I lol Skrivet 8 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 augusti, 2006 Men är du en Konverterare??? En som gör 3D filer till Gta Sa?? Inte världens svåraste. Man behöver väl bara 3Ds Max eller nåt sånt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Audipower Skrivet 8 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 augusti, 2006 Inte världens svåraste. Man behöver väl bara 3Ds Max eller nåt sånt ojojoj först ska man kunna programmet sen veta var som krävs för att få in den i Sa. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alle090 Skrivet 8 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 augusti, 2006 Inte världens svåraste. Man behöver väl bara 3Ds Max eller nåt sånt Jag har fattat hut man Konverterar men inte gjort det... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
What would Rambo do? Skrivet 8 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 augusti, 2006 Det är sjukt förmycket lär dig modelera ordetligt! 2000 max hadde passat den Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Joe Dirt Skrivet 8 augusti, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 8 augusti, 2006 För det första skulle den vara ett renderings object men sedan kom jag på att försöka få in den i sa och om du inte gillar/vill ha/ den så behöver du inte ta ner den! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FoxtroT Skrivet 9 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 augusti, 2006 (redigerad) Men är du en Konverterare??? En som gör 3D filer till Gta Sa?? Ja. Som jag nyss skrev i lol: Hoppas du var ironisk där, annars blir det smisk på rumpan! Redigerad 9 augusti, 2006 av FoxtroT Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
I lol Skrivet 10 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 augusti, 2006 (redigerad) i lol: Hoppas du var ironisk där, annars blir det smisk på rumpan! Nej pappa, smiska mig inte :'( Saken är den att jag aldrig öppnat något annat modellerings program än Sketchup och Zmodeller. Ska så småning om tanka 3D's Max Bara jag hittar något spel jag är villig att modellera till. Håller mest på med å programera datafilerna och sånt shit när det gäller Modding Men det är ju inte så svårt bara man kan sin sak och har tålamod. Redigerad 10 augusti, 2006 av I lol Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
p-c-2 Skrivet 10 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 augusti, 2006 Lite off-topic, men hur kollar man hur många polys man har på Cinema 4d? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Joe Dirt Skrivet 10 augusti, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 10 augusti, 2006 Lite off-topic, men hur kollar man hur många polys man har på Cinema 4d? Du höger klickar på ditt object och sedan klickar du på "Scene Information"! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
p-c-2 Skrivet 10 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 augusti, 2006 Du höger klickar på ditt object och sedan klickar du på "Scene Information"! Okej tack, jag gjorde ett basebollträ på 3000 polys. Är det mycket? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
I lol Skrivet 10 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 augusti, 2006 Okej tack, jag gjorde ett basebollträ på 3000 polys. Är det mycket? 3000 polys är inte farligt, well done! Comrade. Men tänk på vissa typer som får grejjer att bli 24 000 polys då Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FoxtroT Skrivet 10 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 augusti, 2006 Men tänk på vissa typer som får grejjer att bli 24 000 polys då ---- Nja 3000polys är väl rätt mkt för ett basebollträ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Joe Dirt Skrivet 10 augusti, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 10 augusti, 2006 3000 polys är inte farligt, well done! Comrade. Men tänk på vissa typer som får grejjer att bli 24 000 polys då ---- Nja 3000polys är väl rätt mkt för ett basebollträ Men jag ahr faktist lyckats kört ner polysarna till 15000 Håller med FoxtroT det är ganska mycket för att vara ett basebollbat! Jag gjorde typ ett baseballbat och den låg runt 300 polysar! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Audipower Skrivet 11 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 augusti, 2006 Hm okej.....gå tillbaks till gittaren annars så kan tråden bli låst (förvarning innan någon mod ser detta) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Joe Dirt Skrivet 11 augusti, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 11 augusti, 2006 Okej nu lyssnar ni på audipower! Men jga har hittat en konverterare fast jag kan inte föra in den för att zmodeler kan inte ta in större filer än 2000 kb!!! Jag konverterar min .c4d fil till .3ds fil för at zmodeler kan bara läsa det formatet fast den blir fortfarande för stor! Kan någon hjälpa!? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
What would Rambo do? Skrivet 12 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 augusti, 2006 Okej tack, jag gjorde ett basebollträ på 3000 polys. Är det mycket? Ja det är förmycket, ett passande polycount är runt 500 polys för ett basebollsträ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 12 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 augusti, 2006 (redigerad) Hm okej.....gå tillbaks till gittaren annars så kan tråden bli låst (förvarning innan någon mod ser detta) Hm okej.....förminska din signatur 100 pixlar annars så kan du få en varning. (förvarning innan någon mod ser detta) Redigerad 12 augusti, 2006 av Kebab Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
oscarw_89 Skrivet 12 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 augusti, 2006 Hm okej.....förminska din signatur 100 pixlar annars så kan du få en varning. (förvarning innan någon mod ser detta) Det skulle inte förvåna mig om de tog bort "konkuransreklam" Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
I lol Skrivet 12 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 augusti, 2006 (redigerad) Det skulle inte förvåna mig om de tog bort "konkuransreklam" Tror inte GTASajten bryr sig särkilt mycket i konkurrenter BTW, håller på att lära mig 3D Studio max nu, kan dröjja en tid innan jag har koll på det hela. Kan någon fixa lite länkar till bra tutorials? Redigerad 12 augusti, 2006 av I lol Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Joe Dirt Skrivet 12 augusti, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 12 augusti, 2006 Www.onnovanbraam.com är den bästa 3DS Max sidan! Aja sluta snacka offtopic! Audipower stänger tråden annars! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts