Lajnux Skrivet 21 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 21 februari, 2008 Hmm, kanske inte riktigt hör hit men i samband med att jag fixade nytt tema så tänkte jag ladda hem och använda lite nya ikoner. Hade tänkt mig dessa men jag har ingen aning om hur jag ska kunna använda dom. Behövs det något program? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
felshoe Skrivet 21 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 21 februari, 2008 För längesedan använde jag teman på min dator. Nackdelen var dock att temat ändrades på alla användarkonton som fanns på datorn, och det uppskattade ingen annan än jag, så jag fick avinstallera programmen. Hur gör jag för att ingen annan än jag själv får ta del av alla olika teman? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SilentViper Skrivet 21 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 21 februari, 2008 Ja söker Vista teman till XP några förslag? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 21 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 21 februari, 2008 Ja söker Vista teman till XP några förslag? http://www.johntp.com/2007/04/26/download-...s-vista-themes/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SilentViper Skrivet 21 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 21 februari, 2008 (redigerad) Akut hjälp! Ja laddade ner ett Deskop Grejs denna skit! Och nu får ja inte tillbaks menun grejset där man går in på start eller vad man ska säga. Detta menar ja Och hur får ja tillbaks den? Snabbt svar ! Redigerad 21 februari, 2008 av agent47 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 21 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 21 februari, 2008 Akut hjälp! Ja laddade ner ett Deskop Grejs denna skit! Och nu får ja inte tillbaks menun grejset där man går in på start eller vad man ska säga. Detta menar ja Och hur får ja tillbaks den? Snabbt svar ! Försökt starta om datorn? Annars bör en systemåterställning fixa det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SilentViper Skrivet 21 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 21 februari, 2008 Försökt starta om datorn? Annars bör en systemåterställning fixa det. Fixade sig nu har startat om. Skäms över hur lätt det var behövde bara öppna DesktopX.exe och ändra tillbaks Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 21 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 21 februari, 2008 Hmm, kanske inte riktigt hör hit men i samband med att jag fixade nytt tema så tänkte jag ladda hem och använda lite nya ikoner. Hade tänkt mig dessa men jag har ingen aning om hur jag ska kunna använda dom. Behövs det något program? Jag vill också gärna veta. För den hade ju ingen fil som iconpackager kunde ta hand om. Det ska väl inte vara så att man själv ska behöva sitta och byta ikon till alla program? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 21 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 21 februari, 2008 Jag vill också gärna veta. För den hade ju ingen fil som iconpackager kunde ta hand om. Det ska väl inte vara så att man själv ska behöva sitta och byta ikon till alla program? Det var det jag menade, det skulle vara väldigt konstigt om man behöver byta allting på det sättet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tux Skrivet 21 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 21 februari, 2008 Det var det jag menade, det skulle vara väldigt konstigt om man behöver byta allting på det sättet. Jag vill också gärna veta. För den hade ju ingen fil som iconpackager kunde ta hand om. Det ska väl inte vara så att man själv ska behöva sitta och byta ikon till alla program? Varför är det så konstigt? Så långt tid tar det väl inte. Tippar på att det tar max 2-3minuter om du vet vart alla programmer ligger. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
stincon Skrivet 18 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 18 april, 2008 Ahhrg! behöver hjälp med Windowblinds! skitprogrammet vägrar att ändra temat på min dator fastän det står i kontrollpanelen att jag har det jag vill ha! vad jag än byter till är det bara windows classic som kan användas Om det är till någon hjälp så länkar jag till temat också. hjälp uppskattas! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts