Jump to content

GTASajten Community Video 2

Guest Gof
 Share

Recommended Posts

Som titeln antyder ska det göras film här igen

Vi kör samma rutiner som förra gången (Förutom att Ostis inte kan vara och blända oss med redigerarskills hela tiden)

Jag har lärt mig en del i Vegas men jag är mer än tacksam om det finns fler som vill vara med och regissera.

En tar introt, en tar main och en tar outro, ja ni vet hur jag menar

Skicka replays! Spela inte in med Fraps själva då han/dom som editar filmen vill kunna ställa in egna vinklar

En liten reminder!

F1: Se repris

F2: Spara repris

F3: Se senast sparade repris

När ni sparat reprisen. Alt + Tabba er ut till Windows och gå till Mina dokument > San Andreas User Files

Där byter ni namn på filen replay.rep till vad ni vill. (Men byt gärna till ditt nickname med en siffra bakom så blir det lättare att veta vem som gjort stuntet när vi editar filmen)

Anmälda:

Godfather (Jag kallar mig Enbom i filmen)

Martin-123

C_J

-------

MSN till mig där ni skickar filmer finns på en knapp här under

Redigerad av Godfather
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Bara en fråga, e det något spec program man använder för repriser? Och, hur startar man att spela in repris? Jag menar, alla var inte med på förra filmen :)

Det står ju klart och tydligt i första posten!

En liten reminder!

F1: Se repris

F2: Spara repris

F3: Se senast sparade repris

När ni sparat reprisen. Alt + Tabba er ut till Windows och gå till Mina dokument > San Andreas User Files

Där byter ni namn på filen replay.rep till vad ni vill. (Men byt gärna till ditt nickname med en siffra bakom så blir det lättare att veta vem som gjort stuntet när vi editar filmen)

;)

Redigerad av Kebab
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Hur startar man att spela in då? Står bara "spara" vilket jag ser som "sluta" typ..

Det senaste du gjort spelas automatiskt upp. Dont worry. Klicka på F1 när du gjort ett stunt, Se klart reprisen. Spara på F2

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Pass, jag har inget material, har inte stunat på ett tag så vet inte heller vad som är gjort. tbh östis har inga redegeringsskills, förra filmen var allmänt slarvig ;) Skulle ge han en bitch slap för det om jag såg honom.

@"nåra-inlägg-uppåt": Om man inte vet att replays är inbyggt i SA så ska man inte va med i en community vid? :)

offtopic: "Rykte är nått man får", du har inget bra ryckte i min bok, spammer-man.

Redigerad av Mr.Magic
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag kan inte själv vara med i denna film för att San Andreas inte längre funkar på "familje datorn" och datorn jag har nu inte klarar av det.

Lycka till och kom ihåg att det inte skadar att kika på lite filmer från gtastunting.com om man är nybörjare. (redigeraren/arna hittar nog ett och annat kul på den sidan också).

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Pass, jag har inget material, har inte stunat på ett tag så vet inte heller vad som är gjort. tbh östis har inga redegeringsskills, förra filmen var allmänt slarvig ;) Skulle ge han en bitch slap för det om jag såg honom.

@"nåra-inlägg-uppåt": Om man inte vet att replays är inbyggt i SA så ska man inte va med i en community vid? :)

offtopic: "Rykte är nått man får", du har inget bra ryckte i min bok, spammer-man.

Jag sa aldrig att jag skulle vara med, jag frågade om man kunde spela in replays utan något extra-program..

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Är det fö sent att anmäla sig??? :P

Do.c har jag några mods men dom kan jag fixa bort om det är ett nöd läge..

Självklart inte. Men använd inga mods som ökar bilhastighet eller liknande

Länk till kommentar
Dela på andra sidor