Jump to content

Flyff: Fly For Fun | MMORPG

StellHell
 Share

Recommended Posts

• Inlägg 1,5k
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Alltså, du är en nybörjarklass i början. Och det gör inte så mycket om du sätter builden fel då, eftersom efter level 15 får du sätta om alla poäng.

StellHell, man kanske ska skriva lite build- info på startsidan? Känns som femte gången jag berättar det.

WTF?!

Det tar på min dyrbara grinding tid att skriva guilder till nybörjare. ^_^

Nedå, det kan jag fixa. Behöver dock lite hjälp från Magehörnet(Siana) och assisthörnet(santa)

Kan ni kolla upp lita bra builder till vardera klass. Jag har någolunda koll på Merc klassen.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

WTF?!

Det tar på min dyrbara grinding tid att skriva guilder till nybörjare. ^_^

Nedå, det kan jag fixa. Behöver dock lite hjälp från Magehörnet(Siana) och assisthörnet(santa)

Kan ni kolla upp lita bra builder till vardera klass. Jag har någolunda koll på Merc klassen.

Psykeepers går två olika vägar.

Antingen full INT, eller 30 STA och resten INT. Full INT är jättesvårt att överleva med, men det är så proffsen kör eftersom på level 65 får Psykeeper en skill som gör att fienden inte kan röra sig.

Elementers har nästan likadan build, fast där är det vanligare med full INT. Det går också att slänga in lite STA för att du inte ska bli för klen, men full- INT- elementers skadar som tusan, hittar du ett bra party där en Knight kan tanka går det fint.

Jag skulle rekommendera alla magicians att sätta lite på STA. Det gjorde jag, och jag vill inte ens föreställa mig hur jobbigt det skulle vara att levla annars, jag skulle ha fått slåss emot mobs på mycket lägre level.

Förresten, vad tycks om Jokers of Sweden som guildnamn?

Jag var med i ett level 40- party igår förresten. :)

Redigerad av Siana
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Sådärja, level 38. Jag måste hitta ett Contri Party för att kunna levla nu. :P

... Se vad jag lootade. :D

Gore+4 kan du få av giant jackthehammer.. kom till mig och döda dom så vi kan skapa contri party.. :D

Btw, du vill inte sälja det till mig? :)

Och en sak till.. Spelet crashade, och GG sa att jag hade hack igång.. JAG HATAR GG! ;)

*quickedit*

Vart har du dina ringar och örhängen då?

Jag har redan 2 ringar(+1 STR, +1 DEX) och 1 örhänge(+8 DMG)..

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Gore+4 kan du få av giant jackthehammer.. kom till mig och döda dom så vi kan skapa contri party.. :D

Btw, du vill inte sälja det till mig? :)

Och en sak till.. Spelet crashade, och GG sa att jag hade hack igång.. JAG HATAR GG! ;)

*quickedit*

Vart har du dina ringar och örhängen då?

Jag har redan 2 ringar(+1 STR, +1 DEX) och 1 örhänge(+8 DMG)..

Jeez, jag har inga ringar och örhängen... Värst vad tur du verkar ha. :P

Nja, JackTheHammer ger inte så mycket exp... :D

Länk till kommentar
Dela på andra sidor