Alle090 Skrivet 3 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 augusti, 2006 Hehe tackar... Nu ska jag bara fixa några saker så är den klar... Finns det någon som kan göra om min gittar till ett vapen i spelet?? Nu när det kommer till Vapen till Gta Sa så kan du fråga Grim. Har har ju gjort 2 snart 3 st skit snygga paket med vapen till Gta Sa Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pixiegnom Skrivet 3 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 augusti, 2006 Nu när det kommer till Vapen till Gta Sa så kan du fråga Grim. Har har ju gjort 2 snart 3 st skit snygga paket med vapen till Gta Sa Han e ju bannad Fast man kan väl få tag på han på annat sätt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
rabarben Skrivet 3 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 augusti, 2006 Han e ju bannad Fast man kan väl få tag på han på annat sätt www.modarkivet.se http://www.ascendence.net/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alle090 Skrivet 3 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 augusti, 2006 (redigerad) Han e ju bannad Fast man kan väl få tag på han på annat sätt Är han?? Hur?? On-Topic: men Man kan väl ändå nå honom på Gtasajten.com via PM?? Redigerad 3 augusti, 2006 av ALER700 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 3 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 augusti, 2006 Är han?? Hur?? On-Topic: men Man kan väl ändå nå honom på Gtasajten.com via PM?? Om han är bannad.. varför skulle du då kunna skicka PM till han.. visst du kan ju skicka men han kan inte svara... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alle090 Skrivet 3 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 augusti, 2006 Om han är bannad.. varför skulle du då kunna skicka PM till han.. visst du kan ju skicka men han kan inte svara... Jag var bannan i 4 dagar och ändå kunde jag skicka PM. Aja.. Han om någon borde ju veta hur man gör... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
rabarben Skrivet 3 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 augusti, 2006 Jag var bannan i 4 dagar och ändå kunde jag skicka PM. Aja.. Han om någon borde ju veta hur man gör... Du måste varit hybernatad... då kan man gå in på sidan. Är man bannad kommer man inte in alls. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alle090 Skrivet 3 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 augusti, 2006 Du måste varit hybernatad... då kan man gå in på sidan. Är man bannad kommer man inte in alls. OK.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
I lol Skrivet 3 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 augusti, 2006 En sån där har jag i RL snyggt som fan Det finns många olika gitarrer av den där Modellen, Jag har också en sån där modell, men tillverkaren är Behringer Oscarw kan väl lägga in Gitarren Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FoxtroT Skrivet 3 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 augusti, 2006 (redigerad) Nae, det var ett skämt. Och jag skrev fel. Skulle vara 16 000 Polys.. Men det gäller att tänka på så att inte spelet laggar.. OCh när du ska skapa data för din "Gitarr" så ska du slå nån med en riktig gitarr och sen får han bedömma på en skala mellan 0-100 hur ont det gjorde?? fel fel fel. 20 k polys klarar GTA sa. tror jag Redigerad 3 augusti, 2006 av FoxtroT Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alle090 Skrivet 3 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 augusti, 2006 (redigerad) fel fel fel. 20 k polys klarar GTA sa. tror jag Wow.. Har du vaknat på fel sida eller??? det räcker med ett "Fel" istället för "Fel fel fel".. Jag är ingen ultra expert och det är du tydligen inte heller... Redigerad 3 augusti, 2006 av ALER700 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Joe Dirt Skrivet 3 augusti, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 3 augusti, 2006 (redigerad) Jag har 3 saker att säga... Om ni vill snacka "LIVE" skicka pm och för det andra hur får jag tag i "OscarW"?? Och för det tredje jag får kanske ner den till 17000 polys... Ska snart göra ett test med att sänka polysarna! EDIT: Okej nu gjorde jag ett test... Fick ner polysarna till 10823.. Mycket bättre än 24000 men fortfarande för mycket va? Redigerad 3 augusti, 2006 av Joe Dirt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
I lol Skrivet 3 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 augusti, 2006 (redigerad) Om han är bannad.. varför skulle du då kunna skicka PM till han.. visst du kan ju skicka men han kan inte svara... Jag har fått et PM av Kaboom än gång och han är ju bannad, så varför ska det inte gå med pm? Inte kan väl forumet gå och skilja på folk i flera år på grund av deras misstag. Och PM kan man inte få en varning för och ingen tråd blir ju låst. Det är ju som sagt ett Personal Message. Och GRIM brukade inte lägga in sina saker själv, han tog hjälp av en annan snubbe. Men kanske han kan nu, vem vet Redigerad 3 augusti, 2006 av I lol Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
rabarben Skrivet 3 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 augusti, 2006 Jag har fått et PM av Kaboom än gång och han är ju bannad, så varför ska det inte gå med pm? Inte kan väl forumet gå och skilja på folk i flera år på grund av deras misstag. Och PM kan man inte få en varning för och ingen tråd blir ju låst. Det är ju som sagt ett Personal Message. Och GRIM brukade inte lägga in sina saker själv, han tog hjälp av en annan snubbe. Men kanske han kan nu, vem vet Kaboom är hybernatad... det e skillnad. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 3 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 augusti, 2006 Kaboom är hybernatad... det e skillnad. Har en fråga som jag inte har fått svar på.. vad är hypernatad Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
I lol Skrivet 3 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 augusti, 2006 (redigerad) Kaboom är hybernatad... det e skillnad. Är inte hybernat bara någon dag/vecka? Jag tycker Kaboom har varit borta i månader! Redigerad 3 augusti, 2006 av I lol Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FoxtroT Skrivet 6 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 augusti, 2006 (redigerad) Wow.. Har du vaknat på fel sida eller??? det räcker med ett "Fel" istället för "Fel fel fel".. Jag är ingen ultra expert och det är du tydligen inte heller... Nejdå Tyckte det vart bättre med 3st Men om du då inte vet, skriv då inte "Men maximum för Gta är 16 polys " när det inte är det. Sorry om jag är tantig Ontopic nu, skicka PM om du vill mig nått. ----- Hur du kommer få ner detta monster till 20 000 polys ska bli kul att se. Redigerad 6 augusti, 2006 av FoxtroT Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alle090 Skrivet 7 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 augusti, 2006 (redigerad) Nejdå Tyckte det vart bättre med 3st Men om du då inte vet, skriv då inte "Men maximum för Gta är 16 polys " när det inte är det. Sorry om jag är tantig Ontopic nu, skicka PM om du vill mig nått. ----- Hur du kommer få ner detta monster till 20 000 polys ska bli kul att se. Men herregud... Det var ett sido skämt.... (Det med 16 polys) ------------------------------------------------------------------ BTW: är du en sån konverter? eller hur vet du att Gta Sa klarar 20 polys?? Redigerad 7 augusti, 2006 av ALER700 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FoxtroT Skrivet 7 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 augusti, 2006 Men herregud... Det var ett sido skämt.... (Det med 16 polys) ------------------------------------------------------------------ BTW: är du en sån konverter? eller hur vet du att Gta Sa klarar 20 polys?? Jag modellerar, japp. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alle090 Skrivet 7 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 augusti, 2006 Jag modellerar, japp. Men är du en Konverterare??? En som gör 3D filer till Gta Sa?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts