Siana Skrivet 6 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 augusti, 2006 (redigerad) Om det inte blir så jäkla fint väder imorgon så satsar jag på level 20-25 är level 14 nu Men det är om det regnar...Vilket det inte har gjort på ett par dagar nu ;/ Såvida du inte spelar som en vettvilling hinner du level 20 max. Jag kommer inte heller in. Redigerad 6 augusti, 2006 av Siana Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 6 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 augusti, 2006 Dom har fortfarande patch problem sen jag fick hem spelet imorse. Får väl fortsätta vänta Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JSHC Skrivet 6 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 augusti, 2006 Vad segt dom fixar problem, vart ju samma problem igår.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 6 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 augusti, 2006 Vad är det för problem för er? Mitt är att GameGuard vägrar fungera. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
coola Skrivet 6 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 augusti, 2006 Vad är det för problem för er? Mitt är att GameGuard vägrar fungera. Samma för mig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JSHC Skrivet 6 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 augusti, 2006 Samma här.. Exakt likadant problem som igår, men, men.. Man får väl hitt på nå annat så länge.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZcruweN Skrivet 6 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 augusti, 2006 Vad är det för problem för er? Mitt är att GameGuard vägrar fungera. Same here, segt somfan, nu när man ääntligen har fått lite tid över så funkar inte detta förbannade äckel Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Santa Skrivet 7 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 augusti, 2006 Kände lite för att köra nu, men vad jag har läst här så funkar det inte, Funkar det inte för mig heller får jag väll prova imorn istället :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
coola Skrivet 7 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 augusti, 2006 Det funkar nu . Klarade mitt assist quest nu. Det var ju inte svårt bara långtråkigt . Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 7 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 augusti, 2006 Ahem, så är man level 37 med ungefär 50% då. Sen blir det guild. Den kostar 300k plus en massa olika quest items. Den som sponsrar kanske bli kingpin? Funderar lite på namn. Vi kan ju inte bara ha med GTAsajtare, det blir lite väl lite medlemmar. Främst GTAsajtare, men också andra svenskar blir bra. Namnförslag, jatack. Oh, jag kommer ha en levelgräns också, för att inte guilden ska bli för oseriös. Den kommer ligga på 20 eller 25. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
coola Skrivet 7 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 augusti, 2006 (redigerad) Ja kan donera 10000 allt ja har just nu men när ja får mer pengar så donerar ja dom me . Redigerad 7 augusti, 2006 av coola Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 7 augusti, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 7 augusti, 2006 Ding, lvl 29.. Grymt segt där i slutet. Santa, du och jag har en bra framtid tillsammans. Assist + Merc = Sant. @Siana: jag kommer, jag kommer.. Du har mina 2 mille att gå på. Jag är Vice, innan guilden äns finns. Om guilden ska vara svensk, så kan ju något med Sweden vara bra? Swedish Alliance eller nått i det stuket. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Santa Skrivet 7 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 augusti, 2006 Swedish Generation kanske ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
momo Skrivet 7 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 augusti, 2006 (redigerad) Vad för saker behöver jag för att bli "Mercanary"? Dom sa typ 10 blä blä blä... men jag kommer inte ihåg vad dom sa. Redigerad 7 augusti, 2006 av momo Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZcruweN Skrivet 7 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 augusti, 2006 Holy Alliance ska guilden heta För vi här på gtasajten är völ en helig alians? eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Adriian Skrivet 7 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 augusti, 2006 Jag tankar nu. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
momo Skrivet 7 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 augusti, 2006 Nu har jag äntligen blivit "Mercary", När jag slår olika monster så går inte min EXP eller PXP upp, varför? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Colan K Skrivet 7 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 augusti, 2006 Stell, du kan ta bort mig från listan. Vet jag inte kommer orka lvla upp ännu en gubbe i ett MMORPG-spel till. Det är väldigt fint spel ändå men Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
rabarben Skrivet 7 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 augusti, 2006 Tankar... min char ska heta Rabarben! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
momo Skrivet 7 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 augusti, 2006 (redigerad) Stell, du kan ta bort mig från listan. Vet jag inte kommer orka lvla upp ännu en gubbe i ett MMORPG-spel till. Det är väldigt fint spel ändå men vilken lvl är du på? Kan jag få ditt account? eftersom du inte tänker spela. Snälla? Redigerad 7 augusti, 2006 av momo Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts