Reve Skrivet 4 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 augusti, 2006 ja det tycker jag.. om det så att hela spelet blir ett hip hop spel. men detta värkar inte bli så då har jag inget imot det. förutom att det förstör kännslan lite ja om det e någon som vill säga dumma saker till mig, efter som att jag tycker det var fel med svarta så får ni pma. förstör inte tråden med massa sånt tjafs Var San Andreas ett "hip-hop" spel? Och vad är ett hip-hop spel? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Merkky Skrivet 4 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 augusti, 2006 ja det tycker jag.. om det så att hela spelet blir ett hip hop spel. men detta värkar inte bli så då har jag inget imot det. förutom att det förstör kännslan lite ja om det e någon som vill säga dumma saker till mig, efter som att jag tycker det var fel med svarta så får ni pma. förstör inte tråden med massa sånt tjafs Det var inget "hiphop" spel! Det var helt enkelt ghetto inspirerat. Så det kan vara en mörk som inte måste gilla hiphop! Dessutom, hur mycket hiphop fanns 1984?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
LunCh Skrivet 4 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 augusti, 2006 Var San Andreas ett "hip-hop" spel? Och vad är ett hip-hop spel? Ja och både nej början är väl lite hip hop/gäng insperarad men R* har lyckas göra det bra ändå ja vad e "hip hop" spel enligt mig? Ja det är när man springer runt och bara hör på rap låtar o sån skit och är en svart man.. Och det ända man hör i hela spelet är yo, white ass mother fucker, niggaa och gör såna där gäng hälsningar osv ren skit enlig mig. Det var inget "hiphop" spel! Det var helt enkelt ghetto inspirerat. Så det kan vara en mörk som inte måste gilla hiphop! Dessutom, hur mycket hiphop fanns 1984?? ja det var väl det.. ja jag hoppas på att det är en svart man som inte gillar hip hop efter som hip hop inte var så stort under 80 talet (eller? e inte så jätte säker men) men efter man har varit en vit man GTA till GTAVC och enligt mig så förstörde SA känslan lite? men ja detta har inget med rassim eller nått att göra.. Ja jag e rätt så dålig på att förklara saker men hoppas ni förstår lite Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Moroni_Family Skrivet 5 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 augusti, 2006 (redigerad) Ja och både nej början är väl lite hip hop/gäng insperarad men R* har lyckas göra det bra ändå ja vad e "hip hop" spel enligt mig? Ja det är när man springer runt och bara hör på rap låtar o sån skit och är en svart man.. Och det ända man hör i hela spelet är yo, white ass mother fucker, niggaa och gör såna där gäng hälsningar osv ren skit enlig mig. ja det var väl det.. Hahahaha, du är ju rubbad ----- Lite fakta om spelet. http://en.wikipedia.org/wiki/Grand_Theft_A...ce_City_Stories Redigerad 6 augusti, 2006 av Moroni_Family Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
LunCh Skrivet 6 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 augusti, 2006 Hahahaha, du är ju rubbad Vad var det är som var fel nu då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Merkky Skrivet 6 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 augusti, 2006 Gotdammit, Är det bara jag som tycker att VCS kommer att blir bra? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Moroni_Family Skrivet 6 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 augusti, 2006 Vad var det är som var fel nu då? Din beskrivning vad som är hiphop spel för dig. Springer runt yo yo, hahah. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gurfi Skrivet 6 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 augusti, 2006 Vore iof tufft om det där är det sista man gör i VC stories, alltså sista uppdraget, han dör, sen börjar det riktiga Vice City. det skulle vara kul om man får ett telefonsamtal där dom säger att man ska göra en liten knarkaffär och att dom kommer att höra av sig senare Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
LunCh Skrivet 6 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 augusti, 2006 Din beskrivning vad som är hiphop spel för dig. Springer runt yo yo, hahah. så jag är "rubbad" bara för jag tycker sål? undrar vem som är det igentligen.. ja du e väl "rubbad" för andra saker Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Moroni_Family Skrivet 7 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 augusti, 2006 Tre karaktärer klara hitills. http://en.wikipedia.org/wiki/List_of_chara...ce_City_Stories Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kiedis Skrivet 7 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 augusti, 2006 Är det klart med vilka som gör rösterna?, man tycker ju att dom som är med från Vice City borde ge ut rösterna igen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Moroni_Family Skrivet 7 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 augusti, 2006 Är det klart med vilka som gör rösterna?, man tycker ju att dom som är med från Vice City borde ge ut rösterna igen. Jag hoppas att det är samma röster för i Liberty City stories hade dom ju bytt ut flera röster. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pico Skrivet 7 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 augusti, 2006 Jag tvekar på att de får med ens en handfull av förra spelets fenomenala röstskådespelare. Rockstar ägnar nog inte så mycket tid åt just sådant för ett PSP/PS2-exklusivt spel som inte är någon stor grej, tekniskt sett, jämfört med San Andreas. Tyvärr. Jag skulle älska att få höra Philip Michael Thomas, Robert Davi och Danny Trejo igen. Man får väl hoppas. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Galenhund Skrivet 10 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 augusti, 2006 Det här spelet verkar bli grymt. Jag tycker iofs att LSC (till ps2) var helt okej och klart bättre än GTA 3, skulle ge det cirka 7 av 10 i betyg. Klart minus för dom sista uppdragen dock som är ganska tråkiga. Plus för "intro"-låten som är den klart bästa i GTA-serien och för Tonis morsa som är riktigt skön (och som man för övrigt gör uppdrag av). Lite tråkigt är också att många uppdrag är väldigt korta men det är helt klart värt 299 kr som det kostar tlll PS2. Men det här spelet verkar mckt bättre än LCS (bara att hoppas att det släpps till PS2). Några saker som utlovas: *Man ska kunna simma och flyga helikopter igen *Bättre känsla i styrningen till fots och i fordon (bil och helikopter) *Flera och mer varierat utbud av båtar. *Kikare *Jet-skis *Många karaktärer från VS återkommer. *Bättre och mer levande grafik än tidigare gtaspel (karaktärerna kommer se mer levande ut). *Betydligt bättre grafik och känsla i vattnet och mer väderefekter som T.ex höga vågor. *Betydligt mer varierande uppdrag än tidigare GTA (GTA-SA inräknat). Staden ska tydligen vara större (!) dän här gången. M.M Det här låter i mina öron som det överlägset bästa GTA-spelet hittills. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 11 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 augusti, 2006 Det här spelet verkar bli grymt. Jag tycker iofs att LSC (till ps2) var helt okej och klart bättre än GTA 3, skulle ge det cirka 7 av 10 i betyg. Klart minus för dom sista uppdragen dock som är ganska tråkiga. Plus för "intro"-låten som är den klart bästa i GTA-serien och för Tonis morsa som är riktigt skön (och som man för övrigt gör uppdrag av). Lite tråkigt är också att många uppdrag är väldigt korta men det är helt klart värt 299 kr som det kostar tlll PS2. Men det här spelet verkar mckt bättre än LCS (bara att hoppas att det släpps till PS2). Några saker som utlovas: *Man ska kunna simma och flyga helikopter igen *Bättre känsla i styrningen till fots och i fordon (bil och helikopter) *Flera och mer varierat utbud av båtar. *Kikare *Jet-skis *Många karaktärer från VS återkommer. *Bättre och mer levande grafik än tidigare gtaspel (karaktärerna kommer se mer levande ut). *Betydligt bättre grafik och känsla i vattnet och mer väderefekter som T.ex höga vågor. *Betydligt mer varierande uppdrag än tidigare GTA (GTA-SA inräknat). Staden ska tydligen vara större (!) dän här gången. M.M Det här låter i mina öron som det överlägset bästa GTA-spelet hittills. Lite fel stavningar här och där, men detta är gammal info, står detta i en annan tråd någonstans :/ Men, men. Gör som du vill. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Galenhund Skrivet 11 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 augusti, 2006 Lite fel stavningar här och där, men detta är gammal info, står detta i en annan tråd någonstans :/ Men, men. Gör som du vill. Nämn vad det för något som jag har stavat fel gosse lilla. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Reve Skrivet 11 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 augusti, 2006 Ja och både nej början är väl lite hip hop/gäng insperarad men R* har lyckas göra det bra ändå ja vad e "hip hop" spel enligt mig? Ja det är när man springer runt och bara hör på rap låtar o sån skit och är en svart man.. Och det ända man hör i hela spelet är yo, white ass mother fucker, niggaa och gör såna där gäng hälsningar osv ren skit enlig mig. ja det var väl det.. ja jag hoppas på att det är en svart man som inte gillar hip hop efter som hip hop inte var så stort under 80 talet (eller? e inte så jätte säker men) men efter man har varit en vit man GTA till GTAVC och enligt mig så förstörde SA känslan lite? men ja detta har inget med rassim eller nått att göra.. Ja jag e rätt så dålig på att förklara saker men hoppas ni förstår lite I SA är det aldrig nån som säger nåt om white ass motherfucker eller nåt rasistisk om vita. Dock i Gta3 skriker Southside Hoods snubbarna "Lets Go Cracker" till dig. SA är inget hip-hop spel...ett hip-hop spel är väl ett spel som handlar om att man ska göra karriär i Hip-Hopen eller nåt! Och vadå förstörde känslan? Det är lika bra känsla i alla spel...du kan ju vara allt från stum psykopat till 80-tals Maffiaboss eller 90-tals gangster är det inte HÄRLIGT! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 12 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 augusti, 2006 (redigerad) Jag tvekar på att de får med ens en handfull av förra spelets fenomenala röstskådespelare. Rockstar ägnar nog inte så mycket tid åt just sådant för ett PSP/PS2-exklusivt spel som inte är någon stor grej, tekniskt sett, jämfört med San Andreas. Tyvärr. Jag skulle älska att få höra Philip Michael Thomas, Robert Davi och Danny Trejo igen. Man får väl hoppas. Hans namn som är markerat är rösten till Lance Vance, och han är den enda bekräftade rösten hittills som kommer vara med i VCS. Kommit fler screens också... http://www.gtapsp.com/images/screenshots/v...sp/big/gtm1.jpg http://www.gtapsp.com/images/screenshots/v...sp/big/gtm2.jpg http://www.gtapsp.com/images/screenshots/v...sp/big/gtm3.jpg http://www.gtapsp.com/images/screenshots/v...sp/big/gtm4.jpg http://www.gtapsp.com/images/screenshots/v...sp/big/gtm5.jpg Verkar som Phil Cassidy är tillbaka igen också. Redigerad 12 augusti, 2006 av Cortez Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
fido vercetti Skrivet 12 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 augusti, 2006 Hans namn som är markerat är rösten till Lance Vance, och han är den enda bekräftade rösten hittills som kommer vara med i VCS. Kommit fler screens också... http://www.gtapsp.com/images/screenshots/v...sp/big/gtm1.jpg http://www.gtapsp.com/images/screenshots/v...sp/big/gtm2.jpg http://www.gtapsp.com/images/screenshots/v...sp/big/gtm3.jpg http://www.gtapsp.com/images/screenshots/v...sp/big/gtm4.jpg http://www.gtapsp.com/images/screenshots/v...sp/big/gtm5.jpg Verkar som Phil Cassidy är tillbaka igen också. Betyder det att Thomas kommer göra rösten till Lance igen? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
n00dles Skrivet 12 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 augusti, 2006 (redigerad) Komer Gta VCS komma till PC! I så fall när! Är inte Ricardo Diaz död...... .....just ja detta är ju 'innan'! hehe Redigerad 12 augusti, 2006 av n00dles Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts