Joe Dirt Skrivet 1 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 augusti, 2006 (redigerad) Jag håller på med ett projekt om en elgittar som man kan använda som vapen... Jag är snart klar med den och jag letar efter en konverterare... Om någon kan/vill lägga in min gittar istälet för baseballbat så var snälla och skriv här... Jag skulle vara riktigt tacksam! Aja här har ni ett screenshot om min gittar! EDIT: Jag tar nartuligtvis bort sladden så att inte CJ kan snubbla på sladden Redigerad 1 augusti, 2006 av Joe Dirt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 1 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 augusti, 2006 Om du nu har gjort den där, så ser den ut att ha lite för mycket detaljer för San Andreas.. Vad har den för polycount? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Joe Dirt Skrivet 1 augusti, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 1 augusti, 2006 Jag försöker ju klart sänka polycounten... Hehe den ligger runt 24000 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sir.Per Skrivet 1 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 augusti, 2006 Hehehe z0mg! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FoxtroT Skrivet 2 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 augusti, 2006 Jag försöker ju klart sänka polycounten... Hehe den ligger runt 24000 Heregud, din DÅRE! Hur fan har du lyckats gjort en elgittar på 24000POLYS!? Och sen förväntar dig få in den i gta sa? omg.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Joe Dirt Skrivet 2 augusti, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 2 augusti, 2006 Heregud, din DÅRE! Hur fan har du lyckats gjort en elgittar på 24000POLYS!? Och sen förväntar dig få in den i gta sa? omg.. Det kanske skulle bli en dålig idé... Men jag ska tamigtusan pröva Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alle090 Skrivet 2 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 augusti, 2006 Det kanske skulle bli en dålig idé... Men jag ska tamigtusan pröva Kanske kommer att hacka lite... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Joe Dirt Skrivet 2 augusti, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 2 augusti, 2006 Kanske kommer att hacka lite... ÄHH... Min dator pallar ALLT Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alle090 Skrivet 2 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 augusti, 2006 ÄHH... Min dator pallar ALLT Jo, Din kanske pallar men andras burkar kanske inte pallar den?? ?? Om du nu ska ge ut den... Inte för att min burk är dålig men... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pixiegnom Skrivet 2 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 augusti, 2006 Skulle de inte var bättre att byta ut Spaden? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Joe Dirt Skrivet 2 augusti, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 2 augusti, 2006 Bra idé.. Okej ska byta ut spaden istället Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pixiegnom Skrivet 2 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 augusti, 2006 Haha jag trodde du skulle skita i mina åsikter Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
I lol Skrivet 2 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 augusti, 2006 lol Ganska bra idé Pixie. Men hur fan kan man få en liten gitarr att bli 24000 Polys Oh My Lord! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Joe Dirt Skrivet 2 augusti, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 2 augusti, 2006 Fast polycounten minskar om jag tar bort sladden,inputsaksladdsak,omgivningen,strängar,detaljer.. Jag tror jag kanske kan sänka det till 16000... Bättre än 24000 iallafall Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alle090 Skrivet 2 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 augusti, 2006 Fast polycounten minskar om jag tar bort sladden,inputsaksladdsak,omgivningen,strängar,detaljer.. Jag tror jag kanske kan sänka det till 16000... Bättre än 24000 iallafall Men maximum för Gta är 16 polys Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Joe Dirt Skrivet 2 augusti, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 2 augusti, 2006 Men maximum för Gta är 16 polys Vadå?? Kan spelet inte rita fler polys? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alle090 Skrivet 2 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 augusti, 2006 Vadå?? Kan spelet inte rita fler polys? Nae, det var ett skämt. Och jag skrev fel. Skulle vara 16 000 Polys.. Men det gäller att tänka på så att inte spelet laggar.. OCh när du ska skapa data för din "Gitarr" så ska du slå nån med en riktig gitarr och sen får han bedömma på en skala mellan 0-100 hur ont det gjorde?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
I lol Skrivet 3 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 augusti, 2006 Nae, det var ett skämt. Och jag skrev fel. Skulle vara 16 000 Polys.. Men det gäller att tänka på så att inte spelet laggar.. OCh när du ska skapa data för din "Gitarr" så ska du slå nån med en riktig gitarr och sen får han bedömma på en skala mellan 0-100 hur ont det gjorde?? Man skulle nog inte stiga upp eller kunna springa på en stund om man blir slagen av en gitarr. Men pedsen i GTA SA skulle nog bara stiga upp som vanligt och springa iväg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 3 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 augusti, 2006 En sån där har jag i RL snyggt som fan Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Joe Dirt Skrivet 3 augusti, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 3 augusti, 2006 Hehe tackar... Nu ska jag bara fixa några saker så är den klar... Finns det någon som kan göra om min gittar till ett vapen i spelet?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts