GiZmo Skrivet 1 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 augusti, 2006 Victor Vance, dvs Lance Vances bror kommer vara huvudkaraktären i Vice City stories.. Källa Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pieman Skrivet 1 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 augusti, 2006 (redigerad) 1984 Redigerad 2 augusti, 2006 av Pieman Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ante_freeman Skrivet 1 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 augusti, 2006 Tufft Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 1 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 augusti, 2006 (redigerad) Är det inte han som haltar? Hoppas man får reda på varför han gör/gjorde det btw: länken funkar inte Redigerad 1 augusti, 2006 av Kebab Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pixiegnom Skrivet 1 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 augusti, 2006 Detta betyder att VCS är baserat före VC!!! 2 år före Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 1 augusti, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 1 augusti, 2006 Är det inte han som haltar? Hoppas man får reda på varför han gör/gjorde det btw: länken funkar inte Funkar för mig http://www.gtavice.com Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 1 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 augusti, 2006 (redigerad) Visst är det han som dör i början av Vice City? edit: det var det tydligen. Redigerad 1 augusti, 2006 av Boomer Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 1 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 augusti, 2006 (redigerad) Där har ni Victor Vance, även kallad "Vic". http://planetgrandtheftauto.gamespy.com/ Info för såna som inte gtavice funkar för, t.e.x. jag. Black Power! Haha! Se upp för ännu mer "jag vill inte spela som en svart person"-trådar! Edit: Happ, nu funkade gtavice för mig. Jetskis! YES! Spoilervarning på gtavice, de berättar vad man gör i de 4 första uppdragen. Redigerad 1 augusti, 2006 av Cortez Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Reve Skrivet 1 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 augusti, 2006 Där har ni Victor Vance, även kallad "Vic". http://planetgrandtheftauto.gamespy.com/ Info för såna som inte gtavice funkar för, t.e.x. jag. Black Power! Haha! Se upp för ännu mer "jag vill inte spela som en svart person"-trådar! Edit: Happ, nu funkade gtavice för mig. Jetskis! YES! Spoilervarning på gtavice, de berättar vad man gör i de 4 första uppdragen. Är det nått fel med att spela som svart? Minns inga "jag vill inte spela som svartperson trådar". Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 2 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 augusti, 2006 Kul att spela som någon man vet dör Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
dibel Skrivet 2 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 augusti, 2006 (redigerad) Är det nått fel med att spela som svart? Minns inga "jag vill inte spela som svartperson trådar". Fanns väl några som tyckte det Boomer: We all gonna die... Redigerad 2 augusti, 2006 av dibel Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 2 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 augusti, 2006 Fanns väl några som tyckte det Boomer: We all gonna die... Jo men, veta att man spelar som någon som kommer dö mycket snart... men men.. blir säkert jätte kul för dom som har PSP. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
rabarben Skrivet 2 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 augusti, 2006 Jo men, veta att man spelar som någon som kommer dö mycket snart... men men.. blir säkert jätte kul för dom som har PSP. Kommer antagligen till ps2 sen som Liberty city stories... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 2 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 augusti, 2006 Kommer antagligen till ps2 sen som Liberty city stories... Gör det inte bättre för mig Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kiedis Skrivet 2 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 augusti, 2006 Vore iof tufft om det där är det sista man gör i VC stories, alltså sista uppdraget, han dör, sen börjar det riktiga Vice City. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RadiuZ Skrivet 3 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 augusti, 2006 Vore iof tufft om det där är det sista man gör i VC stories, alltså sista uppdraget, han dör, sen börjar det riktiga Vice City. Men GTA-spelen "slutar" aldrig. Fast man får 100% så kan man fortsätta spela. Jag undra hur storyn blir. Innan har det handlat om att ta över stan, men i VC är Vic ju ingen stor "player" i VC. Ska bli intressant att se hur det blir. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 3 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 augusti, 2006 Men GTA-spelen "slutar" aldrig. Fast man får 100% så kan man fortsätta spela. Jag undra hur storyn blir. Innan har det handlat om att ta över stan, men i VC är Vic ju ingen stor "player" i VC. Ska bli intressant att se hur det blir. Han kanske var en stor "player" innan han dog. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 3 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 augusti, 2006 Är det nått fel med att spela som svart? Minns inga "jag vill inte spela som svartperson trådar". De fanns där. Mest innan PS2-releasen har jag för mig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Merkky Skrivet 3 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 augusti, 2006 Sköna nyheter! Har nyss köpt ett PSP och nu blev det värt det! Simma, nya vädereffekter! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
LunCh Skrivet 4 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 augusti, 2006 (redigerad) Är det nått fel med att spela som svart? Minns inga "jag vill inte spela som svartperson trådar". ja det tycker jag.. om det så att hela spelet blir ett hip hop spel. men detta värkar inte bli så då har jag inget imot det. förutom att det förstör kännslan lite ja om det e någon som vill säga dumma saker till mig, efter som att jag tycker det var fel med svarta så får ni pma. förstör inte tråden med massa sånt tjafs Redigerad 4 augusti, 2006 av LunCh Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts