv iallfall, kan säga til om jag hittar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 8 augusti, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 8 augusti, 2006 Yay! Han öppnade questshoppen igen! Jag har köpt allt förutom alla Peakyrinds, för jag behövde 20st, och de var dyra som fan. Jag behöver tre till, eller nog med pengar för att köpa dem (300k). Sponsra den blivande guilden! Edit. chucky, fountain of the dead finns med på kartan. Långt norr. Men ffs.. lvl 8-10 monster. Mass döda ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 8 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 augusti, 2006 Har spelat FLYFF en del nu under dagen, sen bestämde jag mig för att ta någon timmes paus. Och nu när jag loggar in igen så laggar man så mycket att det är ospelbart. Trist läge säger jag bara. :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 8 augusti, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 8 augusti, 2006 Jag och Santa fördrev någon timme med att döda hobos. Jag älskar att vara fullbuffad. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 8 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 augusti, 2006 (redigerad) Men ffs.. lvl 8-10 monster. Mass döda ? Man lootar inget. Du måste vara på samma level eller nån level under för att kunna loota quest items. Jag är 30 levels över, chansen att loota måste vara typ 0.05%. Det betyder att, för att få tre Peakyrinds måste jag rent statistiskt döda 6000 Peakyturtles. Nejtack. Förresten, vad tycker ni om "PestilenceFromSweden" eller "LepraFromSweden" som Guildnamn? Trevliga sjukdomar, typ. Redigerad 8 augusti, 2006 av Siana Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kaiser Franz Skrivet 8 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 augusti, 2006 Fan va svårt det är och hitta twinkle stones har nån nåt bra tips??.. och ingen vill sälja eller Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
momo Skrivet 8 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 augusti, 2006 Fan va svårt det är och hitta twinkle stones har nån nåt bra tips??.. och ingen vill sälja eller Döda några "Abbaits" så hittar du säkert. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 9 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 augusti, 2006 Grinar nog till10/ som börjar jag med quest när jag orkar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts