Gäst Skrivet 1 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 augusti, 2006 (redigerad) Som titeln antyder ska det göras film här igen Vi kör samma rutiner som förra gången (Förutom att Ostis inte kan vara och blända oss med redigerarskills hela tiden) Jag har lärt mig en del i Vegas men jag är mer än tacksam om det finns fler som vill vara med och regissera. En tar introt, en tar main och en tar outro, ja ni vet hur jag menar Skicka replays! Spela inte in med Fraps själva då han/dom som editar filmen vill kunna ställa in egna vinklar En liten reminder! F1: Se repris F2: Spara repris F3: Se senast sparade repris När ni sparat reprisen. Alt + Tabba er ut till Windows och gå till Mina dokument > San Andreas User Files Där byter ni namn på filen replay.rep till vad ni vill. (Men byt gärna till ditt nickname med en siffra bakom så blir det lättare att veta vem som gjort stuntet när vi editar filmen) Anmälda: Godfather (Jag kallar mig Enbom i filmen) Martin-123 C_J ------- MSN till mig där ni skickar filmer finns på en knapp här under Redigerad 3 augusti, 2006 av Godfather Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Martin-123 Skrivet 1 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 augusti, 2006 Jag är på, När är deadline och hur många stunts ska var och en delta med? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gäst Skrivet 1 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 augusti, 2006 När vi tycker att vi har fått in tillräckligt för filmen Så många man vill. Men några stycken minst Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
C_J Skrivet 1 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 augusti, 2006 Jag är med!!! Om mina replays funkar har varit ett j*kla strul med dom. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gäst Skrivet 1 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 augusti, 2006 Vad har vart strul? BTW så är ni mer än välkomna att skicka låttips också Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JSHC Skrivet 1 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 augusti, 2006 Bara en fråga, e det något spec program man använder för repriser? Och, hur startar man att spela in repris? Jag menar, alla var inte med på förra filmen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Santa Skrivet 1 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 augusti, 2006 Njae, vet inte riktigt än, kanske fixar nåt, kanske inte, Lägg upp mig på kanske listan Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 1 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 augusti, 2006 (redigerad) Bara en fråga, e det något spec program man använder för repriser? Och, hur startar man att spela in repris? Jag menar, alla var inte med på förra filmen Det står ju klart och tydligt i första posten! En liten reminder! F1: Se repris F2: Spara repris F3: Se senast sparade repris När ni sparat reprisen. Alt + Tabba er ut till Windows och gå till Mina dokument > San Andreas User Files Där byter ni namn på filen replay.rep till vad ni vill. (Men byt gärna till ditt nickname med en siffra bakom så blir det lättare att veta vem som gjort stuntet när vi editar filmen) Redigerad 1 augusti, 2006 av Kebab Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JSHC Skrivet 1 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 augusti, 2006 Hur startar man att spela in då? Står bara "spara" vilket jag ser som "sluta" typ.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gäst Skrivet 1 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 augusti, 2006 Hur startar man att spela in då? Står bara "spara" vilket jag ser som "sluta" typ.. Det senaste du gjort spelas automatiskt upp. Dont worry. Klicka på F1 när du gjort ett stunt, Se klart reprisen. Spara på F2 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JSHC Skrivet 2 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 augusti, 2006 Visste inte att replays vart inbyggt i SA Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Magic Skrivet 2 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 augusti, 2006 (redigerad) Pass, jag har inget material, har inte stunat på ett tag så vet inte heller vad som är gjort. tbh östis har inga redegeringsskills, förra filmen var allmänt slarvig Skulle ge han en bitch slap för det om jag såg honom. @"nåra-inlägg-uppåt": Om man inte vet att replays är inbyggt i SA så ska man inte va med i en community vid? offtopic: "Rykte är nått man får", du har inget bra ryckte i min bok, spammer-man. Redigerad 2 augusti, 2006 av Mr.Magic Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
C_J Skrivet 2 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 augusti, 2006 (redigerad) Vad har vart strul? BTW så är ni mer än välkomna att skicka låttips också 1. Har varit tvungen att flytta massa och så.. 2. Kan skicka en när jag kommer hem Redigerad 2 augusti, 2006 av C_J Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 2 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 augusti, 2006 Jag kan inte själv vara med i denna film för att San Andreas inte längre funkar på "familje datorn" och datorn jag har nu inte klarar av det. Lycka till och kom ihåg att det inte skadar att kika på lite filmer från gtastunting.com om man är nybörjare. (redigeraren/arna hittar nog ett och annat kul på den sidan också). Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JSHC Skrivet 2 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 augusti, 2006 Pass, jag har inget material, har inte stunat på ett tag så vet inte heller vad som är gjort. tbh östis har inga redegeringsskills, förra filmen var allmänt slarvig Skulle ge han en bitch slap för det om jag såg honom. @"nåra-inlägg-uppåt": Om man inte vet att replays är inbyggt i SA så ska man inte va med i en community vid? offtopic: "Rykte är nått man får", du har inget bra ryckte i min bok, spammer-man. Jag sa aldrig att jag skulle vara med, jag frågade om man kunde spela in replays utan något extra-program.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gäst Skrivet 2 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 augusti, 2006 Mr.Magic: Vad snällt! Men som sagt JSHC, replays är inbyggt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
C_J Skrivet 3 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 augusti, 2006 Ingen mer som vill vara med?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gäst Skrivet 3 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 augusti, 2006 Om Santa bestämmer sig för att vara med eller inte så kan jag börja planera hur många stunts per gubbe det borde vara Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alle090 Skrivet 3 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 augusti, 2006 Är det fö sent att anmäla sig??? Do.c har jag några mods men dom kan jag fixa bort om det är ett nöd läge.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gäst Skrivet 3 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 augusti, 2006 Är det fö sent att anmäla sig??? Do.c har jag några mods men dom kan jag fixa bort om det är ett nöd läge.. Självklart inte. Men använd inga mods som ökar bilhastighet eller liknande Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts