Colan K Skrivet 7 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 augusti, 2006 vilken lvl är du på? Kan jag få ditt account? eftersom du inte tänker spela. Snälla? Alltså jag är typ på... lvl 8 eller något inte mycket då liksom Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
chucky.swe Skrivet 7 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 augusti, 2006 TYPISKT.....Riktigt fint väder idag hos oss alltså inget flyff idag då Vad är level capen på detta spel? Över 70 vet jag iaf. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
momo Skrivet 7 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 augusti, 2006 Alltså jag är typ på... lvl 8 eller något inte mycket då liksom Okk .. tänkte bara fråga. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 7 augusti, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 7 augusti, 2006 TYPISKT.....Riktigt fint väder idag hos oss alltså inget flyff idag då Vad är level capen på detta spel? Över 70 vet jag iaf. Finns ingen lvl cap vad jag vet. Men minst lvl 105, då det finns vapen/armors för minst lvl 105. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 7 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 augusti, 2006 Tycker ni jag ska börja? Går de fort att Levela? Är de roligt ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 7 augusti, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 7 augusti, 2006 Tycker ni jag ska börja? Går de fort att Levela? Är de roligt ? Nej Ja Ja Du är Silkroadare.. Vi är svurna rivaler. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 7 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 augusti, 2006 Nej Ja Ja Du är Silkroadare.. Vi är svurna rivaler. Tss , Kompis lvlar åt mig på Silkroad Men men , Kan du berätta lite om hur man bygger upp sin Build? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
chucky.swe Skrivet 7 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 augusti, 2006 Satsa lite på DEX och Sen STR/STA..Builden kommer ändå återställas vid level 15. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 7 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 augusti, 2006 Satsa lite på DEX och Sen STR/STA..Builden kommer ändå återställas vid level 15. Erhm okej Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 7 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 augusti, 2006 Erhm okej Alltså, du är en nybörjarklass i början. Och det gör inte så mycket om du sätter builden fel då, eftersom efter level 15 får du sätta om alla poäng. StellHell, man kanske ska skriva lite build- info på startsidan? Känns som femte gången jag berättar det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 7 augusti, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 7 augusti, 2006 Alltså, du är en nybörjarklass i början. Och det gör inte så mycket om du sätter builden fel då, eftersom efter level 15 får du sätta om alla poäng. StellHell, man kanske ska skriva lite build- info på startsidan? Känns som femte gången jag berättar det. WTF?! Det tar på min dyrbara grinding tid att skriva guilder till nybörjare. Nedå, det kan jag fixa. Behöver dock lite hjälp från Magehörnet(Siana) och assisthörnet(santa) Kan ni kolla upp lita bra builder till vardera klass. Jag har någolunda koll på Merc klassen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 7 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 augusti, 2006 (redigerad) WTF?! Det tar på min dyrbara grinding tid att skriva guilder till nybörjare. Nedå, det kan jag fixa. Behöver dock lite hjälp från Magehörnet(Siana) och assisthörnet(santa) Kan ni kolla upp lita bra builder till vardera klass. Jag har någolunda koll på Merc klassen. Psykeepers går två olika vägar. Antingen full INT, eller 30 STA och resten INT. Full INT är jättesvårt att överleva med, men det är så proffsen kör eftersom på level 65 får Psykeeper en skill som gör att fienden inte kan röra sig. Elementers har nästan likadan build, fast där är det vanligare med full INT. Det går också att slänga in lite STA för att du inte ska bli för klen, men full- INT- elementers skadar som tusan, hittar du ett bra party där en Knight kan tanka går det fint. Jag skulle rekommendera alla magicians att sätta lite på STA. Det gjorde jag, och jag vill inte ens föreställa mig hur jobbigt det skulle vara att levla annars, jag skulle ha fått slåss emot mobs på mycket lägre level. Förresten, vad tycks om Jokers of Sweden som guildnamn? Jag var med i ett level 40- party igår förresten. Redigerad 7 augusti, 2006 av Siana Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
darkfejs Skrivet 7 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 augusti, 2006 Jag har instalerat spelet och instalerat den nya patchen Men jag har endast fått det at funka 1 gång och ja jag är registrerad. När Nprotect rutan visas i vänster fönster så minimeras spelet, och sedan när jag ska trycka upp det igen så avslutas det någon som vet vad felet kan beropå? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 7 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 augusti, 2006 (redigerad) Ingen annan sida man kan tanka Installations filen ifrån? Filefront hänger sig för mig , Funderar på efter lvl 15 att va Elementers Redigerad 7 augusti, 2006 av iweX Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
darkfejs Skrivet 7 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 augusti, 2006 (redigerad) Ingen annan sida man kan tanka Installations filen ifrån? Filefront hänger sig för mig , Funderar på efter lvl 15 att va Elementers http://www.download.com/Flyff/3000-7541_4-...tml?tag=lst-0-1 funkar bra Redigerad 7 augusti, 2006 av darkfejs Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 7 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 augusti, 2006 Sådärja, level 38. Jag måste hitta ett Contri Party för att kunna levla nu. ... Se vad jag lootade. http://img324.imageshack.us/img324/6901/neckob1.png Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 7 augusti, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 7 augusti, 2006 Sådärja, level 38. Jag måste hitta ett Contri Party för att kunna levla nu. ... Se vad jag lootade. http://img324.imageshack.us/img324/6901/neckob1.png Gore+4 kan du få av giant jackthehammer.. kom till mig och döda dom så vi kan skapa contri party.. Btw, du vill inte sälja det till mig? Och en sak till.. Spelet crashade, och GG sa att jag hade hack igång.. JAG HATAR GG! *quickedit* Vart har du dina ringar och örhängen då? Jag har redan 2 ringar(+1 STR, +1 DEX) och 1 örhänge(+8 DMG).. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JSHC Skrivet 7 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 augusti, 2006 Sådärja, level 38. Jag måste hitta ett Contri Party för att kunna levla nu. ... Se vad jag lootade. http://img324.imageshack.us/img324/6901/neckob1.png Oh My GOD! De där va inte så pjåkigt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 7 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 augusti, 2006 Gore+4 kan du få av giant jackthehammer.. kom till mig och döda dom så vi kan skapa contri party.. Btw, du vill inte sälja det till mig? Och en sak till.. Spelet crashade, och GG sa att jag hade hack igång.. JAG HATAR GG! *quickedit* Vart har du dina ringar och örhängen då? Jag har redan 2 ringar(+1 STR, +1 DEX) och 1 örhänge(+8 DMG).. Jeez, jag har inga ringar och örhängen... Värst vad tur du verkar ha. Nja, JackTheHammer ger inte så mycket exp... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 7 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 augusti, 2006 Stellan, du vill inte förklara hur man tjänar pengar på ett bra sett? Ingen verkar vilja berätta för mig hur i och med att många är lite självupptagna med sina spelare. Du verkar dock vara hjälpsam . Alla går runt med feta plånböcker medans jag snappar in 10 000 per lvl :S Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts