Hotring-Racer Skrivet 5 februari, 2003 Rapportera Share Skrivet 5 februari, 2003 Någon som är intresserad motorsport? Jag gillar bilsport av alla dess slag och om någon fler också gör det, så kanske det kunde bli en motorsort-topic....... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Antonetti Skrivet 5 februari, 2003 Rapportera Share Skrivet 5 februari, 2003 ja kör motocross Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 5 februari, 2003 Rapportera Share Skrivet 5 februari, 2003 Monster Trucks är coolt! Även rally och motorcross. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 5 februari, 2003 Rapportera Share Skrivet 5 februari, 2003 Jag älskar allt som har med motorsport och bilar att göra Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
guardian Skrivet 5 februari, 2003 Rapportera Share Skrivet 5 februari, 2003 skrot bils rally Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 5 februari, 2003 Rapportera Share Skrivet 5 februari, 2003 skrot bils rally Även kallat Folkrace eller stubbarace! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pain To ThE MaX Skrivet 6 februari, 2003 Rapportera Share Skrivet 6 februari, 2003 Formel 1 tittar jag på. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 6 februari, 2003 Rapportera Share Skrivet 6 februari, 2003 Det händer väl att jag kollar på rally eller formel 1 nån gång. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eightball Skrivet 6 februari, 2003 Rapportera Share Skrivet 6 februari, 2003 bilspel är Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Joey Skrivet 6 februari, 2003 Rapportera Share Skrivet 6 februari, 2003 bilspel och sånt = sämst själv så mekkar man med sin Volvo 240 GL - 88!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 6 februari, 2003 Rapportera Share Skrivet 6 februari, 2003 bilspel är just nu är bilspel bara men vänta yill toca racedriver kommer till pc Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
sirar Skrivet 7 februari, 2003 Rapportera Share Skrivet 7 februari, 2003 jag tittar på formel 1 ibland Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hotring-Racer Skrivet 7 februari, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 7 februari, 2003 Toca Race Driver är schysst till PS2. Många bilar o banor och sköna krockskador. Själv så gillar jag all bilsport. Allt från kinesisk standardvagnsracing till Rallycross och Eurosport Super Racing Weekends. Viasat Sport har fantastiskt bra program med alla möjliga motortävlingar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Niklas Skrivet 7 februari, 2003 Rapportera Share Skrivet 7 februari, 2003 (redigerad) Även kallat Folkrace eller stubbarace! Fölkrace rules Redigerad 7 februari, 2003 av Niklas Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Grötmannen Skrivet 9 februari, 2003 Rapportera Share Skrivet 9 februari, 2003 Jag hatar alla sporter Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Antonetti Skrivet 9 februari, 2003 Rapportera Share Skrivet 9 februari, 2003 Jag hatar alla sporter hur kan du säga nåt sånt nu börjar ja :'( haha din latmask Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hotring-Racer Skrivet 11 februari, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 11 februari, 2003 Någon som längtar till ETCC och STCC börjar??? Jag gör det enormt mycket!! Närmaste race är ju F1 i mars, så något har man ju att se fram emot! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 11 februari, 2003 Rapportera Share Skrivet 11 februari, 2003 Jaaag!!!!!!!!!!!!!!!!... F1 är inte så roligt längre... Skomakaren är FÖR bra... roligare med lite fajter om förstaplatsen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BigBear Skrivet 11 februari, 2003 Rapportera Share Skrivet 11 februari, 2003 Folkrace o Monster Truck äger men de ser man ju inte mycke av på tv... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 11 februari, 2003 Rapportera Share Skrivet 11 februari, 2003 Jag såg en monster truck dokumentär en gång där de visade filmsnuttar från olika tävlingar, det såg j*vligt grymt ut. Känner ni till nån bra spelfilm(gärna action)där det förekommer monster trucks? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts