_-MadeMaN-_ Skrivet 4 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 augusti, 2006 Själv tycker jag VAC och steam är hur bra som helst, var bara problem i början när det först kom. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bullet Skrivet 5 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 augusti, 2006 Bara med tanke på att VAC inte bannar försänn 3 veckor efter man cheatat... NEIN MEIN FRUEND. En vecka tar det. Jag speedhackade runt på public sen 1 vecka senare när jag körde halvseriös pracc så blev jag disconnected : You are VACBanned during to a Cheating infraction. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Martin-123 Skrivet 6 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 augusti, 2006 (redigerad) Man kan klaga! Protest My VAC Ban!!!!!!!!!! Redigerad 6 augusti, 2006 av Martin-123 Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bullet Skrivet 6 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 augusti, 2006 Man kan klaga! Protest My VAC Ban!!!!!!!!!! Det där är steambans som inte har något med själva steam att göra. steambans har eget bansystem och du kan lägga in steambans på din server. det har alltså inget med steam att göra =) Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
the-copy Skrivet 8 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 augusti, 2006 Sno ett annats då, jag säljer lite accs. HL1 + HL2 + Ep1 Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
diarrehampus Skrivet 11 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 augusti, 2006 Jag undrar vart man mailar steam Är inne på ask a question fast jag tror inte det är där Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
I lol Skrivet 11 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 augusti, 2006 Vad händer om man har fler steam account? t.ex. ett till CSS, ett till DoDS, ett till HL2, ett till HL1? Så blir man fuskbannad på CSS så gäller det inte dom andra spelen Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MAFIA_KING Skrivet 11 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 augusti, 2006 Vad händer om man har fler steam account? t.ex. ett till CSS, ett till DoDS, ett till HL2, ett till HL1? Så blir man fuskbannad på CSS så gäller det inte dom andra spelen Dom bannar bara accountet som du använde när du fuskade, så om du hade 50 steam acc och blir vac bannad, så blir du bara det å 1. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mikolan Skrivet 11 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 augusti, 2006 Som MAFIA_KING sa. Det är dock om du orkar köpa ett nytt hl2 för varje konto Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Needmuchhelp Skrivet 28 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 28 mars, 2008 Tack så himla mycket detta har hjälp mig mycket!! nu hoppas jag att jag får tillbacka det Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 28 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 28 mars, 2008 Nödig bump för att säga 'Tack'. Jag vet,min post är minst lika onödig men men.. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 28 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 28 mars, 2008 Nödig bump för att säga 'Tack'. Jag vet,min post är minst lika onödig men men.. Hela du är lika onödig. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FerkurZ Skrivet 28 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 28 mars, 2008 konstiga är väl att det inte är samma användare som tackar... Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts