Alle090 Skrivet 3 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 augusti, 2006 Självklart inte. Men använd inga mods som ökar bilhastighet eller liknande Ok, då anmäler jag mig gärna. 3 saker: 1. Det ända hastighets ändringarna är ju av moddaren som te.x jag har moddat en BMW. Och Handling:en jag fick är för att det ska vara som en exlusive bil. Men jag har inga extream Handling mods som te.x 99999,9 hastigheter... 2. Berättar ni vad man ska göra för mods eller ska man hitta på nåt eget?? 3. Ska alla få en Sparande så att alla har samma gubbe i spelet eller ska alla ha sina egna gubbar?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gäst Skrivet 3 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 augusti, 2006 Ok, då anmäler jag mig gärna. 3 saker: 1. Det ända hastighets ändringarna är ju av moddaren som te.x jag har moddat en BMW. Och Handling:en jag fick är för att det ska vara som en exlusive bil. Men jag har inga extream Handling mods som te.x 99999,9 hastigheter... 2. Berättar ni vad man ska göra för mods eller ska man hitta på nåt eget?? 3. Ska alla få en Sparande så att alla har samma gubbe i spelet eller ska alla ha sina egna gubbar?? 1: Okej, Använd inte BMW.n som First Veichle eller Subveichle i nåt stunt 2: Du får hitta på eget. Har du dålig fantasi kan jag säga till några 3: Egen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MytixXx Skrivet 4 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 augusti, 2006 (redigerad) Jag är Med ! tror jag Btw: E de ett valfrit stunt asså med bil eller e de typ fallskärms hoppning och sånt klydd? Redigerad 4 augusti, 2006 av MytixXx Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
C_J Skrivet 4 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 augusti, 2006 (redigerad) Jag är Med ! Btw: E de ett valfrit stunt asså med bil eller e de typ fallskärms hoppning och sånt klydd? Fallskärmshoppning??! Vad ska du ha det till? Redigerad 4 augusti, 2006 av C_J Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MytixXx Skrivet 4 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 augusti, 2006 Fallskärmshoppning??! Vad ska du ha det till? Hehe jag mena inte att jag skulle göra de .. Jag mena om man skulle göra de med bil eller utan bil ^^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
C_J Skrivet 4 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 augusti, 2006 (redigerad) Hehe jag mena inte att jag skulle göra de .. Jag mena om man skulle göra de med bil eller utan bil ^^ Välj själv http://www.gtastunting.com/forums/index.php?showtopic=6942 Redigerad 4 augusti, 2006 av C_J Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gäst Skrivet 5 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 augusti, 2006 Valfritt med bil, mc, båt, flygplan och cykel! OBS!INGEN FALLSKÄRMSHOPPNING! OBS! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MytixXx Skrivet 5 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 augusti, 2006 Valfritt med bil, mc, båt, flygplan och cykel! OBS!INGEN FALLSKÄRMSHOPPNING! OBS! Hehe jag menade inte att jag skulle göra nån fallskärms hoppning ^^ Men när jag trycker F2 så sparar jag ju filmen men den kommer i ett annat format som jag inte kan speal upp på min dator ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alle090 Skrivet 5 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 augusti, 2006 Hehe jag menade inte att jag skulle göra nån fallskärms hoppning ^^ Men när jag trycker F2 så sparar jag ju filmen men den kommer i ett annat format som jag inte kan speal upp på min dator ? Om jag inte har fel så Sparar inte Gta Sa Replayen en film utan kordinater som då bara Gta Sa kan spela upp..?? Har jag fel??? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 5 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 augusti, 2006 Om jag inte har fel så Sparar inte Gta Sa Replayen en film utan kordinater som då bara Gta Sa kan spela upp..?? Har jag fel??? Du har helt rätt. (Kunde inte låta bli att ändra din färg till lila. Idag är jag lite småjävlig) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alle090 Skrivet 5 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 augusti, 2006 (redigerad) Du har helt rätt. (Kunde inte låta bli att ändra din färg till lila. Idag är jag lite småjävlig sen jag åt en macka med senap och tomat) Jag vet Na, men asså jag fösökte att spela upp en Replay men lärde mig det senare.. (Alla är vi lite små jävliga ) Redigerad 5 augusti, 2006 av ALER700 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gäst Skrivet 5 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 augusti, 2006 Mytix. Sen klickar du på F3 i SA för att se den senast sparade reprisen @ALER700: Svarade inte på MSN för att jag var på LuleåKalaset. Sry Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RanDo0m Skrivet 11 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 augusti, 2006 (redigerad) Självklart inte. Men använd inga mods som ökar bilhastighet eller liknande här e länken till filmen: Unbreakable Godfather säg inte åt andra att de inte skall modda när du moddar själv, titta på första stuntet... Moddat??? Lite skit stil kanske? Redigerad 11 augusti, 2006 av RanDo0m Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Martin-123 Skrivet 11 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 augusti, 2006 (redigerad) här e länken till filmen: Unbreakable Godfather säg inte åt andra att de inte skall modda när du moddar själv, titta på första stuntet... Moddat??? Lite skit stil kanske? Tankar Men det är väl bara ett skin, ingen modd? Edit: Den var bra Men den kunde varit bättre Redigering:6/10 Musik:7/10 Stunts:8/10 Totalt:7,5 Redigerad 11 augusti, 2006 av Martin-123 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
C_J Skrivet 11 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 augusti, 2006 Redigering:5,9/10 Musik:8/10 Stunts:8,5/10 Totalt:8,5 Mycket bättre än vad jag trodde den skulle bli Bra jobbat! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Martin-123 Skrivet 11 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 augusti, 2006 Det var inte så populärt med en Community film denna gågn? Föresten, det är jag som är "Martin" i filmen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 11 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 augusti, 2006 Det var inte så populärt med en Community film denna gågn? Föresten, det är jag som är "Martin" i filmen San Andreas är ju trots allt ganska gammalt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts